In biroul directorului :
Directorul : Yujin ! Cand te vei mai opri cu toate prostiile astea ??!! Sti ca daca mai faci asta de 3 ori vei fi exmatriculata !! Notele tale sunt extrem de scazute , iar comportamentul tau devine din ce in ce mai rau !!
Yujin : Dar domnule director , eu nu am facut nimic !! E vina acelei fete ! * vorbind pe un ton usor incercad sa para nevinovata *
Eu : Ce ?? Nu e adevarat domnule director ! Ea a fost cea care mi-a turnat lapte in cap !!
Yujin : Mintee ! Ar trebuie exmatriculata !!!Si daca te m-ai apropii de Wooyoung oppa te omor !!!! 😠
Eu : Ce legatura are cu mine !!!!Aghhh !!!!😡😡😡😡
Directorul : LINISTE !!! Asa ceva nu se mai poate ! Hai sa chemam niste marto-
Nici nu apuca sa isi termine propozitia cand ATEEZ intra dintr-o data pe usa . Toti ne-am speriat .
Hongjoong : Am auzit ca aveti nevoie de martori !
Jongho :Ne pare rau ca am intrat asa in biroul dumneavoastra !
Yonho : Noi am vazut tot incidentul !
Directorul : Spune-ti ce s-a intamplat mai exact !
Wooyoung : Pai ... So -Yeon ne astepta la masa pentru a aduce mancare si dintr-o data Yujin impreuna cu prietenele ei au venit si i-au turnat lapte in cap . Asa a inceput o bataie intre ele , iar noi am incercat da le despartim, dar fara folos ...
Yujin : Oppaaa !!! Tu ti cu handicapata asta ??
Wooyoung : Nu imi mai zice asa !!! Doar nu te asteptai sa iti iau tie apararea si sa il mint pe domnul director !!
Directorul : Gata ! Am inteles ! Toata lumea se poate intoarce la ore in afara de Yujin !!
Yujin: De ceee ??? 😠
Directorul : Ai detenție 5 ore dupa terminarea programului plus ca va trebui sa faci curățenie in toata scoala !!!! Daca incerci cumva sa scapi vei fi exmatriculata !!
Yujin : AAGHJHGHH !!!!
Eram asa de mandra incat ii faceam in ciuda in timp ce ieseam pe usa . Se vedea ca Yujin nu se mai putea abtine asa ca am fugit imediat afara !
Am ajuns in clasa si am avut noroc ca profesorul nu ajunsese .
Wooyoung : Stai sa iti aranjez parul .
Eu : Nu-i nevoie ! Ma descurc singura !.
Wooyoung : Se vede😂😂
Eu : Okay ! Poti sa ma ajuti putin 😁😁
Dupa ce mi-am aranjat parul la cel mai bune hair-stylist din Correa de Sud mi-am adus aminte de ce mi-a spus Yujin
Eu : Wooyoung !
Wooyoung : Da draga !
Eu : Yu- . Stai ce ?? Draga ??;
Wooyoung : Nu am spus niciodata asa ceva ! A fost o iluzie * in timp ce isi flutura mainile prin fata ta *
Eu : Okay...cum zici tu 😂. In fine ....Yujin mi-a spus sa nu ma mai apropii de tine...cumva a fost ceva intre voi doi ?
Wooyoung :Daa...e fosta mea iubita ..
Eu : 😂😂😂😂 Ce gluma buna !
Wooyoung : Dar nu e o gluma !!
Eu : Deci nu te cred !!! Cum ai putut sa fi impreuna cu o asemenea fiinta ??
Wooyoung : Crede-ma ca nici eu nu stiu ! E ceam mai teribila persoana pe care am intalnt-o vreodata .
Eu : Stiu ! Ai vazut si tu cum isi batea joc de mine cand eram mici
Wooyoung : Imi venea sa o bat , dar na nu pot sa dau in fete .
Eu : Awwww !! Ce dor mi-a fost de tine !!! * apoi l-am imbratisat *
Dupa 5 minute apare profesorul si isi incepe ora . A fost extrem de plictisitooor . Am avut ora de istorie . Noroc cu Wooyoung care ma facea sa rad .
Timpul a trecut , iar acum este timpul sa plecam acasa . Mi-am luat ramas bun de la membrii ATEEZ si i-am mai dat o imbratisare lui Wooyoung apoi am plecat cu Yonho spre casa . Eram asa obosita . Mai ales ca am stat sa imi bat capul cu nebuna aia !
Ma trantesc in pat si dintr-o data primesc un mesaj . Era de la Danbi
Danbi : So -Yeon !!! Am auzit ca maine avem un coleg nou
Eu : Asa si??
Danbi : Pai este baiat si toti spun ca e foarte chipes .
Eu : Sti ca pe mine nu ma intereseaza asemenea lucruri
Danbi : Daaa siigguuurr ! Nu mai sti cand imi ziceai ce chipes este Wooyoung ??
Eu : Heeyyyy ! Eram mica si nu judecam atunci 😂
Danbi : Bine ! Cum zici tu ! Apropo ..
Eu : Ce este ??
Danbi : Maine vi cu mine si cu Yeeun prin oras ??
Eu : Sigur !! Abia astept .
Danbi : Okay !! Ne vedem maine !!!
Eu : Byeee !!!
Danbi : Byeee !
《perspectiva Wooyoung》
Stateam linistit pe canapea pana cand aud soneria . Ma ridic in silă si merg extrem de incet catre usa si o deschid ....S-a intors ..... din nou....nu imi mai da pace deloc ....
CITEȘTI
《~A new life~》ATEEZ - Wooyoung FF
ФанфикStiu ca nu a iesit atat de bine , dar asta este prima data cand fac asa ceva . Sper sa va placa ~♡