°•°6°•°

63 4 0
                                    

KONUŞMAYI KISA KESECEĞİM KİTAPDA DÖNÜM NOKTASI DİYEBİLİRİM OLAYLAR VE HERŞEY DEĞİŞİYOR KURGU BİLE :D OKUYUNCA ANLARSINIZ ............
--------------------

Hayat gerçekten çok zor...savaştan sonra herşey değişti şuan hayatımda değişti ben artık eski ben değilim...
JOURDEN: Gerçekten bunu yapmak istediğine eminmisin biliyorsun mecbur değilsin istemezsen istediğin zamanda yapabilirsin
EMMA: Bunu yapmam gerektiğini biliyorsun öyle yada böyle eninde sonunda yapacağım bundan nasıl kaçabilirimki??
Jourden: karar senin kardeşim ama bunu yapmana gerek yok gerçekten ben halledebilirdim.
Emma: heyyy!!! kararlarıma karışma o gün yemin ettim ve o yeminimin arkasındayım kimse seni üzemez hatta kılına bile dokunamaz.
Jourden: Çok şanslıyım kimsenin benim gibi bir emma'sı olamaz.
Emma: Kardeşler bugünler içindir Hiçkimseninde benim jourden'ım gibi bir kardeşi olamaz.
Jourden: Bence bukadar abartma çünkü şımarık bir kurt oluyorum sonra şikayetçi olursun.
Gene o piç smile taktı ve gülümsemeye başladı sonunda kendimi tutamayıp
Emma: Şu gülümsemeyi yüzünden sil yoksa ben silerim.. dedim ve jourden'in gülüşünü simesini izledim.
kardeşim diye söylemiyorum gerçekten çok tatlıydı sıpa taş desem yeridir ben az önce kardeşimemi yavşadım
-Evet tatlım kardeşine yavşadın tam senden beklenecek bir davranışdı.
+aaaaa iç ses nerelerdeydin sen ben seni öldün beni terkettin bırakıp gittin zannediyordum bakalım bu uzun zamanda neler gözlemlemişin anlat bakalım yeni EMMA'yı....
-birkere bebeğim ben olmadan sen ölürsün bu dünyada değerin kalmaz şimdi sana gerçekten seni anlatmamımı istiyorsun tatlışkom
+ığğğğğ tatlışkommu dedi bu bana tatlişkom iğrenç sin iç ses gerçekten yeter artık bu kelimelerinei bana kullanma...
-gerçekten emma sen çok değiştin şu gotik gibi giyinmeler konseydeki herlkezle kavga etmeler şehir değitirmeler havalardan geçilmemeler gerçekten tab bir sürtük oldun bunumu dememi bekliyordun emma pisikopatsın sen kızım hatta okula bile yazıldın lise havana döndün kafan güzel galiba sen şu 4 ay içerisinde çok değiştin emma kardeşinle iş birliği yaptın yapalı çok değiştin...
+evet iç ses nereden bildin ben o savaştan sonra önümü görmeye başladım bakalım geleceğimde neler olacak 4 ay önce bana yapılanı biliyorsun bunu bilmemezlikten gelemezsin
-evet biliyorum fakat bu derecede değişmen gerekmezdi emma.

JOURDEN
kız kardeşimi anlayamıyorum kendiyle kavga etmekten vazgeçemedi bi ben o dakika gülüşümü kesmiş isem sadece onun kendi ile olna kavgasını dinlemek içindi yaşadıkları gerçekten zordu sırf benimle iş birliği yaptığı için işkence bile gördü hemde jack tarafından istediğikadar ablamı seve bilir fakat değer vermediği belliydi.
Emmayı seyrediyordum kendi ile kavgasını dinliyordum fakat kendi ilie ettiği kavga değişimiydi onu bulduğum zaman bana bunu yapacağını söylediğinde şaka yapıyor sandın fakat öyle olmad gerçekleştirdi şimdide sırf benim canımı yaktı diye bir kavga edicekti...
'hey kendimle ettiğim kavgayı dinleme lütfen'

EMMA
gene jourden benim kendimle ettiğim kavgayı dinliyor ona döndüm ve 'hey kendimle ettiğim kavgayı dinleme lütfen'dedim aaa emma lütfenmi lütfenmi dedin sen hiç yakışmadı sana.
Jourden: Tamam tamam dilemiyorum kesdim dinlemeyi peki sen hazırmısın bu dövüşe biliyosun kavga edeceğin bir kurt.
Emma: Ne fark ederki ha kurt ha vamir ayn değilmi.
Jourden: Aynı değil emma vampiri yenmen kolay fakat kurt sni zorlar.
Emma: zamanında ve hala morinlerin adımı duyduğunda korkudan titreten kızamı diyosun sen bunu...
Jorden: Tamam bişey demedim zaten dememde hataydı beno ününü unutmuştum bile
Emma: Nededin sennnnnn!!!!!
Jourden: Hiiiiiiiç
Emma: Seni öldürücem kardeşim.

Arabadan indiim ve boş arazide yürümeye başladım karşımdaki rakibim gelmişti ve konuşmaya başladı
X: açıkcası kokup gelmeyeceğini sanmıştım nede olsa kadeşin korkağın teki
EMMA: o kardeşim ben benim beni nunla karıştırma bugünüde asla unutamayacaksın haberin olsun bugün keşke ölseydim diyeceksin senin ölmeyip süründüğün gün bugün....
X: vay canına bayağı iddialısın
EMMA: namımı bilmiyorsun belli
X: bilsem ne değişirdiki
EMMA:emin ol bilsen burada olmak istemezdin.
Bana doğru yaklaştı b-ve elini çeneme koyup
X: hadi ya ciddenmi dedi sinirden kudurmuştum resmen o yüzüme bakarken kasığına doğru bir tekme savurdum yerde ik büküm kıvranıyordu. işimi şansa bırakmayarak yerde yatmakta olan çocuğun karnıda teme atmaya başladım taki ağzındak kan gelinceye kadar.
sinirlerim boşalmıştı arabaya döndüm ve jouden'a bakmadan gazlamasını bekledim tabi bunu yapmayınca gidelim demekle yetindin.

4 ay önce


Deli gibi koşuyordum nereye gideceğimi bilmeden hızlıca aklıma gelenleri yapım cebimden telefonumu çıkarıp jourden'ı aradım
Çalıyor...
Açtı
(- jourden/+ben)
-Alo!!Emma....
+jourden  ne yapmalıyım kaçıyorum.
-Bulduğun bir saklanma yeri varmı?!.
+Bir telefon klübesi var fakat bana çok yakın aramı açmalıyım buluşmamız gerek.
-Emma delilik gibi gelicek ama UÇ!!!!!
+Bu imkansız şuan yapamam yaparsam yakalanırım
-Emma dediğimi yap yakalanmazsın ondan daha hızlı olursun ve ayrıca koşarken yorulduğundan daha az yorulursun.
bukadar şeyi nereden biliyordu tamam kardeşim olabilirdi fakat ona hiçbirşeyimi anlatmadım sadece iş birliğine başvurdum ama o bunu nasıl yapabiliyordu nasıl beni bukadar iyitanıyordu hakkımda daha ne biliyordu???
-Emma ordamısın cevap ver ve şu düşüncelerinden kurtul!!!
sesiyle irkildim ve hemen kendimi toparlayıp cevap verdim
+Pekala yapıcam.dedim ve odaklandım havalandığımı anladığım an ilerlemeye başladım ve yükseldim fazlaca yükselmiştim.
Bir müddet sonra çalan telefonum biraz alçalmama sebep oldu dikkatimi kaybetmiştim.telefonumu cebimden çıkarttım ve uçmaa devam ettim arayan jourden'dı telfonu açtım konuşmaya başladım
+Nereye gelmeliyim??
-Seni kaçırdığım yere Emma
+Orayı nasıl bulabilirim??
-Odaklan ve kurt hislerinin seni oraya götüreceğine emin ol
+Ben bir vampirim jourden
-Hayır sen bir melezsin aynı zamanda kurtsun sadece vampir tarafın ağır basıyor okadar.
+Ben bir vampirim dedim sana
-Her iddiasına varımki kurtukda var sende
+Sinirimi bozuyorsun
-Demiştim sana
+Jourden o lanet çeneni kapat
-Tamam tamam sustum seni bekliyor olacağım
+Gelmeye çalışıyorum.dedim ve cevap vermesini beklemeden kapattım
Hislerimin beni götürdüğü yere doğru gidiyordum kendimi bir ormanın içinde buldum nereye gittiğimi bilmeden korkuyla ilerliyordum biraz daha ilerledikten sonra büyük bir ağaç gördüm köklerinin orada bir oyuk gördüm ve içeri girdim. Kendimi birsürü odanın bulunduğu bir alanda buldum.arkamdan bir el agzımı kapattı ve beni sıkıca tutmaya başladı kulağıma fısıldadı ''senin içinde bir kurt lduğunu biliryorum'' bunu dediğinde aklıma bunun jourden olabileceği geldi fakat kokusu farklıydı....Jourden'i karşımda görünce o olmadığını anladım ve beni tutan kişiye doğru ani bir atağa geçti çok kötü kapışıyorlardı onları durdurmalıydım ama nasıl......
Birden aklıma kan geldi her nekadar kurt oldukları için insanlar gibi yemek yeselerde ana besin kaynağımız kandı kan içmezlerse ölürlerdi buna mecburlardı yaşamak için kan içmeleri gerkliydi aklıma gelen fikir sayesin girdiğim odadaki ilk buz dolabına saldırdım.Vampir duyularım beni yanıltmaz anında buradaki kanların 0- olduğunu anladım.Hemen jourden'ın yanına gittim ve kan poşetini açıp biraz yere döktüğümde ikiside durdu   insan formuna döndü ve elimdeki kan poşetine saldırdı jourden bunu fırsat bilerek arkasından saldırdı ve parçalara ayırdı..
Yanıma gelip bana sımsıkı sarıldı ve ''Senin için çok korktum emma'' dedi...
Jourden az önce benim için korktuğunu hatta çokkorktuğunumu söyledi jourden beni önemsiyormu yani inanmıyorum
inansan iyi olur tatlım gerçekten önemsiyor.
bir sen eksiktin iç ses hoşgeldin
benimle dalgamı geçiyorsun sen bakim
aynen öyle nereden anladın.
hmm tmm siktir emma
aaa iç sesim bana küstü
-----------------
BİLİYORUM KISA BİR BÖLÜM OLDU FAKAT BÖLÜMLERİMİ NASIL DAHA UZUN KILARIM DİYE DÜŞÜNÜYORUM HERGÜN EN AZ BİR SAAT YAZIYORUM AMA GENEDE KISA OLUYOR ANLAMIŞ DEĞİLİM YENİ BÖLÜM 4 VOTE 2 YORUM OLDUĞUNDA GELECEK...:D

ÖLÜMSÜZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin