Beni gruba davet eden çocuk çok hirçun gözüküyordu. Belkide her yerinden fışkıran kıllar onu öyle gösteriyordu ama olsundu. Kaslıydı. Grupta kişi daha vardı hepsi birbirinden kaslıydı. Bu kıllı olanın adı 70 Taha imiş diğerinin İn Anul Aş diğerinin ise Astriu. İn Anul biraz tuhaf gözüküyordu. Erkekti ve kaslıydı onu anlayabiliyordum ama sanki bir farklılık vardı. Aldırmadım. Astriu ile görevimi yerime getirmek üzere bir sıraya yattım.
Grup olayı bittikten sonra nasıl insanlar olduklarını sordum. 70 Taha istifini hiç bozmadan seni ilgilendirmez dedi ve gitti. Astriu da gözünü devirirken saçlarını toplayarak omuz silkip uzaklaştı. İn Anul ise kaldı iyi birine benziyordu bana hikayesini anlattı. Anlattığına göre o bir trensmiş yani zamanında kızmış (artık kızmıyor :Daşljsdlıaısjdl). Erkeklerden hoşlanmadığını fark edince de cinsiyet değiştirmeye karar vermiş.
İn Anul ile konuşmamı bitirince yanıma bir kız geldi. Kaslıydı. Biceplerindeki six packlerinden nur saçılıyordu. O kadar kaslıydıki siyah ninja kostümünden biceplerindeki six packleri belli oluyordu. Bana "Selamun Sexum ay pardon Aleykum ben Gülsuyunaz bu okulun en müslimi benim bir sıkıntın olursa bana gelebilirsin" dedi. Şaşırdım. Kaslıydı. Teşekkür ettim.
O anda yanımıza 70 Taha geldi ve Gülsuyunaz'a şataşmaya başladı. Duramadan laf atıyordu ve nedenini anlamadığım bir şekilde hırlıyordu. İşte tam o anda Gülsuyunaz cebindeki gül suyunu çıkarıp 70 Taha'nın üzerine attı. 70 Taha birden ulumaya başladı ve kaçtı. Gülsuyunaz o gittikten sonra mutlu bir ifadeyle "O bir abazan kurt adam tek meziyeti kızlara saldırmak. Kurt adamların tek bir korkusu vardır o da gül suyu eğer ondan korunmak istiyorsan yanında gül suyu taşı." dedi. Ben de kafamı salladım.
İlk günüm çok dolu geçiyordu şimdiden beni üst kata taşıyabilecek birini bulmuştum bir müslimle tanışmıştım hatta bir kurt adamla yatmıştım inanılmazdı. He bu arada beni üst kata taşıyan kişi İn Anul'du dediğim gibi çok iyi biri ama sex sırasında çok hırçın tutamıyoruz.
Son saatlere yaklaştıkça canım sıkıldı İn Anul'un da işi vardı başka bir yerdeydi ne yapacağımı bilmiyordum. Ve o anda neden tuvaletlere bakmıyorum ki diye düşündüm evet saçma bir fikirdi ama neden olmasındı. Doğruca sınıftan çıkıp en yakındaki tuvalete doğru gittim içeri girdim değişik sesler geliyordu aldırmadım ve bir kabine girdim ki ne göreyim. Berk Ay ile Çağkam buradaydı ve yine yiyişiyordu. Tamam her şeyi anlıyorum yiyişmeleri gay-et normal ama neden kızlar tuvaletinde? Aldırmayıp kapıyı kapattım onlarda pek farketmişe benzemiyorlardı.
Tuvalette de aradığımı bulamayınca koridora çıktım ve gördüğüm manzara karşısında şok oldum. Neydi bu gördüğüm? Ne görmüştüm az önce? Bu gördüğüm neydi?
MERRRRHAAABAAAAAAA AŞŞŞKKLARIMM NASILSINIZ BU BÖLÜMDE BU KADARDI NASIL BEYENDİNİZ Mİ BEN ÇOK EYLENDİM YAZARKEN UMARIM SİZDE ZEV SULARINA BOĞULMUŞSUNUZDUR. AMA ŞİMDİ SİZDEN BİR İSTEĞİM VAR DİĞER BÖLÜMDE NE OLDUPUNU TAHMİN ETMENİZ NE OLDUĞUNU TAHMİN EDENE KOCAMAN KOCAMAN ÖPÜCÜK YOLLAYACAM BAAAAAYYY!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAVALI COOL YAKIŞIKLI VE KASLI ÇOCUKLAR İLE LİSE
Fiksi RemajaBilediğimden tuttu ve beni six packli haşmetli kollarıyla çevirdiki gibi o sert ve her gördüğümde beni aktif eden sıranın üzerine attı her yerim açılmıştı hemen o güzel vücudumun üzerime atladı o an lisenin başladığını anladım.