Gillas av Axeljiggy, Prinzaugustt och 305 andra.
Vanessa00: true...
Visa alla 92 kommentarer
Prinzaugustt: det kommer lösa sig!❤
Svar: tack❤
Axeljiggy: ^ja Noel har rätt!❤
Svar: såklart han har Axel hahaha❤Vanessas Perspektiv
Jag har tagit Studenten och är hemma då jag väntar på Ludde och dom. Dante ska ju med, efter det var planerat så har jag fått förbreda mig mentalt på det så hoppas att han inte hatar mig nu typ.
N- kan vi komma upp till dig?
V- ja det är öppet så bah kom in för sitter och kollar på IT samt äter tårta hahaha
N- nice!
Efter 40 sekunder kommer dom in i min lägenhet och går in i mitt vardagsrum som är typ tomt.
(Ludwig-L Axel-Ax)
N&L&Ax• grattis!!
L• du är ju sjuk asså! Du har slutat skolan officiellt nu ju!
V• hahaha tack! Finns typ tårta i köket!
D• ehh killar ta till mig med...
Dom nickar och går då han sätter sig brevid mig i soffan.
D• får la oxå säga grattis då...
V• tack...du vet väll att jag fortfarande älskar dig eller?
D• ja! Jag väntar bara på en förklaring face to face!
V• jag vet! Asså sorry för allt!
D• jag vet att du ångrar dig för då skulle du ens inte snackat med Ludde, Noel eller Axel!
V• smart kille!
D• tack! Hahaha asså vill du att det ska va oss?
V• ja!
D• så...
N• Vanessa grädde?
V• kylskåpet ta en bunke och en visp!
N• bra tack!
V• hahaha...så vad skulle säga?
D• vad önskar du dig nu när du tagit studenten?!
V• att det blir vi igen...
D• är det allt?
V• Dante ja det är allt jag önskar mig!
D• okej då är det vi igen då om du vill då!
V• men ja!
Jag flyttar mig närmare han och hans hand hamnar på min kind och kysser mig, min hand är i hans hår tills jag drar ifrån.
V• du ska få din förklaring jag lovar!
D• bra!
Dom andra kommer med en egen skapelse och den är fett ful faktiskt.
Ax• tårta by Hov1 minus Dante då!
D• håll tyst jag hjälpte faktiskt till!
L• jaja okej du la dina pengar på detta hahaha!
V• sorry men den är ful asså!
N• mun på dig vi försökte ahhahaha!
Jag smakar men det är okej men tårtan mamma gjorde blev sjukt mycket bättre.
V• mammas tårta always hahahaha
Ax• hahaha tack för det!
V• hahaha ska jag ge er en real förklaring till varför jag varit dryg mot allt och alla eller?
Alla säger ja och sätter sig i soffan.
V• okej så jag dumpade Dante för att jag ville inte visa att jag hade kvar lite känslor för mitt ena ex då han dog i en brand för 3 år sedan...men jag har gått vidare efter det så det är lungt liksom. Och huvudsaken i dumpen var för att mitt senaste ex kom till skolan och kysste mig men jag drog ifrån och slog han...sen med mormor och farfar oxå då...
L• så du ljög för att undanhålla sanningen?
V• ja jag vet att det inte är moget men jag har alltid haft den ursäkten typ i bakhuvudet...
N• hur känner du nu då Dante?
D• asså jag vet ju nu varför och fattar men innan ni kom hit så snackade vi lite och blev sams sen spårade det väll till att vi är tillsammans igen!
Ax• eyy grattis!
Han lägger en arm runt mig och vi snackar om allt typ igen som vi inte gjort innan då.
•
•
•
•
•
•
•
•
Jag är i huset där farfar levde så e skeptiskt till saker som låter efter vad mamma och pappa prata om igår då
YOU ARE READING
Hatade han först
FanfictionDenna handlar om Dante Lindhe som börjar gilla Vanessa som är 18 men ska fylla 19.