K.I.S.S!

369 31 12
                                    

Pustil jsem její ruce, které jsem do teď svíral. Otočila se a chtěla mi dát pořádně silnou facku, ale já její ruku chytil těsně před mým obličejem. Ušklíbl jsem se. Zapoměla na to, že já fyzickou bolest necítím.
Udělal jsem krok blíž k ní. Chtěl jsem cítit to teplo jejího těla. Couvla. A couvala dál. Tak roztomilé. Zatímco já se přibližoval. Hladově jako tygr. Najednou nebyla tak statečná. Najednou se chvěla. Věděl jsem, že je to pod náporem emocí, které v ní způsobuji.
Měl jsem takovou chuť zjistit, co vše v ní ještě mohu probudit. Zajet do hebkých vlasů svou ledovou rukou a ucítit její chuť. Chuť jejích rtů i chuť její. Určitě je sladká.

Narazila zády do stěny. Z její levé strany ji bránila v útěku obrovská skříň a z ostatních dvou směrů já.
Někdo tu nepřemýšlel, že?
Chvěla se. Lehce se třásla. Její tep se zrychlil vzrušením. Oči se jí leskly. Nebyla schopna přemýšlet, když jsem byl tak blízko. Možná se tomu na povrchu bránila, ale uvnitř možná ani nechtěla přemýšlet.
Dívali jsme se jeden druhému do očí. Ty sekundy se zdály jako nekonečné.
Mé ruce se opíraly o zeď blízko její hlavy. Jední rychlím pohybem jsem se sklonil a udělal to, co jsem chtěl.
Políbil ji.

Bouchla mě rukama do hrudi, pokud se tomu tedy bouchnutí dá říct, a zatnula je v pěst i s částí mého trička, které tak nadzvedla a vykoukly dolní břišáky a opask černých džínů, které jsem měl na sobě.
Kawaii, jak si myslí, že mi nepodlehne...

Nushumuri - The idiot on letter LKde žijí příběhy. Začni objevovat