Másnap Tobi még mindig a szobájában gubaszt.
-Támat egy ötletem amivel Tobit ki tudjuk hivni a szobábol! - Kiáltot fel Zetsu.
-Mi lenne az ötlet? - Kiváncsiskodot Hidan.
-Hát az lenne hogy Pain meg idézné a madarat és tobi a hátán ulve keresnémeg Deidarát. - haddarta el Zetsu.
-Ez jó ötlet. - Szolalt meg Pain. - TOBI!
Tobi nevét haltva se jött ki a szobából de Pain ment és be nyitot a szobába.
-Tobi mit szolnál hozzá hogy ha Deidara után mennél? - mire ezt ki monta Tobi már szalat az ajtó felé. -tessék itt az idézetem meny keresd meg Deidarát.
- Tobi könyeivel küszködve monta - Tobi nagyon szépen köszöni Pain-sama - monta és már ment is Deidara keresésére. Olyan más fél órát repült mire meg találta Deidarát.- Deidara-senpai! - visongót tobi a vidámságtol.
-HAGYÁL BÉKÉN! - orditota és el kedzded dobálni felé a bombákat - TE VAGY A HIBÁS MINDENÉRT MIATAD SASORI MEGTUTA, hogy szeretem. - ezel a mondant ki mondásával egy fa tövébe kuporodott és sirt. - meny el hagy békén - mogyokta.
-Senpai tényleg szereted Zoknibábot? - kiványcsiskodot Tobi.
-IGEN ÉS HMM?!?! -hábororodot fel Dei.
-Senpai eddig miért nem valta be? - kérdezte Tobi.
-Mert... - szomorkodót Deidara.
-Senpai most visza menyunk rejtekhely és bevalod zoknibábnak!
- tobi meg fokta a csukloját és fel rántota a madára és el indultak a relytek helyre.-De hidan nem fog piszkálni és a többiek? - szomorkodót el deidara.
-Tobi nem fogja engedni hogy piszkálják senpait. - hösködöt Tobi.
-*sóhajt* Oké. - mosolyodott el deidara.
Visza mentek rejtekhely és deidara el monta sasorinak mit érez és zetsu is tobinak. És mind a ketten ösze jöttek a másikal. Többiek nem gúnyolták és minden jó ha a vége jó.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sziasztok sajnos itt a story vége, remélem tetszet.
YOU ARE READING
Az Én Akatsuki Story-m (2018)
FanfictionRövid Ship story, Sasori x Deidara, Zetsu x Tobi Ezt a történetet 13-14 évesen írtam lehet csinálok belőle egy fel javított verziót de nem ígérek semmit.