kuvtaa

921 58 16
                                    

                -Jungkook-

Istuin sohvalla kahden tytön välissä, kaksikko lirkutteli kanssani sen minkä kerkesi... En edes tiedä miksi minusta tuli "suosittu" ehkä rahan takia, sen että olen "yhyy niin hyvännäköinen" tai ison mu- munakoiso tarhan takia. You never know.

Ajatukseni keskeytti kun Park Jimin ja tuon hyvännäköinen seuralainen, Taehyung ilmestyi ihmismassan sekaan. Jimin jätti tuon yhtäkkiä yksin ja koin tilaisuuteni tulleen.

"Nyt jätkä röökille" kuiskasin tuon korvaan ja tartuin ohi mennen tuota kädestä. Vedin tuon perässäni ulos ja raahasin takapihalle, yllättävää kyllä siellä ei ollut ketään. Kaivoin tupakka-askin ja sytkärin taskusta ja asetin huulieni väliin yhden ja toisen vanhemman huulille. Sytytin molemmat ja vedin savua henkeen.

"M-miks sä t-teet tällästä? Tai s-siis etkös oo 14" Poika sopersi ja vilkaisi minua ujosti. "Joo mut ei mun porukoita vittuakaa kiinnosta, ja oon koukussa tähä paskaa" naurahdin ja puhalsin savut tuon kasvoille. Vanhempi nojasi penkin selkänojaan ja venytti niskaansa. Ai helvetti kuinka hyvältä voi näyttää.

-

Olimme Taen kanssa hyvää vauhtia humaltumassa.. ei hyvä. Oikeastaan hankauduimme toisiamme vasten, meillä synkkasi heti ehkä liiankin hyvin mutta humalaisena en sitä kovinkaan paljoa mieti..

-

jeonkook

Kelaelain95 ja 890 muuta tykkäävät tästä
jeonkook töä äijjjä on kuvtaa 🔥
kelaelain95 säö kams 😍😍
jinseokkim ja viina maistuu
näytä kaikki 37 kommentia

Vitun Hottis 🔥 | BTS ig/sc tarinaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang