Era un articol....
Imediat , dupa ce am citit am ramas socata ....
Scria : " Se pare ca idolul Wooyoung din grupul ATEEZ , are o relatie secreta "
Eu: NU CRED !!!! CE DOAMNE IARTA-MA SUNT CU REPORTERII ASTIAA ??!!
CUM DE NE-AU URMARIT !!!
Apoi il sun imediat pe Wooyoung
* la telefon*
Eu : AI VAZUT SI TU ARTICOLUL ???
Wooyoung : DA !
Eu : OFFFF !!!! DIN CAUZA MEA O SA AI PROBLEME !!! AISHHH !!! SUNT ASA PROASTA !!!
Wooyoung: YAAA ! NU MAI ZICE ASTA !! NU E VINA TA !!!
Eu:BA DA !
Wooyoung :BA NU ! Acum calmeaza-te ! Voi incerca sa rezolv . Macar am avut noroc ca nu ti s-a vazut fata in poza .
Eu:Da....Dar totusi imi este frica .... daca se va afla ca eu sunt in poza ??
Wooyoung : Stai calma ! Nu se va intampla asta . Voi incerca sa rezolv . Acum trebuie sa plec .
Eu : Okay ...
Wooyoung : Bye ! Nu mai sta suparata , okay ??
Eu : O sa incerc ... bye ...* apoi inchid*
Ce o sa se intample acum ?? Of... Ma duc si imi fac rutina , apoi ma uit din nou la acel articol . Erau numai comentarii negative . Din cauza mea Wooyoung si-a stricat toata reputația . IMI VINE SA II DAU IN JUDECATA PE REPORTERII ASTIA !!!
Dupa vreo 20 de minute aud soneria . Ma indrept spre usa , apoi o deschid . Era Wooyoung . Vazandu-l il imbratisez imediat apoi ii spun :
Eu : Imi cer scuze ca ti-am cauzat probleme !
Wooyoung : Ti-am spus ca nu e vina ta .
Apoi intram amandoi in casa . Peste putin timp primesc un telefon . De data asta era Yeeun .
* la telefon*
Yeeun: UITA-TE ACUM PE INTERNET !
Eu : Stiu , am vazut ...
Yeeun: UITA-TE DIN NOU !!!!
Eu : ??? ...ok..*apoi ii inchid *
Wooyoung : Ce a spus ?
Eu: A zis sa ma uit din nou pe internet .
Wooyoung : Hai sa vedem !
* intru pe internet , apoi amandoi ramanem socati *
Era un alt articol despre mine si Wooyoung
"Se pare ca artistul Wooyoung din grupul ATEEZ , chiar are o relatie secreta , iar de data aceasta am descoperit cine este iubita acestuia "Eu: NU CRED !! DE UNDE AU POZA ASTA . NUMAI EU SI TU O AVEM !!!
Wooyoung: .....Trebuie sa gasim o cale .... NEAPĂRAT !!!
Eu : Stiu....
Wooyoung: Acum trebuie sa plec . Te rog sa ai grija pe drum . Sa nu patesti ceva , cand te duci in oras . Voi pleca sa vorbesc cu managerul meu despre situatie .
Eu: Bine ....Ai grija ....
Wooyoung vine si ma ia in brate , apoi imi spune :
Wooyoung : Stai calma si nu mai fi supărata .... voi gasi o cale . Okay ?
Eu : Bine ...
Wooyoung ma saruta pe obraz , apoi pleaca spre companie .
Am stat incuiata toata ziua in casa . Imi era prea frica ca acele fane sasaeng ma vor urmari si ma vor omori .... Sa fiu sincera , chiar sunt infricosatoare . Asa trecu si ziua asta. Am intrat pentru ultima ora pe internet si am vazut numai comentarii urate la adresa mea ....
Cu stresul acesta pe cap , nu am reusit sa dorm toata noaptea.Imi pare rau pentru acest scurt capitol. Zilele acestea nu prea am avut asa de mult timp . Voi incerca sa postez cate doua capitole pe zi , daca reusesc . Sper ca v-a placut si sper sa cititi in continuare ~
CITEȘTI
《~A new life~》ATEEZ - Wooyoung FF
ФанфикStiu ca nu a iesit atat de bine , dar asta este prima data cand fac asa ceva . Sper sa va placa ~♡