☁My Lost Sky☁[Zawgyi]

509 24 0
                                    

(ေပ်ာက္ဆံုးေနေသာက်ေနာ့္ေကာင္းကင္)
🍎One Short🍎

"စီနီယာByunကအရမ္းေအးေဆးတာပဲေနာ္...စာလည္းအရမ္းေတာ္တာပဲေနာ္..႐ုပ္ေလးကလည္းေခ်ာ စာေလးကလည္းေတာ္ အိုး..Perfect boyေလးပါပဲဟယ္..."

ထိုစဥ္Baekhyunတစ္ေယာက္အေပၚထပ္စာၾကည့္တိုက္ကဆင္းလာ၏..ထိုအခ်ိန္၌ခပ္႐ိုင္း႐ိုင္းလူငယ္တစ္ေယာက္ႏွင့္တိုက္မိ၏..ထိုသူကားေက်ာင္းရဲ႕ဂိုဏ္းစတားDehan..Baekhyunကိုမထီမဲ့ျမင္ၾကည့္ကာရန္စလိုက္ခ်င္သက္သက္ျဖစ္၏..သို႔ေသာ္လည္း..မျမင္ေသာပံုစံျဖင့္သာ

"Sorryကြာ..ငါမျမင္လိုက္ဘူးထင္တယ္.."

သူ႔ဘက္ကပဲစေတာင္းပန္ကာထြက္သြား၏..အေနေအးလြန္းတဲ့baekhyunပါလား...

"ဟယ္...စီနီယာကတကယ္ကိုအေနေအးတာပဲေနာ္..တည္ၿငိမ္လိုက္တာ.."

ေကာင္မေလးေတြပါးစပ္ဖ်ားေရပန္းစားေနသူတစ္ေယာက္...ထိုသူကားFinal YearကစီနီယာByun Baek Hyun..မိန္းကေလးေတြၾကားတင္သာမကတစ္ေက်ာင္းလံုးမွာနာမည္ႀကီးေနတဲ့စာေတာ္႐ုပ္ေခ်ာတဲ့လူရည္သန္႔ကေလး...ဒါကလူေတြသိတဲ့သူ႔ပံုစံ..ဒါေပမယ့္သူကတကယ္တမ္းအဲ့ဒီလိုလူတစ္ေယာက္အျဖစ္အစတည္းက႐ွိေနခဲ့သူမဟုတ္...ဒီလိုေျပာရင္အားလံုးအံ့ဩၾကလိမ့္မယ္..သူ႔လိုလူကအရင္ကဘယ္လိုပံုစံလဲဆိုတာစိတ္ဝင္စားလာမွာေပါ့...

လြန္ခဲ့တဲ့ႏွစ္အနည္းငယ္ကသူဟာဂ်ဴနီယာေလးတစ္ေယာက္...ရင့္က်က္တည္ၿငိမ္လွပါတယ္ဆိုတဲ့Byun Baekhyunဟာမေမြးဖြားလာေသးခင္အရမ္းကိုဆိုးသြမ္းတဲ့လူဆိုးေလးByun Baekhyunအျဖစ္တည္႐ွိခဲ့သူ...

"Byun Baekhyun...ဒီလလည္းအဆင့္ေနာက္ဆံုးကမင္းပဲလား..မင္းစာကိုလံုးဝစိတ္မဝင္စားဘူးလားကြ..ဟမ္..ေျပာစမ္း.."

ပထမႏွစ္ေက်ာင္းသားByunကိုဆရာဆူေနခ်ိန္ျဖစ္၏..ဆူလည္းဆူခ်င္စရာRoll 1ကိုအႀကိတ္အနယ္လုေနၾကခ်ိန္မွာBaekhyunတို႔ကေတာ့ႏွစ္တိုင္းေနာက္ဆံုးRollကိုသာတစ္ေယာက္တည္းလုေနတတ္သူမ်ိဳး...

အခုလည္းဆရာဆူေနတာကိုသူ႔ကိုေျပာေနတာမဟုတ္သလိုပံုစံျဖင့္ပီေကကိုဝါးလ်ွက္လြယ္အိတ္ယူကာထထြက္သြား၏..

"Byun Baekhyun...."

မထီမဲ့ျမင္ျပဳေနပါေသာBaekhyunကိုဆရာမေအာ္ပဲမေနႏိုင္ေတာ့..

Chanbaek's Short Story CollectionWhere stories live. Discover now