הסיבה {7}

2.6K 170 15
                                    

"ה...ה...הי? ניראלי..?" גימגמתי וניסיתי לחייך אבל לא הצלחתי, אני עדיין לא מצליחה להפריד ביין הדמויות השונות, שון באינטרנט ושון במציאות.

הוא מהר שינה את פרצופו לרציני, שון שאני מכירה.

"הכול...טוב שון? אתה מתנהג קצת שונה..."

"כן אחי אתה כבר שלושה ימים בדיכי כבד ומתחיל לשעמם לי!" קמרון ואלינור צצו מישום מקום

"הבהלת אותי!"

"נו שון!תעשה משהו!אתה לא רואה אותה עומדת פה ליידך לא מתה מפחד? לא באלך להחזיר לה על---" הוא שתק מהר

"על מה???????????? על מה???????????" אמרתי מלאת התלהבות לשמוע את המשך דבריו של קמרון, פעם ראשונה שהוא אומר משהו מעניין ולא דפוק או מעליב...

" כלום!דיי כבר קמרון אנילא רוצה להרוס את מה שיש בי--" הוא סתר לעצמו מהר

"מה שייש בינכם!אני יודע את זה כבר!יש בינכם משהו וזה מעניין אותי לדעת מה!!! דברו כבר!!"

~צילצול~

"יש!" מילמלתי לעצמי

התקדמתי לכיתה אבל שון עצר אותי עם היד

"איין ביניינו כלום! נכון קיילי? או...שאוליי יש? אוליי אני לא יודע ו...?" הוא גימגם שוב ושוב

למה הוא עושה את זה?

אייך הוא יכול לדעת שקורה משהו?

הוא לא יודע מי אני!הוא לא ראה אותי!

אז איך...?

זה בטח עוד אחד מהשטויות שהם עושים עליי! נימאס לי מיזה כבר !

"לא! איין בייניינו כלום!למה שיהיה משהו? אתה אותו ילד בריון ונטפל שלא יודע כלום מהחיים שלו! שניטפל אליי בלי שום סיבה מגיל 10! אחריי שהיינו חברים כי טובים מגיל 0! אני יודעת הכול עלייך! כמו שאתה יודע עליי! אתה פשוט לא ילד נחמד כמו שהיית! אתה לא מישהו שאני רציתי, רוצה או יירצה ליהיות ידידה שלו בשום מצב כולשהו!עכשיו תעזוב אותי ותן לי ללכת לילמוד פאקינג פיזיקה ושהשיגרה היומית תמשיך בכך שאתה תציק לי עד סוף שנות הלימודים אוקיי????? זה נכון גם לגבייך קמרון!" גמרת,הוצאתי הכול החוצה, אני בטוחה שהשארתי אותם עם הפה פתוח ... אבל מה שעיניין אותי באותו הרגע זה לא המכות שאני אקבל... פשוט רציתי לשחרר הכול... לדעת אייך זה מרגיש פעם אחת... לא לפחד משניי הבריונים האלה כול יום! פעם אחת לעמוד על שלי.!

אני לא יודעת אם זה היה הכול הצגה אחת גדולה, ששון לא באמת היה כנה איתי בהודעות, אוליי ידע שזאת אני מההתחלה וזה עוד אחד מהצחוקים שקמרון ושון עושים עליי כי כול כך כייף להם ליראות אותי בוכה! זה מה שעושה להם את היום! ואני באמת מאפשרת לזה לקרות!הם מוצאים כול פעם משהו אחר!מגיל 10 עד עכשיו....7 שנים! והם עוד לא היתייאשו!!

קמרון כמעט הסביר לי למה!!

יש להם סיבה!

הם לא עושים את זה סתם!

תמיד רציתי לדעת מה הסיבה כדיי לתקן ולחזור ליהיות חברים, אבל עכשיו?

זה לא מעניין אותי

וזה גם לא יעניין אותי..

התיישבתי במקום, מנסה לבלוע את הדמעות, לא לשחרר, לא לגרום להם להתפרץ החוצה... זה מה שרציתי באותו הרגע, אבל לא רציתי שהם ייראו ששוב הצליחו! לא רציתי להראות להם שאפילו שניראתי חזרה הם עדיין הצליחו ליגרום לי להישבר ולבכות או להרגיש רע

פשוט בלעתי רוק ועצרתי את הבכי,נשמתי עמוק.... הכנסתי אוויר מהאף והוצאתי מהפה ... פשוט ניסיתי להרגע כמה שיותר!

השתדלתי

באמת שהשתדלתי

אבל בכיתי...

הכול עלה לי לראש, כול הזיכרונות....אייך אהבתי את האיש ההוא בהודעות.....

הייתי צריכה להבין ברגע שראיתי את שון שזה לא יילך!

אבל למה שהוא יינסה להסגיר את עצמו?

למה באותו היום, שרצינו להיפגש בבצפר...הוא תאר אייך הוא ניראה אם הוא לא רצה שאזהה אותו? אם הוא רצה להמשיך לעבוד עליי?

אוליי הוא רצה ליראות מה ייקרה ? אייך אני יגיב?

הריי הוא באמת לא הציק לי .... וקמרון לא יודע לשחק כול כך טוב! אז...

דיי! לא לחשובעליו יותר! האידיוט הזה בעבר עכשיו!

הדמעות לא הפסיקו לרדת עד שמישהו באה ומחא לי את הדמעות מהלחיים.

שון! מה הוא רוצהההההה

"לך! מה אתה רוצה עכשיו?" התקפתי אותו

"אף פעם לא ראיתי אותך ככה..."הוא אמר בתמימות

"אוי נו תעשה לי טובה ותפסיק להיתמם טוב? מתיי לא ראית אותי בוכה?" אמרתי בתוקפנות בשנית ודחפתי אותו מימני

הוא חזר ליהיות סווופר קרוב, "התכוונתי למיקודם...." הוא כאילו ניסה לחייך אבל כמו שאני ניסיתי שנתקלתי בו...הוא לא הצליח...

הוא הרים לי את הסנטר על האצבעות שלו ומחא לי שוב את הדמעות....

היינו מממממששש קרובים

הוא בהה לי בשפתיים לכמה שניות ואז...

Not who you think I am- ft. Shawn Mendes - HebrewWhere stories live. Discover now