Gökyüzündeki bulutların güneşle seviştiği o inanılmaz azdırıcı ve sıcak günlerden biriydi. Sımsıcak yatağımdan o annemin yumuşak ve sulu kreplerinin kokusunu alarak uyanmıştım.
Yavaşça süzülerek yataktan kalktım birden bir şey bileğimi tuttu. Hemen döndüm baktım ama hiçbir şey göremedim. Kalkmaya çalışıyordum ama bir şey bileğimi bırakmıyordu. Sonunda bileğimde bir ıslaklık hissettim artık bileğimi hiçbir şey tutmuyordu ama bir şey dokunmaya devam ediyordu. Sonunda o şey de dokunmayı bırakınca eniştemin yatağın altından geceden kalma kıyafetleriyle ve normalde nasıl gözüktüğünü bilmiyorum ama sanırım geceden kalma penisiyle (40 derece eğik,yaklaşık 11 santimetre)bana baktığını fark ettim. Eniştemi odaya kilitleyip kahvaltıya indim.
Annem yine çıplaktı. Aldırmayıp kahvaltımı ettim.Ha bu arada unutmadan söyleyeyim bugün lisenin ilk günü o yüzden kahvaltıdan sonra duş edip hazırlandım.Çok heyecanlıydım.Odaya gidip günlük kıyafetler giydim.
Sütyen takmayı sevmem o yüzden bugün de takmadım. Hem bu sayede de mememdeki piercing belli oluyor bir taşla iki kuş nasıl ama haha. Altıma bir etek bir de fileli çorap geçirip evden çıktım. Giyimime çok özenmeyi sevmem ne de olsa önemli olan vücudum ;)
20 dakika içinde okula varmıştım ki gözlerime inanamadım. Öyle bir şey gördüm ki kelimeler bile yetersiz kalıyor o gördüğüm şeyi anlatmaya. Her taraf kaslı erkeklerle doluydu. Tabii ki hepsinin tadına bakacaktım o an öyle bir durum içindeydim ki her an birinin üzerine atlayabilirdim.
İnsanlar sırada saçma saçma insanların(müdürün) konuşmalarını dinliyordu. Fakat bunlar bana göre deyildi. Ben doğruca sınıfları gezmek üzere koridora gittim. Etraf sıkılmış sınıflarla doluydu fakat bunlar da bana göre değildi saçımı düzeltip doğruca aşşıağıya indim. Bir de ne göreyim müzik sınıfı!
Hemen en sevdiğim ensestrüman olan fülütü malum yerime sürmeye başladım. O anda içeri iki hışımla biri girdi neye uğradığımı şaşırdım. Daha neye uğradığımı bile anlamamıştımki beni o six packli seksli kollarıyla kaldırıpm o tahta sıraların birine attı her yerim açılmıştı fülüt de ortaya çıkmıştı tabii. O kaslı hademe hemen üzerime atladı. Gömleğinden fışkıran kıllı göğsi dudaklarımı adeta yalıyordu. Ben de ortama ayak uydurmaya çalışıp o kulları yalamaya başladım. O kıllara başımı sürtüp durdum bu beni hep tahrik etmiştir ama daha fazla dayanamadım o anda bağırmaya başladım "GELİYORUM SENİ MANYAK SESKLİ ŞEY!" Hademe de bunu duyduktan sonra hiç vakit kaybetmeden hayatımda enişteminkinden sonra gördüğüm en büyük penisi(90 derece dimdik,yaklaşık 7 santimetre)... Her neyse devamını hatırlamıyorum.
EVEEEET ARKADAŞ KANKİLERİM BU BENİM İLK KİTABIM UMARIM BEYENMİŞSİNİZDİR.SİZLERİ ÇOK ÇOK ÖPYRM ........
NOT:BU KİTABIN HAKLARI MANYAK SEKSLİ HADEMENİN KILLI GÖĞSÜNDE SAKLIDIR:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAVALI COOL YAKIŞIKLI VE KASLI ÇOCUKLAR İLE LİSE
Teen FictionBilediğimden tuttu ve beni six packli haşmetli kollarıyla çevirdiki gibi o sert ve her gördüğümde beni aktif eden sıranın üzerine attı her yerim açılmıştı hemen o güzel vücudumun üzerime atladı o an lisenin başladığını anladım.