Másnap reggel. Már mindenki ébren van. Hidan már el indult a jóshoz.
-Kiváncsi leszek mit jósol enek s hülyének. - jelentette ki Kakuzu.
-ja én is! - monta mindenki egyszere.
Kicsivel később meg érkezet Sasori és Deidara az egy farkuval.
-Meg jötunk - monta Sasori.
-Látom el fáratatok menyete pihenjetek - monta Pain müzlivel a szájával. -majd késöbb ki szivjuk belöle a bijuut
-Hát az jól is fog esni egy kis pihenés. Hmm - monta Deidara és ki dölt a fáradtságtól.
-Na szép össze eset. Most cipelhetem be a szobába. - monta Sasori és fel kapta a válára es be vitte a szobába.
Miközben Deidaráék pihentek Hidan visza jött.
-KÉSZ PÉNZ KIDOBÁS AZ EGÉSZ! - ordította Hidan.
-Miért mit mondot? - kíváncsiskodót Kakuzu.
-Azt monta hogy, egy cigi vagy esedleg egy ön gyújtó okoza a halálom. BEDIG NEM IS DOHÁNZOM B*ZDMEG. Jól felhúzót. - állította Hidan.
-Hát nem nehéz téged felhúzni - tartota visza a röhögés Kakuzu.
-Mivan?!?
-Semmi :D
Kicsivel késöbb.
-Jaj de jól eset ez a kis pihi. Hmm - monta Deidara.
-Deidara-senpai igaz hogy te és Sasori egyut vagytok? - monta Tobi szomorkodva.
-MIVAN!!??! Nem vagyunk egy pár. - monta zavarában Dei.
-Dik a barbie Szerelmes. - Monta Hidan visza tartot nevetésel
-Háde nem... - monta Deidara
-De. - piszkálta Hidan.
Pár percig tűrte Hidan piszkálását. De aztán elö vett egy kis agyagot és készitet egy kis pokot amivel ki rombantota a falat aztán készített egy agyag bagolyt és el repült. Tobi azután csak szomorkodót még Sasorit se akarta el intézni. Senkivel se beszét. Mindenki aggódót Tobiér. És még deidaráért is aggotak hogy ne fogják el.
(Bocsi kicsit rövidlet de el fogytak az öttleteim. :D)
ESTÁS LEYENDO
Az Én Akatsuki Story-m (2018)
FanficRövid Ship story, Sasori x Deidara, Zetsu x Tobi Ezt a történetet 13-14 évesen írtam lehet csinálok belőle egy fel javított verziót de nem ígérek semmit.