A féltékeny Tobi.

769 33 4
                                    

Dél elött Tobi épp haza ért az elsö küldetéséből és be ért a rejtek hejre és meg látta Deidarát.

-Szia Deidara-senpai! -kiáltota Tobi

-Szia. Mien volt az elsö küldetésed? Hmm - jérdezte Deidara.

-Nem volt nehéz Tobi ugyes volt. - monta Tobi nagy vidámam.

-Az jo! - monta Deidara - bocsi de most mennem kell Sasorival el fogni az egy farkút. Hmm!

Deidara és sasori el indultak el fogni az egy farkut.

-Mindig amikor Tobi beszél Deidara-senpaival mindig azt mondja hogy, ''bocsi de most Sasorival van küldim''. Vagy valamien Sasorihoz kapcsolódó kifogást... - Gondolta Tobi és be megy duzzogva a szobájába.

Zetsu eszt észre vette és utána ment.

-Mi a baj Tobi Deidara megint meg bántot? - Kérdezte Zetsu.

-Tobit utáltja Deidara-senpai - válaszolt Tobi.

-Miböl gondolod ezt Tobi? - kíváncsiskodott Zetsu.

-Mindig Sasorival van. - monta Tobi. - Tobi el fogja tenni láb alól Sasorit hogy Senpai csak Tobival lehesen.

-Háde Tobi Deidara társa Sasori jó hogy majdnem mindig együtvanak. - monta Zetsu okoskodva.

-Ja mosmár Tobi érti szóval senpai és Sasori egypár. Igy hát Tobinak végkép el kell intéznie Sasorit. - gondolta magában Tobi.

-Kérsz valamit enni, mert hisz hosszú volt az út. - monta Zetsu.

-Igen Tobi kér szépen enni. -monta Tobi.

És ki mentek Zetsuval a konyhába ahol ettek. És amikor végeztek az evésel. Hidan azt monta Kakuzunak.

-Figyelj Kakuzu holnap elmegyek a jóshoz had jövendölje meg a jövömet. - állította Hidan.

-Felőlem azt csinálsz amit akarsz azután ne nyavajog hogy pénz ki dobás volt. - monta kapzimodon Kakuzu.

-HÉ ÉN NEM IS SZOKTAM NYAVALYOGNI! - ordította Hidan és duzzogva be ment a szobába.

Miközben Hidan nagy duzzogva be ment Pain ki fogyot a müzliböl és a tejből.

-Hej, Konan menyé boltba müzliért és tejét! - Parancolta Pain.

-Ne én menyek már Paincii... - monta Konan szomorkodva.

-De ha te mész akkor este... grr - monta huncutan Pain.

-Oké el megyek mert szeretlek. grr - ki jelentette Konan és el ment a bolta.

Kisame épp visza jött az úszkálásból és be ment a szobába ahol Itachi kóróm sötétében gépezet.

-Itachi szerintem te túl sókat úlsz gép elött - monta Kisame és rémetten ki ment s szobából.

Kicsit később Konan meg érkezett a boltbol

-MÜZLI!! - kiáltota Pain. -Köszi Konan szeretlek.

-Nincs mit. De akkor tarcsad a szavad. Grr - monta Konan és be ment a szobába pihenni.

-Be tartom. Grr - monta utána Pain.

Az Én Akatsuki Story-m (2018)Where stories live. Discover now