-Capitolul 2-

312 27 17
                                    


Every day I want to know

How was your day, from morning to end

I hope it turns into a natural habit oh

A slight drop falling from your eye

The look on your face when you’re sad I’m curious about that oh

This is that love sure it’s that love I like everything about you oh

This is that love

Falling for you It’s not just a momentaneous emotion

Oh this is that love I’m sure it’s that love

Oh this is that love I’m falling for you... 

Cerul era curat azi.Nicio urma de ploaie ,primavara in toata regula .Ciresii infloriti erau preferatii mei din moment ce miroseau atat de frumos .Hye Mi ma sunase .Fusesem acceptata la locul de munca si voiau sa ma cunoasca personal.

Mi-am aplicat machiajul in limita bunului simt ,m-am dat cu un gloss de buze usor visiniu si mi-am dat parul lung si ciocolatiu pe spate.M-am imbracat intr-o rochita de vara ,eleganta si alba ,cu imprimeu floral si mi-am luat pantofii cu toc ,cei mai josi care se gaseau in dressingul meu .Vreau sa fiu cat de decenta se poate pentru ca imi place sa fiu recunoscuta pentru talentul meu ,nu pentru felul in care arat .Sper ca aceasta companie sa fie serioasa.Am primit adresa si l-am ruga pe Jae Chan sa ma insoteasca.

Compania e uriasa ,probabil mai mult de 10 etaje ,iar numele imi pare cunosut."Moonlight K Grup".Imi inchid ochii si trag aer adanc in piept ,iar Jae Chan ma bate usor pe spate asa cum face de fiecare data.Cand am lucrat prima data la primele haine a stat cu mine personal si m-a ajutat foarte mult.

-Te insotesc pana sus,stii tu,in caz ca te pierzi.

-Ha ha ,foarte amuzant .Nu sunt asa de prostuta ,sa stii,spun eu scotindu-mi limba la el.

Imi tin privirea in fata in timp ce inaintam ,iar Jae Chan face o alta gluma la care radem amandoi,dar ma opresc pe loc,la fel si respiratia mea,atunci cand il vad.Are privirea la fel de blocata ca si  a mea si ma priveste confuz.E la fel de inalt ,si parul lui are aceasi nuanta satena ,poate putin mai deschisa acum,iar corpul lui este mai solid.Ma priveste cu ochii lui caprui si isi ridica barbia. Nestiind ce ar trebui sa fac ,las privirea in jos ,iar Jae Chan se uita si el pierdut la mine .Ar trebui sa il salut,da ,asa ar trebui sa fac,desi sunt inca socata .

-Taehyung ,a trecut o gramada de timp ,spune intr-un sfarsit Jae Chan rapund tacerea.

-As vrea sa pot vorbi cu voi,dar am o sedinta importanta .Spune ,apoi trece pe langa noi cu viteza atunci cand un barbat il striga spunandu-i sa se grabeasca.Barbatul se uita la mine si zambeste in timp ce Taehyung se urca in masina.

-Tu trebuie sa fii So Hee.Am auzit multe despre tine.

Serios ?De unde ?De ce ma stie? I-a vorbit Taehyung despre mine ?De ce ar face asta...ia stai!Sunt atat de apropiati?Imi pare cunoscut tipul asta..

-As putea stii de unde?Intreb nedumerita.

-De la Hye Mi ,bine inteles.

-Aaaa..imi pare rau ,tu trebuie sa fii sotul ei ,raspund ,indreptandu-mi postura si zambind ,dupa ce imi dau seama ca tonul meu a  sunat putin rautacios

-Vrei sa spui ca nu-ti aduci aminte?Ma intreaba zambind , in obraji observandu-i-se 2 gropite adanci.

-Ahhh..ar trebui?

-Sunt Kim Namjoon.Am fost la acelasi liceu,dar la clase diferite,spune el iar eu ma simt din nou aiurea avand in vedere ca nu l-am recunoscut .Aish....

-Imi pare rau ,sunt destul de uituca..he he...

-E in regula.Din pacate eu trebuie sa plec,dar ne vom intalni din nou maine .Am auzit ca te vei intalnii cu ceilalti din echipa .Pe Taehyung deja l-ai cunoscut.Noroc !Pe data viitoare, zice indepartandu-se rapid.

-Multumesc!

Eh..ia stai ,doar ce a spus ca Taehyung lucreaza in acelasi loc cu mine ?

-Nu se poate ,aproape ca tip ,iar eu si Jae Chan ne uitam unul la celalalt  in acelasi timp.

Inainte sa o iau razna decid sa urc singura la etajul 10 si sa cunosc si restul echipei.
La intrarea in birou ma acompaniaza un tanar nu prea inalt, cu par usor rozaliu si ochelari de vedere. Are un zambet dragut si ceea ce ma face sa ma simt putin mai lejera.

-Numele meu este Park Jimin si sunt directorul general al departamentului de lenjerie intima.

-Imi pare bine sa va cunosc, sper ca ne vom intelege bine, domnule director general.

-Acesta va fi biroul tau, spune, atragand atentia celor din jur. Imi prezinta o fata roscata, ce pare a fi cam de varsta mea, poate puţin mai in varsta.

-Ea e Park Shin Mi, disignerul principal al departamentului nostru. Voi doua veti lucra cel mai mult impreuna, sper sa va intelegeti.
In dreapta este biroul lui Kim Namjoo,el este cel care se ocupa de stocarea si logistica produselor dupa producerea si ambalarea lor. Din pacate nu este aici astazi, la fel si Kim Taehyung care se ocupa de managementul echipei, spune, iar la auzul numelui lui simt cum mi se taie rasuflarea.

-Kang Solbi si Lee Moon Chae sunt angajate nepermanente, ele se ocupa de vizitarea magazinelor noastre pentru a se asigura ca totul este in regula, si de procesarea proiectelor, spune un tip bruneţel de langa director facandu-ma sa ma uit mai bine la el.

-Baro? Intreb mirata.

-Ma bucur ca m-ai recunoscut. A trecut mult timp, nu-i asa? Intreaba el, apoi directorul general tuseste infundat pentru a ne atrage atentia.

-Aa, imi pare rau. Par puţin pierduta, nu-i asa? numele meu este Lee So Hee, sper ca ne vom intelege de minune.Zic incercand sa ma calmez, iar ceilalti rad usor. Zambesc pe dinafara, iar pe dinăuntru inca fierb. Cum se face ca Taehyung lucrează chiar aici? Oare fetele m-au trimis aici intentionat? NU RAMAN AICI, AM SPUS! O SA VADA ELE CU CINE SE PUN!

-sfârşitul capitolului 2-

Ce credeţi ca se va intampla cand Taehyung si So Hee vor vorbi in sfarsit?
Credeti ca mai au sentimente unul pentru celălalt?
Ar trebui sa povestesc lucrurile si din perspectiva lui TaeTae?

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 07, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

She was there ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum