Ben odama geçtim.Jungkook odama gelip çıkabileceğimi söyledi.Kafamı olumlu anlamda sallayıp çıktım.
Eve gelip biraz oturdum.Çarşıya çıkma kararı aldım ve üstümü değiştirmeye gittim.
Tam çıktım ve birisi ağzıma bez dayadı.GERİSİ KARANLIK...
Uyandığımda bir sandalyeye bağlıydım.İçeri bir adam girdi.Maskesi yüzünden tipini göremedim.
Ben:Hey!sende kimsin!?
X:Tanımdanmı?Aşk olsun.
Sesi çok tanıdıktı.Ama bir türlü çıkaramadım.
Maskesini çıkardı.Bu olamaz JUNGKOOK'du.
Ben:Seni adi şerefsiz.Beni kullandın!
Dedim.Aniden gülme sesi geldi kulaklarıma.
Jk:Bana diyordun ama asıl sen beni tanımadan konuşma HaHaHa..
Gülüp çıktı o gülerken ona tiksinirce baktım.
Ben nasıl bir çıkmazın içindeyim.Tam aşık oluyodum.Ama vaz geçirdi.Ben kolay kolay aşık olduğumu düşünmüyorum.Sadece ondan etkilenmiştim.
Bunları düşünürken uyuya kalmışım.Uyandığımda yataktaydım.Kapıda açıktı kaçma kararı aldım.
Elime bir vazo alıp aşağı indim.Sesiz adımlarla ilerlerken arkadan biri bana sarıldı.Jk:Ah Iseul ah.Seninle daha işimiz vardı ama.
Ben elimdeki vazoyu kafasına geçirmemle kanlar içinde yere yığıldı.Ben ise olayın şokunu atlatmaya çalışıyordum.Sonra aklıma ambulansı aramak geldi.Hemen aradım.Ambulansı geldi ve Jungkook'u götürdü.
İçeri 6 tane adam girdi.
Xx:Jungkook'a ne oldu.
Dedi biri.Galiba liderleriydi.
Ben:İlk önce tanışalım.Her şeyi anlatacağım
Dedim.
Tanıştık.Bende herşeyi anlattım.Jm:Vay şerefsiz.Bu güzelim kızı kandır.Sonrada kaçır.
Ben:Bunu iltifat olarak saymalımıyı?
Jm:Bir nevi evet.
Benim üstüm başım kandı üstümü değiştirmeye gittim.Bir tanesini seçtim.
Bu kıyafet gerçekten hoşdu.
Kaçmayı düşündüm ama şu 6'lıdan korktum.Yine KAÇAMADIM!...
Selam.Umarım hayalet iyi gidiyodur.Sizi seviyorum❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM ADIM ACI
Ciencia Ficción"Don't shut up, my heart.Just talk, Don't cry My heart Just suffer. Know that my heart beats you in the battle you have opened JEON JUNGKOOK!...."