°•°7°•°

15 1 0
                                    

Evet arkadaşlar biliyorum yeni bölümlerimi baya geç yayımlıyorum ama zor zamanlar yaşadığım için anca fırsat buldum sabırla bekleyenlere teşekkür ediyorum... Multimedia da söz ettiğim müzik var  adı -Ed sheeran I se fire- iyi okumalar ve iyi dinlemeler :) 
-----------

Gözlerimi açtığımda kendimi  bir odada buldum. Etrafıma baktım ama hiç tanıdık hiçbir şey yoktu.
Gözlerim beni yanıltıyor muydu yoksa? 

Bir kaç saniye sonra dışarıdan birilerinin konuştuğunu duydum. Tanıdık bir ses yoktu. Birden aklıma Jourden geldi. Olduğum yerden fırladım ve doğru kapıya yöneldim. Kapıyı açmaya çalıştığım da kilitli olduğunu fark ettim. Odanın içerisinde bir sürü deney malzemeleri vardı.
Neredeydim ben!!!? 

Yerimde sayıyordum en son ne yapıyordum ki? Şuan nerede olduğumu anlamak için hafızamı kontrol etmeye başladım...

''En son Jourden'a gidelim demiştim ve... ve yolda birisi bizi durdurmuştu o an gözümün önünden film şeridi gibi geçiverdi... Adamlar bizi yaka paça götürüyordu. Tabi bende boş durur muyum. Emma' yım ben nereye gittiğimiz yada adamlar bizi neden aldı diye düşünürken beni çekiştiren o*ospu çocuğuna gelişine gelişine vuruyordum. Hala amaçlarını bilmiyordum. Nereye gidiyorduk ki ? adamlar bizi arabaya bindirdiği an! aklıma kavga ettiğim kurt geldi. Adamların karşısında otururken düşünüyordum acaba diyordum omu yaptı veya yaptırdı bunu diye ama sorularım cevapsız kalıyordu. Arabanın simsiyah filmlerinden nereye gittiğimizi göremiyor ken bide gözlerimi bağlıyorlardı. Jourden' ın sesini duyamıyordum artık acaba bayılttılar mı? 
Ay yok ya!!! o öküzü bayıltamazlar. Yoksa bayıltırlar mı? Bir çok saniye sonra gözlerimin bağının çözülmesiyle kapı açıldı ve karşımda Jourden'ı gördüm. Fark ettim ki hava kararmış. Daha ne kadar oldu ki buraya geleli?  Jourden koştu ve bana sarıldı. Bende ,Jourde'a sarılırken kapının önünde bir silüet gördüm. Jourden ın kulağına fısıldadım;
Emma +/- Jourden

+Jourden kapıda ki kim? 
-Emma söylemesem iyi olur.
+Kim dedim Jourden!! 
-Şeyy!!! O... Jack.
+NE! o kevaşenin ne işi var burada?
-Bizi kaçıran o!
+Şimdi onun ağzına s*çtım...
-Emma Dur! Sakın yapma lütfen.
+Neden? (güzel bir soru demi iç ses)
-Çünkü seni bulmamda bana o yardım etti.
+Hayatında ilk defa değerli ve önemli bir şey yapmış...(Egonu tatmin etme yöntemin çok farklı emma)
Jack'e doğru yürüdüm. Tam karşısında durdum...(Son çok boloyon oç sos)

Jour'a verdiğim sözü çiğnedim.....Zaaaaaa.....(Biliyorum bu çok abazaca oldu :) )

Jack' i  boynundan tuttuğum gibi karşıdaki duvara fırlattım. Yerde sersem bir şekilde yatarken Jourden' a - Çabuk dışarı çık ve şu lanet kapıyı kilitleyim nünde beni bekle. - dedim.


O anki halimi görür görmez anında dediğimi yaptım. Zaman yolculuğundan bu yana güçlerimde büyük değişiklikler vardı ve şu an birini keşfetmiştim...


''Vücudumun her tarafından ateşler çıkıyordu... İnanamıyordum bu imkansız bir şey... Bir vampirin ateş savurması... Demek Jack bunu gördüğü için afallamış ve Jourden bu yüzden dediğimi yapmış.''

Bu iş gittikçe garipleşiyordu bir an önce düşüncelerimden sıyırılıp Jack ile konuşmaya başladım;

Emma +/ - Jack :DASdwefpqwnfq

+Şimdi sorduğum her boku bana teker teker anlatacaksın.!!
-p...p...p... peki Emma ama önce sakin ol lütfen.
--> ''İç ses devreye girer ve - Hı, hı, hı, Tab, canım sakin ol da ateşin sönsün demiii.'' <--
+De ki ben yeterince sakinim sürtük! Şimdi çabuk o lanet çeneni oynat ve konuş beni neden kaçırdın OÇ!!?
-Yok abla okuyom ben ne kaçırması.
+Zevzekliği kes ve hemen bana sebebini söyle a*cık!
-Biraz ağır olmadı mı canım?
+Ben şimdi sana bir sokarım görürsün ağır' ı hafif' i piç... (Neyi sokacasam amk :ASDqwdqwdase...)
-Tamam tamam söyleyeceğim... Geçmişe yolculuk ettiğin sırada Samuel seni yanlış toz ile geçmişe göndermiş.
(Kokain vermişti demi Emma :Dasdwqpdjqspıhduıw1QW)
(+Ne diyon sen amk veledi  iç ses?)
+Ne! Nasıl olur bu? Hangi tozla göndermiş beni Babamın yanına?
-HYDRA oksoloji ile göndermiş.
+Yok artık bukadarı da olmaz sen ne dediğinin farkındamısın?
-Hemde çok net.
+Peki bunu sen nereden biliyosun?
-Vücudunda ki değişimlerinden dolayı biliyorum.
+Senin tek bildiğin şey duygularla nasıl oynandığı ve şimdi sana bunun bedelini ödeticem domuz...

Birden bire üstüne çullandım ve en sert yumruklarımı attım.Onu oradan oraya fırlatıyordum o duvardan o duvara sonunda ses çıkartamaz hale geldi ve doğal olarak Labaratuvar da dağılmıştı.
Kapının önüne gittim ve üç kere tıklattım Jourden kapıyı açtı ve dışarı çıkmadan önce arkamı dönüp jack' e baktım. Hala yerde yatıyordu. ZAVALLIM. Odadan çıktım ve kapıyı üzerine kilitledim onun birdaha yoluma çıkmasını istemiyordum. Anahtarıda aldım ve jourden' ile o depo gibi yerden elimi kolumu sallayarak çıktım. Dışarıda jourden' in arabası duruyordu. Hızlı adımlarla arabaya yöneldik ve arabaya binip oradan uzaklaştık.
Yol boyu ağzımızdan bir kelime bile çıkmadı. Anlaşılan biri bana baya kızgındı. Yine ormanlık bir arazinin sonunda ki uçuruma geldik ve araba durdu.
Yüzümü Jourden' a çevirdim ve gözlerini benim gözlerime diktiğini gördüm.
Kalbim güm güm atıyordu işte şimdi iyi bir fırça yiyeceğim demiştim ki Jourden bu sessizliği bozdu...
Jourden -/+ Emma
-Emma sana söylemem gereken önemli bir şey var.
+Eğer söyleyeceğin şey zaman yolculuğun da kullanılan yanlış... demiştim ki bağırarak sözümü kesti.
-Emma birkerecik beni dinle... -şok olmuştum iyide ben hep onu dinlerdim zaten neden böyle davranıyordu ki?-
+peki dinliyorum JOURDEN.
-Emma b...b...ben
+Evet jourden sen
-senin kardeşin değilim!... 
Beynimden vurulmuşa döndüm resmen öylece kaldım ama jourden konuşmaya devam ediyordum.
-Emma özür dilerim ama sana yalan söylemek zorundaydım buna mecburdum senin için,Benim için,Bizim için...

Son kelimeler beynimde çınlamaya başladı ''Bizim için mi?'' bu ne demek şimdi?.....


Boş boş camdan dışarı bakarken kendimi odaya kilitlemiştim ve müziği açmıştım.(Müzik multimediada olucak)
Penceremin önünde öylece oturmuş dışarı bakıyordum aklımda hala Jourden'ın dedikleri dönüyordu Özellikle de ''Bizim için'' dediği. Adeta beynime batıyordu. Tama anlıyorum yolculuktan sonra herşey değişti...Hassiktir! İşte bu ya herşey değişti. 
Hemde herşey artık babam yok ve geçmişte yaptıkları beni bambaşka bir yere götürmüş olsa da onnun yaptığı pisliği değiştirdim. Yoksa değiştirmedim mi? Şuan ki yaşadıklarıma bakılırsa değiştirdim ve aklımdan Jourden çıkmıyordu.Mavi gözleri Sarı saçları Beyaz teni herşeyi ile o bana mükemmel geliyordu. Ama kardeşim değilse neyim oluyordu o benim?
Penceremin önünde oturmuş şekilde dışarıyı izlerken müzik dinleyip düşünüyordum beynimin sınırlarını çok zorluyordum ama aklıma herhangi bir şey gelmiyordu.Tam da sırasıydı sanki müzik değişti ve gözlerim doldu. Aklıma jack ile mulu anlarımız gel ne vardı sanki iyi biri olsa da mutluluğumuz devam etseydi ama olurmu aşşağılık yapmak onun işi duygularımla oynadı iki yüzlü piç... Ama aklıma sonradan geldi Jourden ile jack ile olduğumdan daha fazla mutluydum. 
Müziklerime aşığım resmen bütün hikayem onlar da gizli herşeyim onlarda saklı Duygularım,düşüncelerim,hayatım,mutluluğum,acım,hayallerim... kısaca herşeyim müziklerimin içinde gizlidir ve benden başka hiç kimse anlayamaz. Yani gizli günlüğümdür. 
Sabah olmuştu ve ben hala aynı yerdeydimbir gram uyumamıştım ve uyumayı düşünmüyorum da gün boyunca odada kilitli kalıcam.
Saat 08:30
saat 12:55
Saat 15:00
Saat 20:18
Saat 23:40 
Bu saate kadar hala odamın önüne gelmedi jourden iyi ki de gelmedi. 
Kapı çalmaya başladı şom ağzımı açtım gene bu Jourden aynı evde yaşıyorduk nede olsa ondan başka kimse yoktu yanımda büyük ihtimalle uyumadığımı anladı yada sesim çıkmayınca bir şey olduğunu düşündü.
Emma +/- Jourden
-(tak,tak,tak) Emma oradamısın?
+...(cevap yok)
-(tak,tak,tak) Emma oradamısın dedim?
+...(Yine cevap yok)
-(tak,tak,tak) Emma diyorum oradamısın güzelim?
sinşrlenmiştim ve bağırarak
+Evet jourden. dedim.

Müzik setimin yanına gittim ve -Christina perri A thousand year-'ı son ses açtım . Sonra siyah fon perdelerimi çekip yatağıma yattım düşünürken gözlerim den akan iki damla yaş ile hafif ağlamnaya başladım gözlerim ağırlaşırken uyku beni teslim aldı........

-----------
Umarım beğenmişsiniz dir  diğer bölüm en kısa zamanda gelicek kendinize iyi bakın ve bu arada gerçekten sabırla bekleyenlerinize çok teşekkür ederim....

ÖLÜMSÜZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin