7.rész(2/2)

1.5K 69 0
                                    

Jungkook:

Kicsit bűntudatom volt, hogy nem mentem bele.Ezért már húszor bocsánatot kértem,pedig szerinte nem kellett volna. Megértette, hogy korainak tartottam a dolgot, és inkább elbeszélgetük az időt estig. Utána vissza mentünk vacsorázni.

-Kicsit később-
Olyan romantikus volt ahogy a csillagok alatt összebújtunk. Beszélgetünk és jókat nevetünk. Néha csókot is loptunk egymástól.

De sajnos ennek is vége lett. Haza kellett indulni. Amit nagyon sajnáltam, mert így kevesebbet leszünk együtt. Nagyon félek mindig, hogy talál valaki mást helyettem. Nem  tudom kiverni a fejemből.
-Itt vagyunk. -állt meg a kocsival- Nyuszim mi a baj? -csatolta ki magát.
Közelebb jött és letörölte könnyeimet.Amit nehezen tudtam vissza tartani.
-Csak gondolkoztam, semmi komoly. -nyugtattam meg mosolyogva.
Láttam rajta, hogy nem hitte el.
-Nyugodtan mond el nekem. -simogatta meg arcomat.
Nem merem elmondani. Félek, hogy ez miatt azt hiszi nem bízok benne. Pedig bízok, csak másban nem.
-Kérlek nyuszim.-hajolt közelebb- Kezdek aggódni. -érintette össze orrunkat.
Szemeztünk egymással.És így elvesztem gyönyörű szemeibe, amibe ezerenyi érzést fedeztem fel. Főleg aggódást jelen helyzetben.
-Rendben elmondom. De ha nem érted félre.-motyogtam halkan.
Tekintette egyből boldogabb lett.Elhajolt majd megszólalt:
-Akkor kezd. -fogta meg kezem bíztatóan.
Erőt vettem majd belekezdtem:
-Nagyon félek, hogy mást találsz helyetem. Mert alig fogunk találkozni és akkor bárki más probálkozhat nálad. -hajtottam le fejemet.
Ugyanis nem mertem oda fordulni.A csendet egy halk kuncogás törte meg. És már csak azt vettem észre, hogy megcsókol. Most a szokotabnál is szenvedélyeseb volt. Összes szeretetét éreztette velem.
-Fölösleges féltékenyenek lennek.Nálad helyesebb és kedvesebb fiút nem találhatnák. És még sorolhatnám. De a lényeg, hogy téged szeretlek.-kulcsolta össze ujjainkat- Senkiért sem hagynálak el. -fejezte be.
És megint egy csókba részesítet. Sokkal nyugodtabb voltam, hiszen evvel sikerült a rossz gondolatokat eltűntetnie.
-Én is szeretlek. -mondtam neki.
Elhajolt majd mosolyogva csatolta vissza magát és elköszönt. Miután én is köszöntem kiszáltam. Integetem egyet utoljára majd bementem.

Szobámba érve boldogan ugrottam be az ágyra.És kedvenc plüssömet ölelgettem. Most az egyszer éreztem magam igazán boldognak. Egyszerűen csodálatos volt vele. Ez az első , hogy szerelmes vagyok. Eddig sossem voltam. Ő rabolta el a szívem igazán. Remélem tényleg így marad.

-Másnap reggel-
Reggel az ébresztőmre keltem. Majd elhelyeztem óvatosan a plüsöm és mentem zuhanyozni. Utána a szokásos reggeli dolgokat elvégeztem és mentem dolgzoni.

Jungkookbunny

Jungkookbunny:Ez az egyik kedvenc képem ami a mai fotozáson készült

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Jungkookbunny:Ez az egyik kedvenc képem ami a mai fotozáson készült.Szerintetek?🙂❤(többi képet is nemsokára hozzon😉)

Kedvelések:Btsjimin√, Hyuna,Jackson√, Minju23, jikook_forever és további 1.900.000 ember

Hozzászolások:

Jackson√:Nagyon jó lett, sokkal helyesebb vagy nálam.
-Jungkookbunny:Ez nem igaz. Te helyesebb vagy🙂
-Jackson√:Szerintem nem, de köszi🙂
-Minju23:De igen is helyes vagy Jackson😊
-Jackson√:❤😊

Btsjimin√:Ahh😍, istenem de jól nézel ki❤
-Jungkookbunny:Köszi😍😊

Jikookship:Oppa😍

Jikook_forever:Imádom😍

és további 870.000 hozzászolás.

Btsjimin√

Btsjimin√:Koncert előtti fotó, mindenkit várunk este😉❤

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Btsjimin√:Koncert előtti fotó, mindenkit várunk este😉❤.

Kedvelések:Jungkookbunny, Jikook_forever, btsfangirl, Bighit_ent√ és további 2.900.000 ember.

Hozzászolások:

Jikook_forever:Annyira jó😍

army3:Én már alig várom❤

Jungkookbunny:Annyira szép a kocsi a háttérben, de te is helyes vagy❤
-Btsjimin√:Mondtam már, hogy szeretlek? 😘
-Jungkookbunny:Igen mondtad❤, én is szeretlek😘
-Btsjimin√:Én jobban❤

Jikookfan23:Jikook😍

és további 1.000.344 hozzászolás.

Btsjimin√:Remélem jössz nyuszim❤

Jungkookbunny:Igen megyek. Alig várom már😍

Btsjimin√:Ezaz, akkor majd behívlak hozzánk a  koncert végén. A fiúk már hiányolnak.❤

Jungkookbunny:Nekem is hiányoznak. Jó lesz újra beszélgetni velük. Remélem nem leszel féltékeny😘

Btsjimin√:Nem leszek mert tudom, hogy az enyém vagy❤😉

Jungkookbunny:Csak a tiéd, és sokáig is az leszek❤😊

Btsjimin√:Ennek örülök, reméltem is❤. Na de mennem kell majd találkozunk szeretlek😘

Jungkookbunny:Én is szeretlek❤

(Wonho√ üzent neked)

Wonho√:Szia Jungkook. Ugy nem baj, hogy rád írtam?Mert gondoltam barátkozhatnánk.

Jungkookbunny:Szia, semmi gond. Szeretek barátkozni.

Wonho√:Akkor megnyugodtam. Amúgy halottam,hogy tudsz táncolni. Nincs kedved háttértáncosnak lenni?

Jungkookbunny:Hát nem is tudom. Nem vagyok annyira tehetséges szerintem. Nekem csak hobbim, mint az éneklés.

Wonho√:De az vagy. Láttam videót is róla. Ugyanis Jin küldött egyet.

Jungkookbunny:Szerintem akkor sem jó ötlet.

Wonho√:Kezdésnek jó lenne, aztán ha minden jó alakul idol is lehetsz.

Jungkookbunny:Legyen, de alig ismerlek személyesen. Azt sem tudom, hogy milyen vagy.

Wonho√:Nem kell félned. Csalódni sem fogsz.

Jungkookbunny:Legyen így, de most mennem kell. Szia :)

Wonho√:Rendben, szia :)

Jikook instagramWhere stories live. Discover now