11.rész

1.2K 63 12
                                    

Jungkook√:

Jungkook√:Sziasztok, egy dalon dolgozok éppen

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jungkook√:Sziasztok, egy dalon dolgozok éppen.Meglepetés, hogy mikor lesz kint😉.
Tagged:bts_suga√

Kedvelések:jkfan,yoonkookfan1,bts_fangirl, bts_suga√ és további 9.000.120 ember.

Hozzászolások:

yoonkookfan1:Alig várom oppa❤

bts_suga√:Ugye segíthetek majd?😉
Jungkook√:Igen,azért jelöltelek meg😊
bts_suga√:
kedveli Jungkook√

btsjimin√:@bts_suga beszélnünk kell, most!!!

és további 10 000 hozzászolás.

Jimin:

-Szerelmem, miért vagy feszült?-bújt hozzám Tae.
Idegesen néztem a telefonra ahol láttam, hogy Suga már írt nekem.
-Csak Suga felhúzott, de semmi komoly. -nyugtattam meg.
Küldtem egy apró mosolyt amitől jobb kedve lett. Majd csókot adtam neki, amit egyből elmélyítet. Olyan 5 perc után végre elszakadtunk egymástól.
-Megyek az edző terembe. Addig beszéld meg vele a problémát. -puszilt meg.
Elköszöntem és megnyitottam az üzenetet:

bts_suga√:Mit szeretnél Jimin? Neked már nem elég Tae?

btsjimin√:Szeretem őt. És nem hagyom, hogy elved tőlem.

bts_suga√:Te nem szereted. Kihasználtad és összetörted.

btsjimin√:Én nem használtam ki. Csak Tae iránt is vannak érzéseim.Jungkook is ugyanúgy szeretem, mint Taehyungot.

bts_suga√:Hagyd békén. Elégedj meg Taehyungal. Mentem szia.

De nem vagyok boldog. Tény, hogy két embert szeretek.De  Jungkook nélkül szenvedek.Bár ő nem értené meg engem. Esélytelen lenne az ötlet is, hogy hármas kapcsolat legyen.

-3 nappal később-

Jungkook új posztot tett ki.

Jelzett a telefonom.Amilyen gyorsan tudtam feloldottam, majd megnéztem:

Jungkook√:

Jungkook√:Itt van velem egy aranyos nyuszi❤🔐Tagged:bts_suga√

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jungkook√:Itt van velem egy aranyos nyuszi❤🔐
Tagged:bts_suga√

Kedvelések:yoonkook2, sugaoppa,hyuna, Jackson√, Minju23 és további 10.000.000 ember.

Hozzászolások:

Jackson√:Sokáig❤, aztán védekezni😏
Jungkook√:Köszi😊, nektek is❤. Viszont ott még nem tartunk😏

hyuna:Annyira örülök, hogy boldog vagytok❤🙂
Jungkook√:❤❤❤

yoonkookreal:Végre😍

és további 20 000 hozzászolás.

Sokkoltan meredtem magam elé. Már most sem hiszem el, hogy összejöttek.
-Figyelj Jimin. Segítek beszélni vele erről. Én is szeretném ezt te is tudod. Szóval nem kell aggódni ez miatt. -mondta.
Boldogan csókoltam meg, még ő az ölembe mászott.
-Köszönöm, szeretlek nagyon. -fektettem el- De most mást szeretnék. -mosolyogtam perverzen.

Jungkook:

Sokkal jobban vagyok mióta Suga velem van. Foglalkozik és folyton itt van. Úgy érzem, hogy lassan már nálam lakik. De nem bánom, ha őszinte akarok lenni.Úgy érzem újra boldog vagyok.
-Kicsim,min gondolkozol? -ölelt meg hàtulról.
Gyorsan megfordultam, majd mellkasába fúrtam a fejem. Igazából mindig féltem. Szeret engem, de ott van az érzés.
-Szeretlek téged.Lehet, hogy te még nem úgy. De elérem azt is, elfogod felejteni hidd el. -csókolt meg.
Vissza csókoltam, közben pedig potyogtak könnyeim. Nehéz lesz, de elfelejtem.Bízom benne, hogy Suga más lesz.

_

______________________________________

Jackson√:

Jackson√:Az én szerelmem❤😍Tagged:Minju23

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jackson√:Az én szerelmem❤😍
Tagged:Minju23

Kedvelések:Jungkook√, Got7√, jacksonfan,lovegot7, Minju23 és további 10.890.456 ember.

Hozzászólások:

Minju23:Nagyon szeretlek baba😘❤
Jackson√:Én jobban❤❤

got7fan4:Szerencsés lány🙂, cukik vagytok nagyon😍

Got7√:Gratulálunk haver, aztán sokàig legyetek együtt🙂
Jackson√:Köszi srácok🙂, hidd el sokáig leszünk 😉

és további 10 560 hozzászolás.

_______________________________________

Elmosolyodtam, majd elraktam a telefont. Végre Jackson is boldog lehet. Emlékszek hetekig mentem vele össze-vissza, hogy tökéletesen megtudja szervezni a randit. Gondoltam írok Minjura, mikor hirtelen Tae ír nekem.

V√:Szia Jungkook. Tudom, hogy haragszol, de megkell halgatnod.

Jungkook√:Nem érdekel Tae. Barátom voltál, most már nem.

V√:Tetszel nekem.

Jungkook√:Ugye most csak szórakozol?

V√:Nem szórakozom. Te és Jimin is tetszel nekem. Szeretlek téged ahogy őt. Hasonlóan érez velem együtt.

Jungkook√:Hasonlóan?

V√:Igen.Mindig szeret téged, és én is. Szeretnénk ha hárman lennénk együtt.

Jungkook√:Kösz nem. Kihagyom most.

V√:Gondolkoz rajta azért. Viszont nem zavarlak.Szia 👋

Ezek megőrültek vagy mi? Most komolyan ezt akarják? Na biztos, hogy nem.

Sziasztok itt lenne egy újabb rész.
Jó olvasást 🙂

Jikook instagramHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin