Persoonlijke informatie

46 4 4
                                    

Naam: Mina Getaway.
Leeftijd: 14 jaar.
Hobby: zingen.
Sport: voetbal.
Elementen: water en lucht.

Mina werd op haar negende ontdekt toen ze meedeed met een talentenjacht. Ze had niet gewonnen, maar ze kreeg de kans om een zangeres te worden.
Haar eerste nummer noemde ze 'Look Away'. Het ging over een familie waar iedereen zelfmoord pleegde omdat ze bekend stonden als moordenaars. De ik persoon wou wraak en veranderde in een monster.
Haar tweede liedje noemde ze 'Just like that'. Het liedje gaat over een jongen die ballet wilt doen, maar erover wordt gepest. Dan krijgt hij hulp van een meisje en ze worden beste vrienden.
Haar bekendste hit is 'Bad queen'. Het gaat over een prinses die weigert om koningin te worden.

Haar ouders waren enorme voetbalfans. Haar vader speelde zelfs in een voetbalteam. Mina en haar broertje Lucas  voetbalde heel veel. Totdat Mina's verjaardag nog twee dagen verderop was. Haar moeder had een auto-ongeluk en ze werd opgenomen in het ziekenhuis. Op Mina's verjaardag overleed ze in het ziekenhuis. Een dag later pleegde haar vader zelfmoord. Mina en haar broertje werden naar een weeshuis gestuurd.
Lucas kon bij hun opa en oma blijven terwijl Mina naar familie in Tokyo werd gestuurd. Nu zijn jullie helemaal bij.

Superschoten:
Tornadopoeier
Reflectie schot
Drakenknal.
De Adelaar.(Te sterk. Nog nooit gebruikt in een wedstrijd.)

Technieken:
Octoblok
Tegenwind.
Bloedstop.(Gevaarlijk)
Lentebriesje.
Regendans

Warrior of the moon|inazuma eleven| Dutch Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu