7.Bölüm

227 14 9
                                    

Aşağı indim herkes çıktı.Jungkook ve ben hariç.Jungkook kolunu uzatmış beni bekliyordu.Bende koluna girdim ve evden çıktık.
Jungkook kapımı açtı.Ve ona teşekkür edip arabaya bindim.Sürücü koltuğunda Jin Oppa vardı.Hızla parti alanına sürdü.Geldiğimizde Jungkook yine kapımı açtı.

Ben:Ne bu centilmenlik?

Jk:Karşımda güzel bir bayan var sonuçta.
Dedi ve gülümsedi.Yine koluna girmem için uzattı kolunu.Girdim.Nedense herkes bize bakıyordu.Şunun gibi laflar söylüyordu;"Çok yakışıyolar","Biri yakışıklı biri güzel yakışıyorlar"gibi..
İçeri girdik baya lüks bir yere benziyordu.Bir masaya geçtik.Garson geldi elinde pis içkiler vardı.

Ben:İçkisiz birşeyler alabilirmiyim?

Garson:Üzgünüz hanımefendi.Elimizde yok.

Diyip gitti.Bir adam geldi yanımıza

X:Merhaba,Sıla,BTS,ve güzel bayan.

Adama tiksinirce baktım.

Jk:Yürü git Chenyeol!

Ch:Sanane!Ben bu güzel bayanın yanında durmak istiyorum.Adınız ne?

Ben:SANANE BE SAPIK!?

Ch:Aa ayıp oluyo ama.Aslında biliyorum adını ISEUL.Yada SEVGİLİMmi demeliydim!?Hahaha

Jk:Bal piç herif o kızdan uzak dur yoksa-

Ch:Öldürümüsün?

Jk cebinden silahı çıkardı.Tam vuracakken Chenyeol un adamları jk yi vurmuştu.O kanlar içinde yerde yatıyodu.Benim yaptığım yek şey AĞLAMAKTI!Kalbim acıyordu.Sevdiğim adam yerde kanlar içinde yatıyordu.Bense hiç birşey yapmadan onu izliyordum.Ne yapabilirdim?Elimden ne gelirdiki?Onu hep sevdim hepde seveceğim.Seni seviyorum.KARANLIK SEVGİLİM.JUNGKOOK...

Senin için biraz uzun yaptım.
GamzeliVwampir_❤️❤️❤️

BENİM ADIM ACI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin