7.

677 24 0
                                    

- Micsoda meglepetés! Ide fáradt a hölgy?

- Te azonban nem okoztál meglepetést nekem! -persze, nem tévedtem, amikor Danielre tippeltem, mert ő fogadott a hátsókapunál. Keresztbefont kézzel, arrogánsan várt rám. Én pedig szépen, lassan besétáltam a csapdájába. - Mit akarsz? Egész nap kerültél, most pedig titokban szeretnél találkozni? Nagyon fura vagy, tudtad!? - nem értettem mi ütött belém, de gondolkozás nélkül vágtam a szavakat Daniel fejéhez.

- Nyugi van! Csak beszélni akartam veled. Gondolom az még nem bűn! - tényleg nem az.

- Hallgatlak. Nincs túl sok időm!

- Biztos a kicsi Natet nem akarod megvárattatni... - undorodva forgatta a szemeit, amit elég gyakran csinált, ha valami nem tetszett neki.

- Eltaláltad, szóval fogd rövidre! - próbáltam én is undok lenni vele, de nehéz feladat volt, mert egy halvány mosolyával is levett a lábamról.

- Nem megyünk sétálni egyet? - ezt a fiút tényleg sosem fogom tudni kiismerni! Azonnal kedves hangnembe váltott és idegesnek tűnt, mintha zavarba jött volna, de nem akartam, hogy megtévesszen.

- Daniel, nem! Mondd már, mit akartál? - egy kissé talán túlzásba estem és inkább elkaptam a fejem, mert úgy éreztem újra egy ragadozóval kerültem szemkontaktusba.

- Nem mondom, hanem inkább megmutatom. - keresgélni kezdett valamit a telefonjában. - Úgy emlékszem, hogy volt egy alkunk, miszerint kiderítjük a történteket a buli estèjèn. Èn mindent megtettem azèrt, hogy bebizonyítsak neked egy kèsz tényt, amit nem voltál hajlandó elfogadni! - Daniel felém fordította a telóját. - Nate tudja, hogy szexeltünk?

- A francba! - a szám elé kaptam a kezem, hogy ne folytassam egy irdatlan káromkodással. - Ezt honnan szedted!?

- A telefonom kukájában találtam rá. - Daniel diadalittasan vigyorgott, èn meg félve vettem a kezembe a mobilt. Egy videó volt. Tisztán kivehető, hogy én szerepelek a felvételen. Sztriptíztáncos módjára vetettem le a felsőm és a végén a félmeztelen Daniel ölébe ugrottam. Megrémültem saját magamtól.

Egy biztos! Soha többé nem iszom!

- Ez nem lehet igaz! - könyörgő pillantást vetettem az előttem álló fiúra.

- Az én részem teljesítettem. A kèrdèsedre megkaptad a választ. - kivette a telefont a kezemből, de addig már vagy 3-szor megnéztem a videót, hogy biztos legyek abban, amit látok és nem csak kèpzelődők.

- Valaki videózott! Még nevetés is hallatszik a háttérben. Istenem... - az ajkamra haraptam. - Valaki tudja még rajtunk kivül!

- Engem nem érdekel. Egyébként többet is láthatták ezt. Nekem amúgy nincs szégyelnivalóm. -újabb undort láttam a szemében. -Sem barátnőm. -gúnyolódott, az ujjával a mellkasomra bökve.

Beszélni akartam még vele, hogy megértsem mit látok egyáltalán azon a videón és azt akartam, hogy fogadja meg, hogy ez sosem kerül nyilvánosságra, de mire észhez tértem, ő elment.

Egyedül hagyott, minden gondolatommal és bajjal együtt. Nem tudtam, mihez kezdjek. A kapcsolatom is rámehet erre az ostobaságra.

Féltem Danieltől is, attól is, aki készíthette ezt a felvételt, Natetől, az anyámtól és az egész világtól, ami ellenem fordult. Rossz érzés gyedül lenni.

Molly és Nate ismét több üzenetet is küldött, de egyikre sem akartam válaszolni. Azt hazudtam a barátomnak, hogy fáj a fejem és még sok a leckém is, hogy ne kelljen vele találkozzak. Nem tudtam volna a szemébe nézni a történtek után.

Már előttem is nyilvánvalóvá vált, hogy lefeküdtem Daniellel és mardosott a bűntudat. Talán végig sejtettem, csak nem akartam beismerni magamnak, hogy képes voltam ilyesmire.

Le akartam menni a szobámból vacsorázni kicsit, miután valamennyire lenyugodtam, de ekkor meghallottam anyát és apát.

A napi rutinjukat végezték éppen, ami a veszekedés volt. Már hónapok óta ez megy. Nem volt kedvem újra ott ülni mellettük és végig nézni az egèszet. Elég volt hallani is.

Inkább visszamentem a szobámba és bezárkoztam. Az addig lenémított telefonomat kerestem és megdöbbentem, amikor 24 új üzenet jelent meg a kijelzőn.

- Nem! - kidobtam a telefonom a kezemből, amint megnyitottam az első üzenetet Nina Manhattam-től: "Íme az új celeb! Nagyon szexy, nem tagadom!" Ennyi állt az üzenetben, hozzácsatolva egy videó. Igen. Az a bizonyos videó, amit ma láttam először és amiben én voltam a főszereplő.

Gyorsan belenéztem még pár érkező sms-be és persze mindegyiknek ugyanez volt a tartalma. Vírusként terjedt a felvétel. Egy szőrnyű, veszedelmes vírusként.

Nem bírtam tovább és magam elé bámulva zokogni kezdtem. Olyan volt, mintha az egész talaj eltűnt volna alólam.

Daniel! Megtette! A könnyeimben eszméltem rá, hogy csak egy embertől származhatott a videó, aki Daniel Fray volt! Az az aljas szemét! Eric megmondta, hogy cselekedni fog, de nem hittem volna, hogy képes lesz körbe küldeni a videót mindenkinek.

Azonnal fel akartam hívni, hogy visszaküldjem az érkezési helyére, de ekkor egy új üzenetet kaptam. Nate chatfeje bukkant fel. Abban a pillanatban még rosszabb dologra ébredtem rá: a körsms eljuthatott Natehez is!

Az ujjaim remegtek és már egyre gyorsabban potyogtak a könnyeim.  Megnyitottam a beszélgetést és a videót láttam. A torkomban lévő gombóc is hatalmasra nőtt. "Mi ez, Aria?" Ennyit írt még az üzenethez plusszban, én pedig nem tudtam válaszolni. Sírtam, sírtam ès egész éjszaka csak sírtam...

Az a bizonyos éjszakaWhere stories live. Discover now