Odanın içinde bir makine vardı. Üstünde tek bir kol olan büyük bir makine. Kolu görür görmez amıma sokmak için koştuysam da İn Anul beni tuttu. Bir şey söylemesi için bekledim fakat hiçbir şey söylemiyordu. Sonunda dayanamayıp sordum "Bu dildonun özelliği ne?". Soruyu duyunca iç çekti ve açıklamaya başladı "Bu bir dildo değil bu benim makinem 'topmatik' . Sana okulla ilgili hiç söylemediğim şeyler var. Bu okulda herkes bir şekilde yer bulur ama toplar asla. Fark ettiysen şu ana kadar kimse Berk Ay ve Çağkam'la konuşmadı onlar da kimseyle konuşmadı. Onların konuşmama sebebi farklı ama insanların onlarla konuşmama sebebi belli top olmaları. İşte konuya dönersek ben bir topum ben bir topoşum ama bunca zamandır ortam bulmak için bunu saklamak zorundaydım ve trens olduğum gibi bir yalanı uydurdum. Çağkam'la Berk Ay da gerçek değiller. Onları bu makine sayesinde insanlara varmış gibi gösteriyorum ki okuldaki tek top ben olmayayım. Son zamanlarda makinede bir arıza var. Çağkam ve Berk Ay'ı iki tane gösteriyor. Diğer çocuklar sevişmekten fark etmedi bir tek sen fark ettin. Sen de benim yakın arkadaşım olduğundan bu sırrımı sana açmaya karar verdim. " dedi. Birkaç dakikalık bir sessizlik oldu. Ortamın havası aniden değişmişti bir sex mahzeni hayal ederken bir topmatik bulmuştum. En sonunda cesaretimi topladım ve bağırarak "KODUMUN TOPOŞU SİKTİR GİT GÖTÜNÜ SİKTİRT SEN!" dedim. Eee ne de olsa ben cool bir kızım eğer İn Anul'la arkadaşlığım ortamlara girmemi engelleyecekse hiç düşünmem İn Anul'u bırakırım.
Dediklerimin ardından İn Anul boğazımı kavradı ilk başta bunun bir bdsm fantazisi olduğunu zannettim fakat sonradan anladım ki İn Anul o kaslı kollarıyla gerçekten beni öldürmeye çalışıyordu. Debelendim. Büyük bir arbede yaşanıyordu. İn Anul boğazımı daha da sıkınca kendimi geriye attım. Atmamla beraber büyük bir patlamanın olması bir oldu. Patlama bizi odanın dışına attı ve yangın çıkardı. Ne yapacağımızı bilmeden öylece yangını izliyorduk. Okul saatleri dışında olduğumuz içinde bunu engelleyebilecek kimse yoktu okulda sanıyorduk ki bir kükreme sesi geldi arkamızdan. Evet Çağham'la An Ass gelmişti. Çağham An Ass'i yere bıraktığı gibi yanan şeyleri yemeye başladı. Çağham her şeyi yiyebiliyordu bu inanılmazdı. Çağham yangını yiyerek söndürürken gözüm kenardaki minik An Ass'e takıldı. O vücuduyla orantısız koca penisini tutmuş 31 çekiyordu. Neye taktik olduğunu anlamamıştım. Tuhaftı. Yaklaşık 2 dakika sonra Çağham tüm yangını yemişti. Odadan çıktı ve "Neden yangın çıktı kuxu kerii?" dedi. Bu soru üzerine kafamı İn Anul'a çevirecektim fakat İn Anul çoktan ortadan kaybolmuştu. Ben soruya bir cevap vermedim. İn Anul'u ne kadar satmış olsam da sırrını ele vermek istemiyordum. Olaydan sonra Çağham ben ve An Ass evlerimize dağıldık. Bugün de Havalı Cool Yakışıklı ve Kaslı Çocuklar ile Lise gayet keyifliydi.
Ertesi gün gözüm hep İn Anul'u aradı ama bulamadı. İn Anul okula gelmemişti. Gelmemesinin sebebi kesinlikle dünkü olayla alakalıydı biliyordum ama aldırmadım. "Kodumun topu!" deyip arkada dönen orgye katıldım. 70 Taha yine muazzam bir iş çıkarıyordu. Biz tam orgynin sonlarına geliyorduk ki sınıfa müdür ve Yeet girdi. Müdür elinde bir kağıt tutuyordu. Kağıdı İn Anul'un en yakın arkadaşı olarak bildiği bana verdi. Ben de kağıdı sesli bir şekilde sınıfa okumaya başladım herkes beni dinliyordu. Kağıtta "Hiçbir sınıf fotosunda ben yokum amk bıktım valla bıktım asıcam kendimi An Ass geldiğinden beridir de zaten hiç yüzüme bakan da kalmadı hani bıktım amk yaşama şevkim kalmadı lan Yeet bile bunlardan fazla dinliyor beni Yeet lan Yeet daha fazla yaşamak istemiyorum elveda!" yazıyordu. Birkaç saniyelik bir sessizliğin ardından biri hadi orgye diye bağırdı. Bunun üzerine orgye devam ettik. 70 Taha ve An Ass yine harikalar yaratıyorlardı ki sınıfa iki kişi girdi. Kimdi la sınıfa girenler. Kimler girmişti ki lan sınıfa. Kapıda kimler vardı acep.
EVEEEEEET ARKİTOŞKO KANKİLERİİİİİİM BU BÖLĞMÜN DE SONUNA GELDİK WUHHHHUUU UMARUM EĞLENİP BEĞENMİŞSİNİDİR UNUTMAYIN HAYATTA HEP GÖTÜNÜ VEREBLER KAZNAKR GÖTÜNÜ VERMEKTEN HİÇ ÇEKİNMEYİN BYEEEEE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAVALI COOL YAKIŞIKLI VE KASLI ÇOCUKLAR İLE LİSE
Novela JuvenilBilediğimden tuttu ve beni six packli haşmetli kollarıyla çevirdiki gibi o sert ve her gördüğümde beni aktif eden sıranın üzerine attı her yerim açılmıştı hemen o güzel vücudumun üzerime atladı o an lisenin başladığını anladım.