_NO:3_

108 6 0
                                    

İLK İLİŞKİ

"ve  baekhyun dudaklarında bir sıcaklık hissetti. O anda bütün soğukluğu kaybolmuştu ve nefes almaya başladı."

"Fakat hala gözlerini açmaya korkuyordu. Karşısında kim duruyordu acaba? derken ağızından su kustu. Ve karşısında duran kişi ona iyi olup olmadığını soruyordu."

_İyi misin?

"dediği halde baekhyun onu duymakta güçlük çekiyordu. Yine kısa bir uykuya daldı."

"uyandığı zaman başka birinin yatağında yatıyordu. Ve yan tarafa baktığında tanımadığı birini gördü."

"kalbi hızlı bir şekilde atmaya başlamıştı. Ama onu hiç tanımıyordu ki... Yinede aşık olmuştu ona."

"O sırada uyuyan kişi uyandı ve baekhyun'un uyandığını fark etti. Bir gülümsedi ki kalbi pır pır etti. Çok utanmıştı,yüzü kıpkırmızıydı."

_Ateşin mi var acaba

"dedikten sonra bir elini kendi, diğer elini de baekhyun'un anlına koydu. Ve ateşini ölçmeye çalıştı."

_Hmm hayır ateşin yok. Bak işte bu iyi bir haber. Immm acaba adın ne?

_Oh ben... Byun Baekhyun.

_Woah!!! Sen benim bugün görüşmem gereken kişisin!!

_Ne??

_Park Chanyeol. Herhalde evleneceğim kişisin sen.

_(suratı asılır) Doğru... evleneceğiz....

_(üzülür) Hadi ama ben çok da kötü biri sayılmam.

_(gülümser) Sağol.

_Ne için?

_Beni rahatlatmaya çalıştığın için.

_Ne olacak. Teşekkür etmesi gereken kişi benim. Asıl buraya gelip sen beni rahatlattın.

_Bir şey mi oldu ki?

_Hmm bir süre eve dönmeyeceğim. Onları görmek istemiyorum.

_Özür dilerim.

_Ne için?

_Seni üzdüğüm için. Sana hatırlamak istemediğin bir şeyi hatırlattığım için.

_Sorun değil.

_Yinede üzgünüm.

_Neden?

_Efendim?

_Neden... bana karşı bu kadar nazik ve iyisin? (ağlamaya başlar)

_Ah...

"dedi ve ne yapacağını bilemeyerek ona sıkıca sarıldı. Chanyeol şaşırdı ve ona sarılmasıyla daha çok ağlamaya başladı ve o da ona sıkıca sarıldı."

"bu şekilde beraber vakit geçirdiler. Birbirleriyle uzunca konuştular."

#BİR SAAT ÖNCE#
(Chanyeol, Sehun, Jong In ve Kris)

_Dostum ailen sana kiminle istersen onunla evlen dedi ya işte!

_Evet Kris haklı. Birazcık oynayalım diyorum sana işte.

_Hadi ama Jong In!O bunu yapamaz ki.

_Tamam dinliyorum. Planımız nedir?

_Onunla oyna. Bir süre sonra ondan hoşlandığını söyle. Ve daha sonrada onu sırılsıklam aşık et. Daha sonrada onu aldat ve onu parçalayacak şekilde şeyler söyle. İşte plan bu.

_Tamam. Peki adı ne?

_Byun Baekhyun.

_Sakın ha adını unutma!

_Plan mahvolur o şekilde.

#ŞİMDİ#

_Artık gitmeliyim.

"dedi ve koltuktan kalkıp tam giderken Chanyeol bir anda bileğini tuttu."

_Bugün benimle kalsan olmaz mı?

.
.
.
.
.
.
.
.
DEVAM EDECEK...

VE BUGÜNLÜK BU KADAR💗

FAKE LOVE:#CHANBAEK #Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin