3. Bölüm Günü Cehenmene Çeviren Haru

299 28 25
                                    

Su Ah etrafa dehşet bakışlar atıyordu.

Suho, Haru'yu kovalıyordu.

Baekhyun'un üzerine masa devrilmişti.

Ağaç olan Minseok kıyafetleri ile tavana asılmıştı.

Chanyeol şarap kasesinin içindeydi.

Kyungsoo sahneden uçmuştu.

Jongin bir sandalyeyi devirip üzerine çıkmıştı.

Sehun kızlara el sallıyordu.

Yifan korku içinde köşeye çekilmişti.

Jongdae kıyafeti parçalanmış bir şekilde Minseok'u indirmeye çalışıyordu.

Lu kardeşine sövüyordu.

Yixing, Suho'ya yardım edip Haru'yu yakalamaya çalışıyordu. Amaç akşam yemeğini çıkarmak.

Tao ise Su Ah'ın yanındaydı.

Olaylar buraya nasıl geldi diye düşünüyor olabilirsiniz. Her şeyi baştan almamız lazım... Baya baştan~

♥-♥

"Tamam bugün ki yapacağımız iş misafir gelecek olan diğer ülkelerden kralları partide güzelce eğlendirmek." Suho, Haru'yu başının üzerine çıkardı.

"HARU İLE ŞARKI SÖYLEMEK İSTİYORUM!" Su Ah sinirli bir şekilde güldü.

"Hayır, olmaz." Suho, Haru'yu başından indirdi ve Haru'nun başını okşamaya başladı. Baekhyun sandalyede sallanmaya bitirdi ve çenesini kaşıyarak düşünmeye başladı.

"Nasıl bir şey yapacağız?" Su Ah, sonunda beklediği soruyu duyunca zafer gülümsemesi ekledi yüzüne. Elini kapıya doğru uzattı ve içeri elinde boya fırçası bulunan etrafa galaksi kadar ışık saçan muhteşem bir varlık içeri girdi. Wu Yifan.

"İşte sorunun cevabı Baek!" Su Ah kendi ile gurur duymaya başlamıştı. "Yifan'ın yazdığı tiyatroyu sunacağız!"

"He?!"

Su Ah: (✿◠‿◠)

Yifan: (∪ ◡ ∪)

Baekhyun: (✖╭╮✖)

Suho: (≧ω≦)

Baekhyun hemen kafasını iki yana sallayarak bulunduğu şoku atlattı ve Su Ah'ın hemen önünde belirdi.

"Bana şaka yaptığını söyle! Suho ile uyuduğun için böylesin değil mi?!"

"Neden? Ve sadece Suho ile değil aramızda Haru'da vardı."

"Bu daha da kötü!"

"Her neyse..." Su Ah masanın üzerinde bulunan taslakları aldı ve tanıtması için Yifan'a verdi. "Bize tiyatronu tanıt Yifan." Yifan küçük bir öksürmeden sonra anlatmaya başladı.

"İlk olarak hikayenin ismi Romeolatte und Julietto with Rapunzalle." Baekhyun bir süre Yifan'a tip tip baktı.

"Bu isim... Tanıdık geliyo-"

"Hayır gelmiyor :)))))" Yifan, Baekhyun'un lafını bölerek konuşmasına devam etti. "Baskın konu aşktır. Zengin 'oğlan' ile fakir 'kız' birbirlerine aşıklardır. Ama zengin oğlanın babası fakir kız ile evlenmesine karşıdır. Onun yerine dost ülkeden bir prenses ile evlenmesini istemektedir. Bu yüzden fakir kız ile zengin oğlan zar zor görüşebilmektedir." Suho, Haru'yu köşeye koydu ve sorusunu yöneltti.

"Peki biz bu tiyatronun hangi bölümünü canlandıracağız?"

"Fakir kızın oğlanı görmek için sarayına gittiği bölümü canlandıracağız." Su Ah'ın tek kaşı havaya kalktı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 20, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mad KingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin