En son hatırladığım şey o adamdan kurtulup kaslı bir çocuğun yanında kaslı müdürün konuşmasını dinleyerek kaslı bir kadına doğru baktıkım dı. Çok kaslıydı. Neredeyse sırf kastı. Kadına bakarken önümden kaslarını zor taşıyabilen bir adam geçti. Çok kaslıydı. Ben de kendime hakim olamadım ama avukat oldum :D Şaka yapıyorum ama gerçekten kendime hakim olamadım ve kendimi zevkten havalara uçarken buldum. Evet masterbasion yapmaya başlamıştım aniden.
Ardından yanımdaki çocuğun beni fark ettiğini fark ettim. Çok utandım. Ama çocuk hiçbir şey yokmuş gibi geyirdi ve yanında arkadaşı olduğunu tahmin ettiğim biriyle okula girdi. Çok kaslıydı aynı zamanda coolduda.
Konuşma bitmişti hocalar bizleri sınıflarımıza kadar geçiriyordu. Çok heyecanlıydım acaba sınıfım kaçıncı katta olacaktı. Daha önemlisi sınıfım üst katlarda olursa beni sınıfıma kadar taşıyabilecek bir kaslı erkek bulabilecek miydim?!!! Kafamda bu deli sorularla sınıfa doğru yürüdüm. Sorna hoca sınıfımıza geldiğimizi söyledi. Heyecan yaratmaya çalışıyordu. Kapıyı hemen açmadı biraz bekledi ve saçma bir konuma yaptı. Konuşmasından tek hatırladığım şey "2x" diye bağırmasıydı. Ve sonra sınıfın kapısını açtı.
Kapıyı açınca herkes shock olmuştu. Acaba içeride ne vardı? Ne oldu da bu insalar bu kadar bağırdı.
İçeride iki tane çocuk yiyişiyordu. Hoca hemen "BERK AY VE ÇAĞKAM NE YAPTIĞINIZI SANIYORSUNUZ HEMEN ODAMA!" dedi. İki birbirinden kaslı çocuk birbirlerinin kaslı dudaklarına yapışık halde kaslı hocanın yanından geçip kaslı odaya (kaslı oda olmazki :Daşojdjas) doğru yol aldılar.
Hoca bizi sınıfa bıraktı ve o dasına gitti, herkes odaya girdi, son giren kaslı kollarıyla kapıyı kapadı ve herkes birden yiyişmeye başladı. Ben yalnız kalan 3-4 kişiden bireydim. Ve ne yapacağımı şaşırıp masayı vayjinama sokmaya çalıştım. Herkes çok güldü ama sanırım empatilerini kazandım. Benim masayla olan ilişkimden sonra arkada grup yapan kızlı erkekli insan geldi ve beni gruplarına davet eddi. Bende hemen kabul ettim.
İşte bu anda aradığım liseyi bulduğumu anlamıştım.
EEEEEVEEET ARKİTOŞKO KANKİTOŞKOLARIM BENİM CANLARIM BENİM İLGENİZ İÇİN ÇOK SAĞ OLUN DİĞER BÖLÜMLER ÇOK YAKINDA KARŞINIZDA OLCAK HADİ BB
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAVALI COOL YAKIŞIKLI VE KASLI ÇOCUKLAR İLE LİSE
Novela JuvenilBilediğimden tuttu ve beni six packli haşmetli kollarıyla çevirdiki gibi o sert ve her gördüğümde beni aktif eden sıranın üzerine attı her yerim açılmıştı hemen o güzel vücudumun üzerime atladı o an lisenin başladığını anladım.