3.Bölüm(DÜZENLENDİ)

24 2 2
                                    

Renk'in ağzından...
Barkın'dan şüphelenmeye başladım.Hele ki son olaylardan sonra  ama benim de adım Renk'se ben bu olayı çözerim.

Barkın'ın ağzından...

Tahmin ettiğiniz üzere Renk'le geçmişte bir husumetimiz olmuştu.Ben onu hiç unutmadım söz verdiğim gibi ve gördüğüm gibi tanıdım ama hanımefendi beni tanımadı.Sen görürsün ben sana kendimi öyle bir hatırlatırım ki sen bir daha unutmak şu tarafta dursun aklından bir saniye bile çıkaramazsın.

Renk'in ağzından...

Şirkette işlerimi bitirmekle meşguldüm.Akşama çocukluk arkadaşım Aden evleniyordu ve onun düğününe gidecektim.Kendisi ünlü bir tasarımcı olduğu için bana o kadar karmaşanın arasında bir elbise dikip yollamış.Kardeşten farksızdık onunla.Saate baktığımda 3 saat kaldığını görmemle hemen şirketten çıkıp eve gitmeye başladım.

Barkın'ın ağzından...

Akşama bir düğüne davetliydim.Çocukluk arkadaşımın düğününe.Beni herzaman olmayan abisi gibi gören benimde onu herzaman kardeşim yerine koyduğum birinin düğününe gidecektim.Hemen benim için diktiği takımı giydim ve Çırağan Sarayı'na doğru sürmeye başladım

Renk'in ağzından...

Eve gelince hemen duş aldım ve elbisemi giydimb ahh Aden yapmış yine yapacağını.Bu siyah elbisenin bir bacağı komple açıktı.Yırtmaç falan değil direk açık.

Yırtmaç falan değil direk açık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Renk'in elbisesi..

Ve tabiki püskülleri sayesinde kapanan transparan gövdesini saymıyorum bile.Altına ise altın rengi bir ayakkabı giyerek tamamladım.
Makyajımda ise gözlerimi hafif belli eden ve dudaklarımı ön plana çıkaran koyu mat bir bordo ruj sürere tamamladım ve Çırağan'a doğru yola çıktım.

                       -------------------

Düğün yerine geldiğimde tahmin ettiğim gibi tüm paparaziler buradaydı.Arabamı valeye teslim ederek arabadan indiğim gibi tüm kameralar bana çevrildi.Kibarlığımı konuşturarak"Herkese iyi akşamlar arkadaşlar kolay gelsin!"

"Renk Hanım bir fotoğraf alabilir miyiz ?

"Tabiki"dedim ve bir kaç poz verdim"

"Renk Hanım hayatınızda biri olduğu doğru mu?"

"Hayır arkadaşlar hayatımda şuan biri yok"

"Renk Hanım bugün yine en dikkat çeken isimlerinizdem birisiniz elbiseninz ve makyajınızla yine çok iddalısınız"

Nazikçe gülümsedim.
"Teşekkür ederim.Elbisem çok sevgili arkadaşım Aden Karaca'nın tasarımıdır.Şimdi izninizle artık içeri girmeliyim yoksa düğünü kaçırıcam iyi akşamlar"
Dedim ve içeri girdim.İçeri girince benim için ayrılan masaya geçtim.Geçerken tanıdıklarıma selam veriyordum.Çok geçmeden içeri Aden ve eşi büyük bir müzik eşliğinde geldiler ve dans etmeye başladılar.Kulağımın arkasındaki nefesle irkildim"Merhaba Renk Hanım"arkamı dönmemle Barkın Bey'le burun buruna geldim.Gözü bende değil dudaklarımdaydı.Yutkundum"Merhaba Barkın Bey"
"Rica etsem masanızda size eşlik edebilir miyim? Tabi sakıncası yoksa"
"Tabi buyrun."

Aden ve eşinin nikahı kıyılmıştı.Şimdi sıra takı merasimindeydi.

Sıra bana gelince Aden'le kocaman sarıldık.
"Ah Renk seni gördüğüme ne kadar sevindim bilemezsin.Geldiğin için ve vay canına elbise harika olmuş dostum."Aden işte her zaman deli dolu olan kardeşim.

"Evet Aden o konuya gelicek olursak sırf seni kırmamak için giydim ama bu elbisenin ne kadar açık olduğunu görmüyor musun?

"Aslında ben daha açık dikmiştim ama  sende daha kapalı durmuş"

"Ne!"

"Hahaahha şaka yapıyorum"

"Neyse hediyeni vermem lazım sanırım"dedim ve ona bir kutu uzattım.

Açtı ve içinden önce bir anahtar çıktı sonra tapuyu gördü okudu okudu ve gözleri sonuna kadar açıldı.
"Aman tanrım Renk bu bu-"

"Evet canım Miami'deki o çok bayıldığın evim artık senindir"
Boynuma atladı ve
"Renk gerçekten çok teşekkür ederim ben ne diyeceğimi bilmiyorum."

"Hicbir şey deme sadece deme sadece evime çok iyi bak"

"Tabikidee"

Sonra pasta filan yenildi işte ve düğün bitti.

Çıkışta Barkın Bey'le karşılaştık.
"Renk Hanım sizi kahve içmeye davet etmek isterim."

"Ah Barkın Bey eeee neden olmasın"

"O zaman beni arabanızla takip edin lütfen"

"Peki"dedim ve arabama binip takip etmeye başladım.Bir dakika ben kabul mü  ettim? Birden ağzımdan çıkıverdi.Bu adamda beni çeken birşey var.

                  -------------------

Evine geldik ve vayy evi çok büyük ve hoş cidden.Arabadan indim ve Barkın'ın yanına geldim.

"Barkın Bey cidden çok güzel bir eviniz var"

"Teşekkürler Renk Hanım ama bence artık şu resmiyeti bir kaldıralım."

"Tabi Barkın"

Barkın'ın ağzından...

İsmimi onun ağzından duymak gerçekten beni etkiliyor.Hele ki bu elbiseyle -ki bence elbise değil-
Herkesin gözünün onda ve dudaklarında olduğunu farkında değilmiydi.Hadi ama Renk'in dudakları 1 kilometre öteden fark edilebilirken ona yapışmamak için kendimi zor tutuyorum.

Eve girdik Renk'le salona oturduk.İkimizden de ses çıkmayınca ben önce davrandım"Kahveni nasıl içersin Renk"
"Sütsüz ve şekersiz"dedi.İşte benim kadınım.Dur bir dakika ne diyorum ben."Hemen hazırlıyorum sen keyfine bak"dedim ve mutfağa gittim.Kahveleri hazırlarken yanlış bir şey yapmamak için resmen hatim indirmiştim."Kahveler geldiiii!"
Renk sesimle birden irkildi ve gülümsedi."Teşekkürler Barkın"dedi ve elimden ona uzattığım kahveyi aldı.İçmeye başladı.Benim gözlerim ise halâ kahveden bir yudum alan dudaklarındaydı.Ah dayanmayacağım  kahveyi masaya bıraktı"Renk şuan olacaklar için senden beni affetmeni istiyorum"
"Ne-"konuşmasını bölen benim dudaklarımdı.Renk ise şuan şoktaydı.
Dudaklarımla dudaklarını işgal altına almıştım.Tadı bile yaban mersiniydi.Renk tabiki bu yaptığımı burnumdan fitil fitil getirecekti.Şoktan çıkınca beni itip hayatımda gördüğüm daha dogrusu yediğim en sert tokatı attı ve o sözleri söyledi"Seni aşağılık herif nasıl benim iznim olmadan beni öpersin"dedi ve koşa koşa kapıya gitti"Renk du-"diyemeden beni yerime çivileyen sözleri söyledi"Senin farklı olduğunu düşünmüştüm ama yanıldım.Birdaha görüşmemek üzere Barkın Bey!"

Bölüm sonu.

Bölüm hakkında düşünceler.

Renk'in tepkisi?

Sizce niye böyle bir tepki verdi?

Hayalet okuyucularımızın yorum ve oylarınıda bekliyoruz.

OY VE YORUM SINIRI YOKTUR!


Yaban MersiniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin