(Taen näkökulma)
Heräsin kellon soittoon.
"Hiton koulu"
Murahdin. En millään jaksaisi mennä sinne. Jungkook ilmeisesti heräsi murahdukseeni sillä hän katsoi minua oudoksuvasi.
Sitten hän repesi nauruun.
"rauha, ei se oo niin paha, nähään vaiks ruokavälkäl koulun takan"
Jungkook sanoi."Okei" vastasin ja nousin sängystä.
Puin päälleni eiliset vaatteeni.
Pian Jungkook nousi myös sängyltä.
Hän otti paitansa pois ja katsoin hänen vatsalihaksiaan. Sitten katsoin Jungkookin naamaa johon oli levinnyt virne. Käänsin pääni pois "sori" hoin.
"ei se haittaa, mä tykkään ku tuijotat mua" Jungkook sanoi ja hänen virne vain suureni.Tämä laittoi paitansa päälle ja lähdimme kohti keittiötä. Päätimme tehdä leivät.
Söimme siinä kaikessa hiljaisuudessa,kunne kello oli sen verran että oli aika lähteä kouluun.
Minä lähdin ensin sillä kukaan ei saanut nähdä meitä yhdessä.
Katsoin minulle juuri tullutta viestiä Jungkookilta.Bunny Boy:
Tuu sittenkin liikunta salin pukukopeille ruokavälkällä😏❤️"Minä:
nähään sillon😉Jatkoin matkaa japian näinkin jo koulun.
Näin Jiminin joka hyppelehti iloisesti luokseni.
" moikka, mikäs saa sut noin iloselle tuulelle" kysyin.
"ei mikään" Jimin vastasi ja punastui.
Lähdimme kohti luokkaa jossa olisi ensimmäinen tuntimme.Skip ruokavälkkään.
Päivä oli kulunut todella nopeasti sillä nyt oli jo ruokavälkkä.
Lähdin kohti pukukoppeja sillä jungkook oli pyytänyt minua sinne.
Astuin pukukoppiin mutta en nähnyt ketään.Katsoin puhelintani kunnes tunsin lämpimät kädet silmieni päällä.
Jungkook käänsi minut ympäri niin että näin hänen kasvonsa. Eikä aikaakaan kun tunsin Jungkookin huulet omillani. Poika työnsi minut seinää vasten ja suuteli minua kiihkeämmin ja kiihkeämmin.
Poika siirtyi suutelemaan kaulaani ja alkoi jättämään siihen jälkiä. En tiedä miten selittäisit jäljet Jiminille mutta en mieti sitä nyt. Tällä hetkeellä keskityn vain Jungkookiin
YOU ARE READING
secrets|Taekook
FanfictionKaksi rakastunutta poikaa ja salaisuus jota he yrittävät peitellä vaikka se onkin haastavaa. Taehyung on hiljainen ja kiltti teinipoika. Jungkook taas... Bilettäjä. Mitä tapahtuu kun nämä kaksi ääripäätä rakastuvat, mutta kukaan ei saisi saada se...