-Capitolul 1-

291 22 6
                                    


I wish that you would love  me 

Just like yesterday, don’t let go of this hand ever again

And every time my heart  beats 

Match your steps so you don’t wander around ever again

SEUL, ora 19:43

Imi inmoi pielea albicioasa  in spuma din fata mea.Cada este uriasa iar apa fierbinte.E prima baie pe care o fac de cand am ajuns in Coreea si tin sa precizez ca ma simt extrem de obosita.Imi sterg trupul cu un prosop curat din dulapiorul alb si ma trantesc intre cearsafurile moi ale noului meu pat intinzadu-mi bratele .Din stanga mea ,o lumina albastruie  imi loveste usor partea stanga a feţei.Urmaresc cu grija peretele de sticla urias si de bun gust ce se lasa cu o vedere splendida a orasului Seul .Adorm.

~Cu 6 ore mai devreme , Aeroportul IncheoN~

Privirea furioasa a matusei Jenny arunca scantei peste mine atunci cand ma zareste iesind.E nervoasa ,stiu ca e nervoasa si are tot dreptul.Se  indreapta spre mine si ma loveste puternic pe spate atragand privirile tuturor din pricina comportamentului ei excesiv.Pacat ca nu o pot invinui ,asa ca o las sa ma loveasca.Degetele ei subtiri,dar grele fac contact din nou cu spatele meu  lasadu-l mut pe barbatul de langa mine ce priveste scena confuz.Matusa trage adanc aer in piept in timp ce eu ma trag usor in spate si lasa usor un scancet sa-i alunege pe gat.

-Yaa,ce fel de nepoata face asa ceva?Te-am crescut de micuta ,am crescut amandoua ,ti se pare ca sunt atat de batrana incat sa ma parasesti?Cum ai putut sa nu ma vizitezi nici macar odata in ultimii 6 ani ,ce sunt eu ,o bucata de kimchi lasata la murat si uitata pe fundul unui borcan amarat?Tipa ea infundat ,iar Jae Chan ,caci asa ii zic acum, incearca din greu sa se abtina din a rade.

-Matusa inceteaza ,ma faci sa par o persoana rea,ii soptesc ,ca mai apoi sa descopere singura ca tot aeroportul ne priveste nedumerit.

Stiu ca i-am facut zile fripte plecand atat de brusc fara sa o anunt .Nici nu vreau sa ma gandesc cat de speriata trebuie sa fii fost cand s-a trezit cu mesajul acela pe care i l-am lasat .A fost foarte suparata o perioada ,dupa care a acceptat faptul ca studiez in Canada ,ca muncesc acolo ,am prieteni si imi e bine.

-Sunt atat de suparata incat nici macar nu vreau sa te primesc acasa .Sa stii ca ma mai gandesc,imi zice imbratisandu-ma strand.Am un copil mic si nu vreau sa invete prostii de la tine .

-Nu e nevoie ,am inchiriat deja un apartament superb,o anunta Jae Chan ,lucru care o face sa faca ochi mari ,buzele ei transformandu-se intru-un micut "O".

-Adica veti locui impreuna?Voi amandoi ?

-Fii serioasa ,cu cine crezi ca am locuit pana acum?Casele frumoase din Canada sunt scumpe daca nu stii sa-ti imparti chiria.

-Vai ,draga mea So Hee,cat te-ai maturizat,se smiorcaie din nou.

~end~

Soarele diminetii ma trezeste devreme .Glumesc,defapt Jae Chan ma trezeste devreme ,ca de obicei, dupa ce am dormit probabil mai mult de 12 ore.
E deja ora 8 ,iar eu nu am despachetat nimic .La 11 am intalnire cu Hye Mi pe care nu am mai vazut-o de la terminarea liceului. Cu Mi Ra m-am intalnit odata cand a venit in vacanta in Quebec, Canada. Sper ca si-a gasit pe cineva la fel de bun ca si ea, avand in vedere ca ultima data a fost inselata si a decis sa ramana singura o perioada. Nu ca pentru mine ar fi fost diferit....Hye Mi e probabil inca suparata pe mine pentru ca i-am ratat nunta si nu ii cunosc nici măcar soţul. Am tinut legatura cu ele si din fericire nu au fost suparate decat o perioada scurta de timp cand le-am povestit ce s-a intamplat defapt intre mine si Taehyung.

She was there ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum