Renk'in ağzından...
Yorucu bir iş gününün ardından ölmüş bir şekilde eve geldim.
"Kızım hemen sofrayı hazırlıyım ben gel sen otur"
"Sağol Ayşe Abla ama hemen uyuyacağım çok yorgunum"
"Peki kızım sen bilirsin"
Gerisi malum yattığım gibi uyudum.-------------------
Barkın'ın ağzından...
Toplantının üzerinden 2 gün geçti ve ben bu kadın hakkında hiçbir şey bulamadım tabii adı holdingleri şirketleri ve kardeşi dışında.Tabi annesi ve babasının öldüğüde dahil.Kadın hakkında başka bir şey öğrenmek mümkün değil.Çok gizli saklanmış bilgileri.Neyse ne canım bende ne araştırıyosam.Hakkını da yemeyelim şimdi Allah var yukarda güzel kadın.Yanlız ne ironi Allah var yukarda diyip insan öldürmem ama bende masumları öldürmüyorum sonuçta.Bunu dışardan hiç belli etmem ve zaten bi Cem biliyor tanıdıklarımdan.Onun dışında adımı bilen bilir Barkın dendiğinde orada kimse ağzını açamaz.Tamam kabul ediyorum.Mafyayım!
Renk'in ağzından...
Şirkete geldim her zamanki gibi ve ne öğrendim.Haftaya bir ihale varmış ve en büyük rakibimiz Erdinç holding.Birde mektup yollamışlar.
Renk Hanım haftaya olacak olan ihaleden çekilmenin sizin açınızdan çok iyi olur.Kibarca bir uyarı diyelim biz buna ve dikkate almanızı öneririm.
İyi günler dilerim...Barkın ERDİNÇ
Bu ne şimdi aklı sıra tehtit ediyo beni.Sen benim senin kim olduğunu bilmediğimi sanan saf kız olduğumu düşünüyorsun ama ben seni çok iyi tanıyorum ve komik olanı sen beni tanımıyosun.Zaten tanıyamıyacaksın da.
"AÇELYA!"diye bağırdım.
"E-efe-ndim Renk Hanım"
"Gel buraya"sinirden ellerim titriyodu.Galiba ilaç almam şart.
"Şimdi Açelya gidiyosun ve malum kişinin ağzından masumca bir mektup yazıyosun.Erdinç Holdinge gönderiyosun ve bu mektup kırmızı zarfta ve ihaleden çekilmeleriyle alakalı olucak."
"Hemen Renk bu arada ilacını-"
"Getir lütfen"
Açelya hemen ilacımı getirdi ve sakinleştim.Normal de bu ihalede iyi olan kazansın dedim.Kimse ye karışmıycam dedim ki hiç bir zaman böyle işlere girmedim.Barkın Bey biraz sınırı aştı ama.Bakalım kim ihaleden çekiliyor.Barkın'ın ağzından...
Renk Hanım'a mektup yolladım.Biraz benden korksun diye.Kendisi çok kibar ve naif biri.Eminim bu onu korkutucaktır.Onu korkutmam lazımdı çünkü ilerleyen zamanlarda ihtiyacım olacak.Ne yapacağım hatta yapacaklarım sürpriz olsun.Kim bilir belki tanıyorumdur Renk'i.
"Barkın Bey mektubunuz var efendim"
"Ver Selin"ne mektubu bu şimdi bide ovvv kırmızı meraklandım."Barkın Erdinç
Duydum ki ihaleye katılıyomuşsun.Yine duydum ki rakiplerini tehtit ediyomuşsun.Yakıştı mı hiç sana? Bende seni adam sanardım.Sana tavsiyem alnının akıyla kazan bu ihaleyi.Bu sadece küçük bi tavsiye benden sana.Görüşmek dileğiyle diyeceğim ama diyemiyorum unuttun mu ben HAYALET'im.İyi günler...
HAYALET
Hadi canım! Şu herkesin ölesiye korktuğu HAYALET beni az önce tehtit mi etti? Cidden şuan battık. İşim gücüm yok bide bununla uğraşıcam neyse bakalım.Renk'e attığım tehtidi geri çekmem lazım.Bide onunla uğraşmayalım.Arayayım en iyisi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaban Mersini
ChickLitİki insan... Kadın,sevgi dolu ve sevecen ama sadece hemcinslerine karşı.. Adam,sert ve duygusuz ayriyetten acımasız ama sadece dışarıdakilere karşı.. İkisininde hemen hemen hayatları ve kaderleri aynı ve ikiside birbirinden inatçı. Aslında birbirler...