Hihetetlen, hogy képes voltam felpofozni Daniel Frayt. Szótlanul tűrte az ütésemet, majd egy furcsa arcvonása jelent meg, amit addig talán sosem láttam. Őszinteség? Megbánás? Szánalom? Nem tudtam eldőnteni.
- Gyerünk! Üss meg még egyszer! - összeszorította a fogait és szigorúan nézett a szemembe. Leengedtem a kezem. Olyan èrzès volt, mintha akkor feladtam volna.
- Állj odébb! Órára kell mennem... - nem akartam veszekedni. Nem volt hozzá erőm.
- Előbb hallgass végig, Aria! Csak ennyit kérek tőled! Nem bánom, ha újra és újra felpofozol! Vezesd le rajtam a dűhődet, de utána beszéljünk! Kérlek!
- Nincs jogod bármit is kérni tőlem. - csalódott voltam és gyenge. Csak el akartam menni.
- Márpedig nem mész sehova, ameddig nem beszéltünk! - Daniel kezdett ideges lenni.
- Nem tarthatsz bezárva! Sikítani fogok!
- Kezdj hozzá! - ökölbe szórította mindkét kezét és várta a dűhkitőrésemet, de inkább hagytam az egészet.
- 2 percet kapsz! - mondtam végül, erőtlenül.
- Nagyon mérges lehetsz! Megértem! De..én nem küldtem tovább azt az átkozott videót senkinek! - idegesen kezdett toporogi előttem. Furcsa volt így látni őt. - Tudom, hogy azt hiszed, hogy csak egy arrogáns seggfej vagyok és talán más lánnyal meg is tettem volna, de te.. - kétségbeesetten nézett rám. - Te más vagy! Nem akartam, hogy azzal az idióta Nate-vel legyél együtt, de ilyen áron nem érte volna meg, hogy elválasszalak titeket! Látom mennyire szenvedsz! - elhallgatott. A válaszomat várta, de nem tudtam mit mondhatnék. Hihetnék ennek az őszinte vallomásnak? Vagy csak ennyire jó hazudozó?
-Akkor biztosan a szellemek továbbították. Ugye? - nem akartam megenyhűlni.
- Talán az volt, aki a felvételt készítette. Vagy nem tudom... Egyben vagyok biztos csak, hogy nem én tettem! Sosem okoznék neked ekkora fájdalmat! Neked nem, Aria! Hinned kell nekem!
- Mitől lennék más, mint a többi lány? - felvontam a szemöldökömet. - Velük is csak játszadozol. Velem miért ne tehetnéd ugyanazt!?
- Bárcsak tudnám...! - előbb lesütőtte mindkét szemét, majd felnézett rám. Égető szenvedélyt láttam abban a gyönyörű szempárban. Közelebb jött hozzám. - Magyarázd el nekem, miben vagy más, mert én sem tudom! Mit műveltél velem!? - két kezével megragadta az arcom és mielőtt tiltakozhattam volna, megcsókolt. Az ajkaink dallamra mozogtak, mintha egymásnak lettek volna teremtve. Erőm sem volt hozzá, hogy elutasítsam. A csókja forró volt és izzott a szenvedélytől. Az egész testem lázba jött.
Az egyik keze lecsúszott a derekamig, majd egyre lejjebb, míg a másik keze a hajamban talált menedékre. Váratlanul felkapott az ölébe, anélkül, hogy megszakítsuk a csókot, én pedig beletúrtam sötét barna hajtincseibe.
Eddig talán nem is éreztem ahhoz hasonló vágyat, pedig Nate-vel töltöttünk már együtt éjszakát, de a testem most egy egyszerű érintésétől megőrült. Nate egy vicces fiú volt az életemben, míg Daniel a férfi.
Annyira kívántam őt, hogy képtelen lennék szavakba önteni azt az érzést. Majdnem teljesen megnyíltam előtte, amikor az emlékeimbe ötlött a felvétel, ahogyan levetkőztem Daniel előtt. Az ábránd azonnal tovaszállt és megszűnt a szenvedély.
- Állj! - el löktem a rossz fiúmat, kiugorva a karjai közül.
- Aria ne csináld! Éreztem mennyire kívánsz! A tested vágyik rám, legalább annyira, mint én rád! - ismét közeledni próbált, de eltaszítottam. A videó, Nate, minden eszembe jutott. Hiába próbáltam elhinni Daniel vallomását, nem tudtam még megbízni benne.
- Sajnálom, de ez nem megy nekem! Azt sem tudhatod, hogy mit akar az én testem! Mellesleg... ott van Nate is! - ezt magamban szerettem volna mondani, de akaratom ellenére elevenedtek meg a gondolataim. A szám elé kaptam a kezem.
- Mi van!? - Daniel értetlen módon kikelt magából és mérgesen vakarta a tarkóját. - Nem látta még a felvételt?
- De igen. Sajnos látta, csak... - nem tudtam mit mondhatnèk, hiszem most másztam ki Daniel karjai közül.
- Ezekután is megbocsájtott!? -a szenvedélyes, aranyos fiú azonnal rideg lett. - A kis seggfej. - a kicsi szertárt többször is idegesen körbejárta. Ez a rekciója még inkább arról árulkodott, hogy ő volt a videó terjesztője.
- Miért baj, ha megbocsájtott!? Egyébként is ez már egyre gyanúsabb, nem gondolod? - csipőre tett kézzel vontam kérdőre.
- A csókunk után még megkérdezed, hogy miért baj!? Én... - zavartan hadonászott előttem a mutatóujjával, de végül nem fejezte be a mondatot. - Tudod mit!? Igazad van... Nem számít. Bíztam benne, hogy az a videó tönkreteszi a kapcsolatodat a bájgunároddal! - nem tűnt meggyőzőnek, de végülis beismerte.
- Szóval mègis te voltál?! - újra Daniel arca fele indultam a kezemmel, de most megragadta a csuklómat. Erős fájdalmat kezdtem érezni és kértem, hogy eresszen el.
- Ezzel a mi kettőnk dolga befejeződött! Megdugtalak és kész! Ennyi volt. Egy pillanatra talán összezavartál, de nem játszadozunk tovább! - szószerint őrjöngött, közben a csuklómat szórítva.
- Engedj el, Daniel, kérlek! Ez fáj! - az erős szavai után még jobban égetett a szórítása. A keze lassan kinyilt, majd teljesen kiszabadultam a karmai közül. A kulcsot visszaillesztette a zárba, majd kinyitotta az ajtót.
- Menj innen! - szemrehányóan nézett rám és egyáltalán nem értettem, hogy hogyan lehet ő a mérges, kettőnk közül. A másik kezemmel ráfogtam a vérvörös csuklómra.
- Még te vagy, aki haragszik? Most ismerted be, hogy tönkre akartad tenni a kapcsolatomat! Az egész életemet! Annyira önző vagy, Daniel Fray... - azt hiszem egy könnycsepp is kicsordult a szemem sarkából, mikor feldúltan kiszaladtam a bőrtönéből.
YOU ARE READING
Az a bizonyos éjszaka
RomanceNyújtozkodtam, mint minden reggel, de a nap vakítani kezdte a szemeimet. Óvatosan pislogtam egyet, miközben fejfájás kínzott. "Rémes éjszaka lehetett" - gondoltam, majd hirtelen felpattantam az ágyban. Ahogy körbenéztem csak ismeretlen dolgok vette...