10

72 2 0
                                    

Gillas av Dantelindhe, Bossenbob och 501 andraVanessa00: ibland är ju inte kossa ens favorit djur eller bästavän🐄Visa alla 152 kommentarerBossenbob: fyfan vad kul vi hade det i väntrummet!😂Svar: ja asså bästa sällskapet! Nu när Dante inte är här...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Gillas av Dantelindhe, Bossenbob och 501 andra
Vanessa00: ibland är ju inte kossa ens favorit djur eller bästavän🐄
Visa alla 152 kommentarer
Bossenbob: fyfan vad kul vi hade det i väntrummet!😂
Svar: ja asså bästa sällskapet! Nu när Dante inte är här ahhahah
Emelieloster: bäst åt dig din lilla råtta!
Svar: block Emelie!
Som sagt jag sitter eller ja jag ligger ner med foten i högläge inne på sjukhuset då jag är själv för Bob var tvungen att sticka tillbaka till elevhemmet. Jag har fått ett rum så jag ligger just nu och är på mobilen, efter ett tag så kommer det upp "Dante❤" på skärmen och jag svarar.
D• hur går det?
V• får ligga här över natten så får vi se imon hur det verkat va! Dock hatar jag detta för e själv!
D• vi kan snacka tills du är trött❤
V• tack❤ men klockan är ju 01:14 vill inte du sova?
D• nej inte när jag är ifrån dig kan jag inte typ...❤
V• awww❤
Vi snackar i ca 1 timma innan vi lägger på och jag somnar. Jag vaknar 07:42 av att en sköterska väcker mig och ler lite.
(Sköterska-Sk)
Sk• hej Vanessa! Jag ska sätta dropp på dig för du måste tyvärr vara kvar för operation!
V• okej när får jag komma hem då?
Sk• om 1 vecka kanske! Ska vi ringa någon som är över 18 år som kan sitta med dig här? Du verkar vilja ha det och du borde ha det direkt efter operationen!
Medans hon prata så förbereds allt till att sticka in nålen (eller om det nu heter kanyl) i min arm. Jag känner hur det sticks till och hon sätter på bandage så det inte ska dras ut.
Sk• ska vi ringa någon?
V• ehh...ja...
Sk• vem är det?
V• Dante...
Sk• kan du ge mig numret?
V• tyvärr han svarar inte på sånt nummer men du kan låna min mobil och ringa!
Sk• vad bra!







Jag har faktiskt E i Svenska men kunde fått F hehe nej men min lärare sa att jag är tvungen att typ snacka iför klassen och sen skriva min "egna" text ist för att "kopiera" frpn Internet! Så vet ej om det heter kanyl eller nål som jag tidigare skrev för har alltid sagt "ett flygplan" för det ser ut som det liksom hahahaha

Hatade han förstWhere stories live. Discover now