2.Bölüm (Ne Yapiyoruz Biz?)

8 1 0
                                    

Kar taneleri ne güzel anlatıyor, birbirlerine zarar vermeden de yol almanın mümkün olduğunu..
....

Sabah olduğunda ise gözlerim kapalı zihnim açık bi şekilde sağa sola kıvranıyordum ki sırtımda ki acıyla gözlerimi açmak zorunda kaldım.

-Oha Sena insan düsmanına böyle vurmaz!

-Duru biri ariyo

-Kim?

-Bilmiyorum gizli numara.

-Aç ve hoparlör e al

Yavaşca açma tuşuna bastı ve "Alo" dedi.2 saniye süren sessizliğin sonunda cevap geldi.Sesi program ile oynanmis gibiydi

-Sinan'ı senin öldürdüğünü biliyorum Sena.Seninde yardım ettiğini Duru.

O an ki ânı anlatamam size.İcimizdeki korku öyle bir hal almisti ki yerimizde duramiyorduk.Telasli hallerle birbirimize baktik.İkimizinde gözü dolmuştu ama ağlama zamani değildi.

-Ne istiyorsun bizden? diye söze giriştim.

-Ben birşey istemiyorum.Sadece bu kasabanin pisliklerinden arınmak istiyorum o kadar.Dediklerimi yaparsan siz de rahat olursunuz bende.

Hemen akillica bir fikir ile ortaya atildim.

-O zaman senin her yaptırdığını şeyden sonra bizim bir soru hakkimiz olacak.Kabul ediyomusun?

Sena bana "Adamin daha ne yaptiricağini bilmiyoruz" der gibi bakti ama başka şansımız yoktu.

-Tabikii.Kim olduğumu sormak dışında her şeyi sorabilirsin.

-Anlaştik.Şimdi söyle.Ne istiyorsun.

-Banka soymani...

Beynimdeki hücrelerin kendime küfredişini duyduğum anda sarsıldım.Hırsızlık?Ben böyle bir şeyi nasil yaparim??

-Başka şansiniz yok Duru ve Sena.Eger polise gitmeye kalkisirsaniz sizden önce ben davranirim.Konuştuklarimizi kimse bilmeyecek.3 günün var.3 günun sonunda aldigin parayi sana attigim adrese birakicaksin ve bir soru hakkina sahip olacaksin.

Bekledim..bekledim..
Bunu yapmam imkansızdı.Ama yapmazsam ne ben,ne Sena ne de bu kasaba ortada olacakti.Herşey bizim elimizdeymis gibi hissettim.Bunu yapmak çok zordu.Cidden kendimi ilk defa bu kadar güçsüz hissettim.Sena bana "Ne yapacağız Duru.." dedigi anda crvap bile veremedim.Sadece dusunmeye başladım.

-Öncelikle bu adamin kim oldugunu bulmaliyiz.Ne olursa olsun.Arkadaslarimiz bu işlerle ilgileniyordu dimi?Onlarla konusalim bişey yapalim.Ama...

-Ama ne?

-Bu söyledigini yapmamiz lazim Sena..

-Nasil yapmaliyiz ya.Başka bi çözüm yok mu Duru.

Cevap veremedim.

-Duru cevap Ver !

-Yok Sena Yok.Sana böyle söylememem lazim ama yok.Başka hiç bir şansimiz yok.Sabah yapamayacagimiz icin gece halledeceğiz.Saat 3 te hazir ol.Ben seni aradığımda kapida olacaksın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 02, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KANIT~Yeni BaşlandiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin