15

67 2 0
                                    

OBS!
Stöttande innehål här! Innehåller bilder från självskadebeteende! Uppmanar ingen att skada sig själv för man mår bra i stunden när man gör det men efteråt så får man dubbelt så mer ångest över att man gjort det! Jag har haft ett beteende för typ 1 år sedan men kom ifrån det!

Gillas av Dantelindhe, Prinzaugustt och 1 359 andra
Vanessa00: förlåt älskling jag var bara tvungen för saker jag gjort...
Visa alla 102 kommentarer
Dantelindhe: bby! Varför har du ej sagt något! Du vet att jag finns vid din sida!❤
Svar: jag vet...
Prinzaugustt: Vanessa!!!^
Svar: vad?
EbbaHolmén: Jag kommer till dig nu!
Svar: visst...
Många reagera på inlägget men jag bara orka inte svara något typ så jag väntade på att Ebba skulle komma vilket hon gjorde efter ett tag.
Eb• hur mår du egentligen? Vet Dante om detta?
V• jag mår skit...Dante skulle inte veta ngt heller!
Eb• vad har hänt då?
V• jag ska göra slut med honom...jag är inte mogen för ett förhållande för jag skär mig igen och tar droger för att glömma smärta...
Eb• va gör inte slut med Dante bara för det?!
V• jo! Han har försökt ringa och sånt men iggar han bara för tänker ut hur jag ska skriva till han...
Eb• skriv till han iaf att du är okej!! Han är orolig samma med Ludde och dem!
V• mm som om dom bryr sig!
Eb• men Vanessa vad fan händer med dig!

Sms mellan Dante och Vanessa

Dante
Vanessa!!
Snälla säg att du är okej!
Varför sa du inget om det när du var hos mig i helgen?
Jag vill dig det bästa och det vet du!
Var det därför du ville sova med byxor och T-shirt?

Vanessa
Dante jag är okej! Ebba är här...








Oj Vanessa börjar bli dryg mot Ebba oxå! Vad kommer ske mellan dem?!

Hatade han förstWhere stories live. Discover now