♡BojoHoy♡
JJK
Hadi ama daha ne kadar bekleyeceğim ><Bojogae
Tamam be
Geliyorum az bekleJJK
Yarım saat önce de geliyorum demiştinBojogae
Sende menajer abinin aksam üzeri beni alacağını söylemiştin ama söylenenlere yapılanlar tutmuyorJJK
Cevap vereceğine hızlı ol güzelimBojogae
Sanırım anahtarı almadan çıktımJJK
Hadi amaaaaHızla binadan çıktığımda korna sesiyle sola döndüm. Jungkook bu kadar lüks bir araca binmiş ve kıçını kaportaya dayayıp beklemiyordu. Şaşırarak ve aynı zamanda heyecanlanarak arabaya bindim. Kapıyı hızla kapatıp Jungkook'a baktığımda sırıtarak hızla omuzlarımdan beni kendine doğru çekti. Derin bir nefes alıp verdiğinde "Benim aldığım parfümü sıkmışsın" diye fısıldadı. Kızararak geri çekildim. Normalde şuan çirkefleşip onunla dalga geçeceğime sadece sessizce yüzüne bakıyordum.
"Bana bakmaya doyum olmuyor değil mi?"
Romantikliğin içine sıçtıktan sonra silkelenip kendime geldim. Bizim dizi stili romantikliğimiz bu kadardı. Onun kullandığı aynı ses tonuyla " Yok ondan değil de o kadar makyaja bu yüz nasıl dayanıyor. Sivilce yok!" deyiverdim. Tek kaşını kaldırıp havalı bir şekilde "Allah vergisi" deyip arabayı çalıştırsa da lafımdan geri kalmayacaktım.
"Canım sen ona desene kaç bin milyon wonluk ürünler sağolsun"
Kahkahamla arabayı inletirken hiç bozuntuya vermeyip "Sende baya şık olmuşsun. Pijamanla geleceğini düşünmüştüm" dedi. Göz devirip ayağımdaki topukluları çıkardım.
. . .
"Nereye gidiyoruz?"
İki saattir yolda olmamıza rağmen bu soru aklıma yeni gelmişti. Harbiden nereye gidiyoruz? Jungkook'un birden bi bok yedim gülümsemesini gördüğümde rahatlığımı bozarak tamamen ona döndüm.
"Sen bir haltlar karıştırıyorsun. Dökül" Arabayı sola çektiginde o da tamamen bana döndü. "Benim 97line grubum var ya hani" dediğinde eeee diye cevap verdim. Kesinlikle beni sinir edecekti.
"Orada benim bir arkadaşım var. Sen Jungkook git ona bugün için söz ver. Yapılacak iş mi yaniii"
Göz devirerek önüme döndüm. Elimi şakağıma dayadığımda "Ya valla seveceksin. Yugyeom adı. Eğlencelidir" deyiverdi. "Madem söz verdin ilk onunla buluşup akşam alsaydın beni." Bunları söyledikten sonra ellerimden tutup burnumun ucuna küçük busesini bıraktı.
"Allah belanı verecek bir gün Jungkookta ne zaman orası bilinmez"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delidolu Bir Jeon Jungkook
HumorJJK: Barışalım mı? Papatyalı: Sen hiç kırık bir bardaktan su içtin mi? JJK: Sen ne diyorsun ben çubuklarla çorba bile içtim. Papatyalı: Tam da senden beklenen hareket. @Bojohoy 'a ithafen yazılmıştır.