"სიყვარული მაშინ მოდის, როდესაც არც კი ელოდები მას"--------------------------------------------------------
ყველა ადამიანს აქვს რაღაც ნაკლი რისი გამოსწორება შეიძლება. მაგალითად მე მაქვს ერთი ნაკლი. მე თვალთ ვერ ვიხედები. ამ ცხოვრებაში მხოლოდ ერთი ოცნება მაქვს, დავინახო ჩემი ოჯახის გაღიმებული საახები. ამ ოცნების ასრულებას კი მე თვითონ ვცდილობ, ექიმების დახმარებით, უკვ ერთი წელია საავადყოფოში ვცხოვრობ. აქ ხალხი ძალიან კეთილები არიან,არასდროს მაგრძნობინებ რომ რაღაც, დიდი ნაკლი მაქვს, აქ თავს ბედნიერად ვგრძნობ, ისინი ჩემს ცხოვრებას რადიკალურად ცვლიან. ბევრი ადამიანისგან მსმენია რომ ადამიანს ლამაზ სული აქვს, ვფიქრობ რომ ეს სიტყვები სიმართლესთან ასოცირდება, ყველა ადამიანს, რომელთა დანახვაც მიჭირს, ვფიქრობ რომ ლამაზი სული აქვთ, მე ამას ვგრძნობ, ვიცი მე არ შემიძლია დავინახო ისინი მაგრამ დანახვის გარეშეც, მე ისინი ძალიან მიყვარს, სიყვარული ეს ის გრძონობა რომელსაც ადამიანის სულის შეცვლაც კი შეუძლია, ბევრი ადამიანისგან მსმენია რომ სიყვარულს ასაკი არ გააჩნია, ნამდვილად ასეა, სიყვარულს არ გააჩნია ასაკი. მთავარიაა ადამიანი გიყვარდეს სხვა დანარჩენი კი მეორე ხარისხოვანია.
--------------
-ალისია დღითიდღე უფრო უკეთ ხდები.-მესმის ადელის ხმა, ვუღიმი და დამხმარე ჯოხს ხელს ვკიდებ.
-მგონი მალე ყველაფერი კარგად იქნება.-ვთქვი და ადელს ხელი მოვკიდე.
-იმედი არ დაკარგო საყვარელო, ყველაფერი კარგად იქნება.-მხოლოდ ვიღიმი და მას მივყვები. ჯოხის გამოყენება საჭირო აღარ იყო რადგან ჩემ გვერდით ადელი იმყოფებოდა. ის ჩემი პირადი მკურნალი ექიმია. ყოველ დღე კი კარგ ამბებს მატყობინებს. ის რომ არა მე ისევ ძალიან ცუდად ვიქნებოდი.
-ადელ, დევიდი როგორ არის?
-ოპერაცია ხვალ უკეთდება, ყველაფერი კარგად ჩაივლის ნუ გეშინია.-მითხრა, და ვიგრძენი როგორ შემეხო მისი თბილი ხელები ჩემს ხელს. დევიდი ჩემი საუკეთესო მეგობარია, ისიც ჩემსავითა, თავიდან ერთმანეთი ერთ პალატაში გავიცანით, მართალია ერთმანეთს ვერ ვხედავდით მაგრამ ერთმანეთის სულიერმა სილამაზემ მოგვხიბლა. იმ დღის შემდეგ კი ჩვენი ცხოვრება ერთმანეთს დავუკავშირეთ. მისი მდგომარეობა აქ მოსვლის დღიდან ძალიან კარგი იყო. ხვალ ოპერაცის შემდეგ კი, ის მე დამინახავს. ეს ძალიან მახარებს, მახარებს ის ფაქტი რომ ჩემი საუკეთესო მეგობარი ჩემ დანახვას შეძლებს.
YOU ARE READING
FEELING
Fanfictionალისია, გოგონა რომელსაც მხედველობის პრობლემა აქვს. და ბიჭი ზეინი. რომელსაც სიარული არშეუძლია. ერთმანეთს გაიცნობენ. და მათი პრობლემების მიუხედავად ერთმანეთან სულიერ კავშირს დამყარებენ.