(လိပ္ျပာေလးရဲ႕ပံုျပင္)
🍎One Short🍎☘Butterfly Story☘
သာယာတဲ့ညေနေစာင္းေလးမွာ..လက္ထဲကဖန္ပုလင္းေလးတစ္ခုကိုကိုင္ၿပီးေတာင္ကုန္းေလးေပၚကိုတေ႐ြ႕ေ႐ြ႕တက္လာတဲ့လူတစ္ေယာက္..ကုန္းျမင့္ေပၚကိုေရာက္ခ်ိန္မွာေတာ့..ေဆြးျမည့္ေနေသာမ်က္နွာျဖင့္မ်က္ရည္စမ်ားကိုမွိတ္ခ်ရင္းႏႈတ္ခမ္းေပၚကိုက်လာတဲ့မ်က္ရည္စက္ေတြကိုခံယူရင္းပုလင္းအဖံုးကိုဖြင့္လိုက္ပါတယ္..ပုလင္းထဲကထြက္သြားတဲ့အရာေလးေတြကေတာ့...ေရာင္စံုလိပ္ျပာေလးေတြ..ေလနွင္ရာပ်ံဝဲၿပီးထြက္ခြာသြားၾကပါေတာ့တယ္..လိပ္ျပာေလးေတြကိုလိုက္ၾကည့္ရင္းေျမေပၚဒူးေထာက္က်သြားတဲ့ထိုလူသား..အဲ့ဒီလူသားရဲ႕အတိတ္ဇာတ္ေၾကာင္းမွာေတာ့..
☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘
က်ေနာ့္နာမည္ကPark Chanyeolပါ..က်ေနာ္ကပန္းခ်ီဆရာတစ္ေယာက္ေပါ့...က်ေနာ့္ဘဝမွာဘယ္လူသားမွမႀကံဳဖူးတဲ့အရာတစ္ခုကိုႀကံဳေတြ႕ခဲ့ရဖူးတယ္..အဲ့ဒီအရာကပံုျပင္ဆန္တယ္..ဒဏၰာရီဆန္တယ္..လက္ခံဖို႔ခက္ခဲတဲ့အေၾကာင္းအရာေပါ့..ဒီအေၾကာင္းအရာေလးစတင္ခဲ့ခ်ိန္ကေတာ့လွပတဲ့ေဆာင္းရာသီတစ္ခု..ေဆာင္းနွင္းပန္းေလးေတြပြင့္ခ်ိန္ေပါ့...မွတ္မွတ္ရရေျပာရရင္December...အဲ့ဒီေန႔ကပန္းခ်ီဆြဲဖို႔အတြက္အိမ္နားကကုန္းျမင့္ေလးဆီကိုက်ေနာ္ခရီးနွင္လာခဲ့တယ္..ကုန္းျမင့္ေလးေပၚမွာပန္းခ်ီဆြဲဖို႔ျပင္ဆင္ရင္းရႈခင္းေလးေတြကိုခံစားခဲ့တယ္..ထိုစဥ္..က်ေနာ့္အနီးကိုပ်ံသန္းလာတဲ့လိပ္ျပာေလးတစ္ေကာင္..ငယ္ငယ္တည္းကအက်င့္အရလိပ္ျပာေလးေတြေတြ႕ရင္ ေလေပါက္ဖြင့္ထားတဲ့ပုလင္းေလးထဲဖမ္းထည့္ထားေလ့ရွိတဲ့က်ေနာ္..လိပ္ျပာေလးကိုျမင္ျမင္ခ်င္းကားေပၚကလိပ္ျပာဖမ္းပိုက္ေလးနဲ႔အုပ္ဖမ္းၿပီးပုလင္းသစ္ေလးထဲကိုထည့္ထားလိုက္တယ္..ဒီလိပ္ျပာေလးကအရင္လိပ္ျပာေတြနဲ႔မတူတာတစ္ခုရွိပါတယ္..သူကေတာက္ပတဲ့ေတာင္ပံေလးေတြကိုပိုင္ဆိုင္ထားတဲ့လိပ္ျပာလွလွေလးတစ္ေကာင္..က်ေနာ္သူ႔ကိုကားထဲထည့္ၿပီးေနာက္ပန္းခ်ီကားကိုစဆြဲခဲ့တယ္..ညေနေမွာင္စပ်ိဳးခ်ိန္မွာေတာ့အိမ္ကိုျပန္လာခဲ့တယ္..အိမ္ျပန္ေရာက္ေတာ့..ဒီေန႔ဖမ္းခဲ့တဲ့လိပ္ျပာပုလင္းအသစ္ေလးကိုစားပြဲေပၚတင္ထားလိုက္ၿပီးထိုင္ၾကည့္ေနမိတယ္..လိပ္ျပာေလးကညွိဳ႕ငင္သလားေတာ့မသိ..က်ေနာ့္လက္ကအလိုလိုပုလင္းဆီေရာက္သြားၿပီးအဖံုးကိုဖြင့္လိုက္မိတယ္..လိပ္ျပာေလးကပုလင္းအျပင္ကိုထြက္လာၿပီးေနာက္က်ေနာ့္မ်က္စိေရွ႕တြင္ပင္အခိုးအေငြ႔တန္းေလးတစ္ခုနဲ႔အတူေကာင္ေလးတစ္ေယာက္အျဖစ္ကိုေျပာင္းလဲသြားေတာ့တယ္..
YOU ARE READING
Chanbaek's Short Story Collection
Fanfictionchanbaek one short fictions [Zawgyi]+[Unicode]