თავი მეხუთე

204 24 10
                                    

ჩვენ ერთმანეთს ხელები ჩავჭიდეთ, უბრალოდ ერთმანეთს შევეხეთ, ერთმანეთი შევიგრძენით. უბრალოდ მისმა ერთმა შეხებამ გამაბედნიერა. მისი თბილი ხელები ჩემშია ახლართული და მაგრად მიჭერს...თითქოს არ უნდა რომ გავუშვა, არ უნდა ჩემი გაშვება, თუმცა არ ვაპირებ ხელი გავუშვა მას, ის სულიერად მიზიდავს, მე ვგრძნობ, მის ლამაზ სულს ვგრძნობ, მისმა სულმა მისკენ მიმიზიდა ახლა კი არ მიშვებს, ცდილობს სამუდამოდ მასთან დამტოვოს, გამოსდის კიდეც.
ხელს არც მაშინ მიშვებს როდესაც მძღოლი კარებს აღებს.

-ზეინ?!-ცერა თითი ხელზე მომისვა და ნება მომცა მანქანიდან გადავსულიყავი.
კიდევ ერთხელ ვიგრძენი მისი შეხება, ხელი ჩავჭიდე და მას გავყევი. იმდენად მიმიზიდა რომ შემიძლია ჩემი მთელი ცხოვრება ვანდო.

-გთხოვ სკამზე მოკალათდი.-მითხრა ზეინმა, სკამის გამოწევის ხმა გავიგე, მალე კი სკამზე მოვკალათდი, ზეინის სუნთქვა გვერდიდან ვიგრძენი. თავი შევაბრუნე და ხელი ზეინს მოვკიდე.

-უბრალოდ მინდოდა ეს საღამო ჩვეულებრივი არ ყოფილიყო ამიტომ სიურპრიზი მოგიმზადე, ოღონდ იცოდე რომ რესტორანში მხოლოდ ჩვენ ორნი ვართ, მხოლოდ ჩვენ!. შეიძლება შესანიშნავი ხმა არ მაქვს მაგრამ მინდა ჩემი პირველი სიმღერა შენ მოგასმენინო.-არ მეგონა თუ ის სიმღერებს წერდა, ვერც ვიფიქრებდი ამას.ის ჩემთვის მღერის რესტორანში სადაც მხოლოს ჩვენ ორნი ვართ.მხოლოდ ჩვენ ორნი. პიანინოს ხმა როდესაც გავიგე ხელები ერთმანეთში ავხლართე და მისი მოსმენა დავიწყე.

"If I could fly, I'd be coming right back home to you
I think I might give up everything, just ask me to
Pay attention, I hope that you listen cause I let my guard down
Right now I'm completely defenseless
For your eyes only, I show you my heart
For when you're lonely and forget who you are
I'm missing half of me when we're apart
Now you know me, for your eyes only
For your eyes only I've got scars, even though they can't always be seen
And pain gets hard, but now you're here and I don't feel a thing.

უბრალოდ მღეროდა, უბრალოდ მისმა ტკბილმა ხმამ ამატირა, ის საოცრად უკრავდა და მღეროდა, ნამდვილად გასაოცარი იყო ეს ყველაფერი.

Pay attention, I hope that you listen cause I let my guard down
Right now I'm completely defenseless
For your eyes only, I show you my heart
For when you're lonely and forget who you are
I'm missing half of me when we're apart
Now you know me, for your eyes only
For your eyes only.
I can feel your heart inside of mine
(I feel it, I feel it)
I've been going out of my mind
(I feel it, I feel it)
Know that I'm just wasting time
And I
Hope that you don't run from me

For your eyes only,

I show you my heart

For when you're lonely

And forget who you are

I'm missing half of me

When we're apart

Now you know me, for your eyes only

For your eyes only, I show you my heart
For when you're lonely and forget who you are
I'm missing half of me when we're apart
Now you know me, for your eyes only
For your eyes only
For your eyes only.

სიმღერა დაასრულა თუ არა ფეხზე წამოვდექი და აცრემლიანებული თვალებით ტაშს ვუკრავდი. მისმა ხმამ ჩემში რაღაც სხვა გრძნობა გამოიწვია,მისი ხმა ყურში წამალივით ჩამესმოდ, ოღონდ ეს წამალი ძალიან ტკბილია და ყველაფერს კურნავს.

-ზეინ, სიტყვებით ვერ გადმოვცემ, არ ვიცი უბრალოდ შესანიშნავი ხარ.

-მადლობა, ყველაფერი ჯერ არ დამისრულებია.

-კიდევ არის რაიმე სიურპრიზი?

-კი, დაჯექი გთხოვ!.-თავი დავუქნიე და სკამზე მოვკალათდი. ვიგრძენი როგორ მომიახლოვდა, ცალი ხელით თმა უკან გადამიწია და ხელი ლოყაზე მომისვა, მეორე ხელით ჩემთან ახლოს მოიწია, მის სუნთქვას ახლოდამ ვგრძნობდი, ვიცოდი რასაც აპირებდა, თვალები დავხუჭე და დაველოდე.ჩვენი ტუჩები  ერთმანეთს შეუერთდა, კოცნა ნელი და სასიამოვნო იყო. ცალი ხელი ჩემს ხელში ახლართა და ოდნავ მომიჭირა. ამ წამს კი უბედნიერესი ადამიანი ვიყავი მთელ მსოფლიოში.

----------
უბრალოდ წარმოიდგინეთ რომ ზეინი მღერის, მხოლოდ წარმოიდგინეთ ❤ჯანდაბა!!! ძალიან მომენატრნენ😭😭



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 17, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

FEELING Where stories live. Discover now