Następny dzień zaczął się niby tak samo. Ada weszła powoli do szkoły, rozglądając się za swoim przyjacielem. Zamiast niego ujrzała Marikę, taka "dziunia pimpunia", "ąę"... Znowu ona...
-Czego chcesz? -spytała szorstko Adrianna
-Słuchaj uważnie, bo nie będę się powtarzać... Alan jest MÓJ!
-Taak? Ciekawe czy on o tym wie-wyśmiała ją
-Nie musi, ale ty jak się od niego nie odwalisz, będziesz miała problemy- Marika przycisnęła ją do ściany - Zrozumiano?Dziewczyna nie mogła w to uwierzyć. Odepchnęła szybko rywalkę i uciekła. Pobiegła poszukać Alana, tylko w jego towarzystwie czuła się bezpiecznie. Ujrzała go przy sklepiku. Podbiegła i przytuliła go. Chłopak był zaskoczony, ale odwzajemnił "uścisk"... Ada ledwo wydusiła przez łzy słowa "pomóż mi" i wtuliła się mocniej...
Tymczasem Marika miała ułożony calutki plan, teraz zostało jej go tylko zrealizować.
Punkt 1: Znaleźć chuliganów z 4 klasy, którzy za kasę zrobią wszystko
To nie powinno być takie trudne. Szukała, szukała i znalazła:
-Hej, mam interes
-Spieprzaj dziecko...
-Zapłacę wam 400, po 200 na łebka.
-O nieźle płacisz, to kogo okradłaś?
-Nikogo, hajs jest mój. To jak, chętni?
-Zależy jaka sprawa.
-Chodzi tylko o zastraszenie jednej laski, Adrianna Sadowska z 2h, kojarzycie?
-Aaa, ta niezła? Stoi, ale 200 zaliczki
Ani Alan, ani Ada nie wiedzieli, że Marika podsłuchała ich rozmowę, w której chłopak wyjaśnił powód zmiany szkoły i to właśnie z tą rozmową wiązał się kolejny punkt.
Chciałabym pozdrowić w tej części moich przyjaciół, którzy wspierają mnie w pisaniu tego, głównie:
epicjaro i anonimowa_bby ♥ Dziękuję Wam
Zachęcam do przeczytania "W pamiętniku" autorstwa anonimowa_bby, mega fajna książeczka o podobnej tematyce :)).
laraxjvlaa
CZYTASZ
Invisible
Teen Fiction16letnia Adrianna Sadowska jest nękana w szkole. Nie ma nikogo obok siebie. Pewnego dnia pojawia się w jej życiu ktoś nowy. Czy pomoże dziewczynie zmienić jej życie?