Ben herkes gibi değilim. Konuşmayı, dolaşmayı, eğlenmeyi sevmem. İnsanlar gülerler neden oldduğunu bile bilmeden. Bu bana göre çok saçma. İnsanlar karşısındakinin kim olduğunu bilmeden onu dışlarlar ve dalga geçerler. Ben gerçekten onlardan birisi değilim.
KANSU ARAS. Evet, bu benim adım. 18 yaşında olan bir lise 4 öğrencisiyim. Tabi bir sene kaldığımı saymazsak. Geçen sene Tekin'le ilgilenmem gerektiğinden dolayı okulu biraz boşlamıştım. Tamam, fazlasıyla.
Tekin ARAS. En fazla değer verdiğim insan, kardeşim. Onun için elimden gelen her şeyi yaparım. HER ŞEYİ.
Benim herkes gibi çok arkadaşım yoktur mesela. Bir dostum var sadece. Ailem dışında umrusadığım tek insan. Bartu DURMAN. İçimi döküp, beraber topladığım insan. Her deliliğin içinden çıkan bir tip. Ama gerçekten de sevdiğim az kişiden bir tanesi. Her gün, her saat hatta her dakika beraber olduğum sınıf ve sıra arkadaşım.
Bunlar dışında, ben bir bateristim. Bateri çalarken rahatsız edilmekten hoşlanmam ve rahatsız edilirsem fazla asabi olabilirim. Bateri çalarken bütün duygularımı dökerim notalara. Ve benim zihnimdeki notaların hepsi siyahtır. Beyaz notam yoktur benim. Bir grubum bile var ve grup üyeleriyle bile pek konuştuğum görülmez. Yorum yapmam gereken yerde konuşur ve sonrasında onlarla muhattap olmam. Yanlarına gider, işimi yapar ve ayrılırım.
Okula gelince, PARLAK YILDIZ KOLEJİ. Okulun en tehlikeli çocuğu sayılırım. Hatta sayılmam, öyleyim. Fakat bunun farkında olan pek insan yoktur. ARAS BAR ve bulunduğu sokak dışında insanlar beni kendi halinde, umursamaz ama kolay bir tip olarak görürler. Böyle olmadığını bilmeleri fazla işime gelmez açıkçası. İşlerimi böyle çok daha kolay yürütüyorum.
Şu sıralar gözüme sürekli çarpan bir kız var. Kırmızı kafalı bir şey, en son ARAS BAR'IN sokağında görmüştüm. O sokakta olamayacak kadar masumdu. Tabi bunu Bartu'ya anlatsam bana inanmayacak. Çünkü ben hoşlanmam, sevmem ve umursamam.
Herkes ne kadar tehlikeli olduğumu bilmese bile, birisini sevmeyeceğimi bilir. Şu zamana kadar yanımda az sayıda kız görmüşlerdir. Ve hepsi günlük, haftalık tipler. Kolay değer vermem.
Ve şu lanet PARLAK YILDIZ KOLEJİ açıldığına göre benim kurallarımı herkese öğretmenin zamanı geldi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Notalar
ChickLitKendinden başkalarının ne yapıp ettiğiyle ilgilenmeyen bir kız. Pek insanla konuşmayan sadece ailesi ve yakın arkadaşlarına duygularını açan bir erkek. Baterisi ile arasında ki bağı saymazsak tabii. Birbirlerini değiştirmek için varlıklarını feda...