(အခ်စ္သေကၤတ)
🍎One Short🍎"ဘာ...အိမ္ကိုအေဖ့သူငယ္ခ်င္းသားေျပာင္းလာမယ္ဟုတ္လား...ၿပီးေတာ့က်ေနာ့္အခန္းမွာထားမယ္တဲ့လား..yrr...လက္မခံဘူးလက္မခံဘူး..က်ေနာ္လံုးဝလက္မခံဘူးေနာ္အေဖ.."
Chanတစ္ေယာက္အိမ္ထဲမွာေသာင္းက်န္းေနေလသည္..
"Chan...အဲ့လိုမဆိုးရဘူးေလ..အေဖကေျပာတာကိုလက္ခံမွေပါ့.."
"Arrigoo..ဒါကဘယ္လိုအျဖစ္ဆိုးလဲ..လူသစ္..လူသစ္ေျပာင္းလာရင္..ငါေတာ့ေသပါၿပီ..အခန္းထဲမွာမလြတ္လပ္ေတာ့ဘူး..အိမ္သာတက္လည္းမလြပ္လပ္ ေရခ်ိဳးလည္းမလြပ္လပ္ ဂိမ္းေဆာ့လည္းမလြတ္လပ္ အိပ္လည္းမလြပ္လပ္..အား..ငါကေထာင္က်သလိုျဖစ္ေနေတာ့မွာေပါ့.."
တစ္ေယာက္တည္းrapရြတ္သလိုတရဆက္ေျပာရင္းပတ္ေျပးေနေလေသာchan..
"Chan...ကေလးလည္းမဟုတ္ပဲဘာလို႔ေပါက္ကရေတြေတြးေနရတာလဲ..မင္းအခန္းမွာဧည့္သည္ကိုအတူထားမယ္ပဲေျပာတာေလ..မင္းကိုခ်ီၿပီးကေလးထိန္းခိုင္းထားတာမွမဟုတ္တာ..မင္းဘာသာေနလို႔ရတာပဲ.."
ထိုအခါမွေခါင္းကုတ္ကာသြားၿဖီးျပရင္း..
"Hee...ဟုတ္သားပဲေနာ္.."
"ညေနသူလာရင္ေနဖို႔အခန္းသန္႔႐ွင္းေရးလုပ္ထားလိုက္.."
"ဟုတ္ကဲ့.."
အေဖ့စကားအရသာအေပၚထပ္ကိုတက္လာခဲ့တယ္..ကိုယ္ကအိမ္မကပ္တာမို႔ကိုယ့္အခန္းကိုညအိပ္ခ်ိန္သာသံုးျဖစ္ေလေတာ့အခန္းကိုမ႐ွင္းတာေတာင္ၾကာလွေလၿပီ..အခန္းတံခါးကိုဖြင့္လိုက္ကတည္းကကုတင္ေျခရင္းကအဝတ္ပံုကအရင္ဆံုးဆီးႀကိဳေနေလသည္..
"Arrigoo...ဒါငါ့အခန္းေရာဟုတ္ရဲ႕လား..ဒီေလာက္အမိႈက္ပံုလိုျဖစ္ေနတာကဂိုေထာင္မ်ားလား.."
အရမ္းအိပ္ငိုက္ခ်ိန္မွျပန္လာၿပီးခ်က္ခ်င္းထိုးအိပ္ကာမနက္ႏိုးတာနဲ႔အျပင္သြားသည္မို႔သတိမထားမိခဲ့ေသာအခန္းဟာအခုမနက္အေဖေျပာမွေသခ်ာ႐ွင္းရန္ၾကည့္မိသည္..ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာစြန္႔ပစ္ပစၥည္းမ်ားသိုေလွာင္ထားေသာအမိႈက္ပံုႀကီးပမာ..
ကုတင္ေျခရင္း၌ႀကီးမားေသာအဝတ္ပံုႀကီး႐ွိသလိုကုတင္ပတ္လည္မွာလည္းေဘာင္းဘီမ်ားအက်ႌမ်ားျပန္႔ၾကဲေနေလသည္..ေျခအိတ္မ်ားကလည္းစားပြဲေပၚေရာက္လိုေရာက္ လက္ေဝွ႔အိတ္မ်ားကလည္းမီးအိမ္မွာတက္ခ်ိတ္လိုခ်ိတ္ႏွင့္ရစရာမ႐ွိေအာင္ပြၾကဲေနေသာအခန္း..ထိုအခန္းကိုၾကည့္ရင္းတံေတြးတစ္ခ်က္ကိုသူၿမိဳခ်လိုက္မိသည္..
YOU ARE READING
Chanbaek's Short Story Collection
Fanfictionchanbaek one short fictions [Zawgyi]+[Unicode]