9.rész

1.3K 69 0
                                    

Jungkook√:

Jungkook√:Indulok haza, és végre találkozok a szerelmemel❤(új insta😉) Tagged:Btsjimin√

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jungkook√:Indulok haza, és végre találkozok a szerelmemel❤(új insta😉)
Tagged:Btsjimin√

Kedvelések:Jikookfan, jkoppa, Btsjimin√, Wonho√, jungkookfan és további 9.845.700 ember.

Hozzászolások:

Btsjimin√:Sies várlak már❤
↪ Jungkook√:❤❤

Jkmylife:😍

jikookfirstfan:Annyira édesek vagytok❤
Jungkook√:Köszönjük🙂
↪jikookfirstfan:Úristen válaszolt😍

és további 80 000 hozzászolás.

Jimin:

-Szia kicsim. -köszöntöttem.
És adtam neki egy csókot. Amit nem elégelt meg, de nem adtam.
-De most miért? -hisztizet mint egy kisgyerek.
Mosolyognom kellett rajta.
-Először együnk valamit, aztán majd pihenük. -mondtam neki kacsintva.
Elpirult és követett engem.

Mikor végeztünk felmentünk a szobába, és lustán dőlt az ágyra. Majd megszólalt:
-Köszönöm az ebédet.-felült és az ölembe mászott- Nagyon finom volt, egyben romantikus.-bújt hozzám.
Füléhez hajoltam, majd belesúgtam:
-Remélem mostmár készen állsz, mert eddig bírtam. -mondtam.
Döntöttem el az ágyon. Szemeibe most vágyat fedeztem fel.
-Igen nagyon szeretném. -váltott a helyzetünkön.
Meglepődtem, de hagytam dominálni egy kicsit. Megszabadított a polómtól, majd puszikal lepte el. Közben pedig megszabadított a többi ruhámtól,majd kényesztetett kezdet lent. Halkan felsóhajtottam és ujjaimat a hajába vezetem. Gyorsab tempóra kapcsolt. Néhányszor probált mélytorkozni, de nem nagyon ment neki. De nekem így is megfelelt. Kezdőhöz képest jól csinálta.
-Jungkook... -nyögtem majd felhúztam egy csókra, mielőtt elmennék.
Gyorsan fordítottam a helyzetünkön. Szintén megszabadítottam a ruháitól,majd nyakát kezdtem puszikal elepni.Hagytam rajta szívásfoltokat,hogy tudják kihez tartozik. Utána pedig végig pusziltam amit kéjes nyögésekel és sóhajókal adta tudomra, hogy tetszik neki. Férfiaságára pusziltam, majd a számba vettem. Először lassan, később már gyorsabban mozgatam a fejem. Hangját pedig nem fogta vissza, szerintem még a szomszéd is halja.De nem bánom, imádom.
-Jimin... mindjárt.. -szólt.
Megint csókra hívtam.Nyelveink harcoltak a dominanciáért, de én nyertem.
Elváltam tőle,utána 2 ujjamat a szájához tettem. Szexin megnyalta és szopni kezdte. Mikor elég nedvesnek bizonyult kihúztam a szájából. Felhúztam a lábait, hogy közéjük férkőzek.Első ujjamat felhelyeztem majd óvatosan tágítani kezdtem.Fájdalmasan felnyögöt.
-Lazíts szerelmem. -súrúltam ajkaimat az övéivel.
De nem elégszik meg ennyivel. Mert gyorsan ajkaim után kap. Addig már 2 ujjal tágítottam, amit már kezdet megszokta.Ezért már nem fájdalmas, hanem élvezetes.
-Mehet?- kérdeztem tőle.
Bólintot egyet megerősités képpen. Adtam neki puszit, majd lassan belevezettem magam. Probáltam úgy, hogy ne fájon neki.Ezért nem siettem el, és mindig csak kicsit haladtam.
-Jimin kérlek már érezni akarlak. -húzott közelebb.
Eleget tettem kérésenek. Szótlanul felkiáltott, majd néhány könny lefoljt arcán.Letöröltem őket, és férfiaságára fogtam. Kezemet lassan mozgatni kezdtem rajta. Ez elterelte a fájdalmát, és újra kéjesen nyögöt.Nem bírtam tovább, elkezdtem mozogni. Pár perc múlva már ő kérte, hogy gyorsítjak.

A nevemet síkítva élvezett el, én pedig belé. És izzadt tincseit eltűrtem az arcából, majd megcsókoltam.
-Jó volt? -kérdeztem, mikor már rajtam feküdt.
Én pedig a hátát simogattam.Feljebb helyezkedet és összekucsolta ujjainkat.
-Igen nagyon, köszönöm. -bújt hozzám jobban.
Kuncogtam rajta, mivel nagyon aranyos volt.
-Ennek örülök. Remélem nem voltam durva. -simítok arcára.
Csak megrázta a fejét. És becsukta szemeit. Alig telt el pár perc már aludt.Ránéztem az időre,ami este 7 óràt mutatott. Jó sokáig elvoltunk.

-Másnap reggel-

Előbb keltem, hogy gyertyákat tegyék a kádhoz.Majd virágszirmokat szórtam a vízbe. Utána mentem felébreszteni az alvó szerelmem. Aki még mindig aludt, pedig lassan 10 óra.
-Ébresztő. -súgtam fülébe.
Mocorgot párat, majd kinyitotta gyönyörű szemeit.Aztán kaptam egy reggeli csókot.
-Kész a fürdő. -mondtam neki.
Kicsit komásan felkelt,de mikor megakart mozdulni fájdalmasan felsziszent.Nem bírtam nem mosolygni.
-Nem vicces. Inkább segíts nekem felkelni. -fonta össze karjait mérgesen.
Karjaiba vettem és bevittem a fürdőbe.Óvatosan a kádba ültettem, majd csatlakoztam. Elpirult mikor végig nézet rajtam.
-Felesleges zavarba lenned. -karoltam àt, ő pedig a mellkasomnak dőlt.
-Nagyon szeretlek. -szólalt meg pár perc után.
Kaptam egy gyors puszit a számra. Utána pedig megfordult, így már szembe volt velem.
-Én is téged. -válaszoltam.

Sziasztok, itt a következő rész. Remélem nem lett rossz.
Jó olvasást🙂


Jikook instagramWhere stories live. Discover now