Takže ahoj, omlouváme se že nevyšly nové díly, ale teď budou pravidelně vycházet nové 😁 kdyby jste měli nějaké nápady, můžete nám napsat---
Lucius vtrhl do pracovny a zařval
"Mám tě Charizarde!" i s velkým úsměvem na svém hnusném ksichtu. Snape, Fawkes i Brumbál nasadili starý známý pokerface.
Pokerface nasadili i mnohé podobizny bývalých ředitelů a ředitelek bradavic.Asi tak po minutě dlouhého očního kontaktu se Brumbál raději rozhodl, že na tohle nemá. Tak zamířil ke kleci s Fawksem a naprosto nenápadně si vzal svůj naprosto nenápadný alkohol. Alkohol byl schovaný v Fawkesově kleci, protože proč ne.
Ale poté Fawkes výletl z klece, Brumbál se lekl a spadl na zem jako v každém filmu kdy hlavní postava utíká před vražednym klaunem ve stoce a naprosto náhodou spadne.Když Fawkes vyletl do výše i s podivným Snapeovským účesem, Lucius hlasitě zavřeštěl radosti, vytáhl z kapsy habitu pokeball, podle toho jak vypadal, byl asi z 18. Století z pochybné čínské tržnice.
"Můj pokeball se tě zmocní." řekl nebo spíš zařval, "pokeballe leť!"
A hodil pokeball směrem na Fawkse.
Brumbál se okamžitě vzal mobil a chtěl nahlásit Luciuse za kopírování DabingPortal ale bohužel se mu to nepovedlo, protože nabíječku tehdy nenašel a IPhone 7 se mu vybil.Pokeball ale neletel směrem, který Lucius očekával. Místo toho trefil Snapea a Snape zmizel v pokeballu.
Lucius se lekl ale neměl odvahu na to, aby Snapea zas propustil.
Takže se vyřítil z kanceláře, ale utéct se mu nepovedlo, protože na něj vybafl Ron, který si myslel, že to je nečekaně běžící Brumbál.
ČTEŠ
Brumbál Alkoholikem
FanfictionCo dělá Brumbál když má volno? Správně! Krade že Snapeova tajného úkrytu lahve alkoholu! Přežijou Bradavice Brumbálovo pití??