ზოგიერთს ჰგონია რომ ადამიანი როდესაც იბადება ის სიკვდილისთვის ემზადება, ჩემი აზრით ასე არ არის, რადგა ადამიანები მხოლოდ ორი რაღაცის გამო ვიბადებით,ამ ორ რაღაცას კი დედამიწაზე დიდი მნიშვნელობა აქვს.
"სიყვარული და ბედნიერება". ბავშვს დაბადებამდე უყვარს საკუთარი მშობლები. დაბადებისთანავე კი ის ბედნიერი ხდება. სწორედ ამაშია საქმე. ადამიანმა მხოლოდ სიკვდილზე არუნდა იფიქროს. თითოეული მათგანი მხოლოდ ბედნიერებისთვის და სიყვარულისთვისაა გაჩენელი. ბავშობიდან მასწალიდნენ რომ გამებედნიერებინა სხვა და ეს ძალიან კარგად გამომდიოდა. გავიზარდე და ჩემს ცხოვრებაში ბევრი არაფერი შეცვლილა, საცხოვრებელ ადგიკს თუ არ ჩავთლით,ახლა საავადმყოფოში ვცხოვრობ სადაც მკურნალობის კურსს გავდივარ. აქაურობა ჩემი მეორე სახლი გახდა.
ახლა პალატაში ვზივარ და დევიდს ველოდები, მისი ოპერაცია დამთავრდა, არ ვიცი ყველაფერმა როგორ ჩაიარა, ამის გამო კი ძალიან ვნერვიულობ.-ალისია!.-დევიდის ხმა გავიგე თუ არა საწოლიდან სწრაფად წამოვდექი.
-ოპერაციამ როგორ ჩაიარა დევიდ?.-აკანკალებული ხმით ვუთხარი და მისკენ წავედი.როდესაც მივუახლოვდი ხელი ხელზე მოვკიდე.
-ხმას რატომ არ იღებ? ოპერაციამ როგორ ჩაიარა?.
-ძალიან ლამაზი ხარ ალისია.-თვალებიდან ცრემლები სწრაფად წამომივიდა. გავიღიმე და დევიდს ხელები მოვხვიე. "სიხარული" აი რას ვგრძნობდი ახლა, მის გამი ძალიან ბედნიერი ვიყავი, ამდენი ხნის შემდეგ როგორც იქნა ჩემა საუკეთესო მეგობარმა ჩემი დანახვა შეეძლო. ეს მე ძალიან მახარებმა.
-ნუ ტირი ძვირფასო თორემ მეც ვერ შევიკავებ ცრემლებს.-ცრემლები მოვიწმინდე და მისი სახე ხელებში მოვიქციე.
-არ მჯერა! არ მჯერა რომ შენ ჩემი დანახვა შეგიძლია! ღმერთო დევიდ! შენმა მკურნალობამ შედეგი გამოიღო!.
-მალე კი შენც შეძლებ ჩემს დანახვას.-თავი დავუქნიე და გარეთ გავედით.მასთან ერთად ხელჩაკიდებული ვსეირნობდი. ის მის განცდას მიზიარებდა და ირგვლივ რაც ხდებოდა ყველაფერს მიყვებოდა, მასთან ერთად პირველად ვსეირნობ და ეს ძალიან მახარებს, რას ჯობს საუკეთესო მეგობართან ერთად დროის გატარებას. მან პირველად შეძლო ჩემი დანახვა, ამდენი ხნის შემდეგ პირველად დამინახა,პირვად შეისწავლა ჩემი სახე. პირველად დაინახა მეგობარი, მშობლები და ყველა მისთვის საყვარელი ადამიანი, ის ამით ძალიან ბედნიერი იყო.
YOU ARE READING
FEELING
Fanfictionალისია, გოგონა რომელსაც მხედველობის პრობლემა აქვს. და ბიჭი ზეინი. რომელსაც სიარული არშეუძლია. ერთმანეთს გაიცნობენ. და მათი პრობლემების მიუხედავად ერთმანეთან სულიერ კავშირს დამყარებენ.