Spoglądał na ekran telefonu już od dobrych kilku minut, nie wiedząc co mógłby jeszcze dodać.
Nie odpisał, odczytał i go zostawił.
Mówiąc, że Jimin czuł się okropnie, byłoby niedopowiedzeniem, bo to co teraz działo się z jego wnętrznościami i sercem przechodziło ludzkie pojęcie.
I na co liczyłeś, debilu?
Wiedział, że Jungkook w żaden sposób nie odwzajemni jego uczuć, ale nie był o to zły, w końcu nie każdego od małego uczono kochać, prawda?
Co nie zmieniało faktu, że liczył na jakąkolwiek odpowiedź z jego strony. Zwykła, prosta odpowiedź, która przynajmniej świadczyła o końcu ich związku.
Miał już zamiar napisać mu, że ma koniec jego zabaw, ale w chwili kiedy klika) w jego ikonkę na instagramie, zadzwonił dzwonek do drzwi.
I może był głupcem, ale kiedy otwierał drzwi, podświadomie błagał by był to właśnie jego chłopak.
Uśmiech na twarzy rozkwitł, kiedy zobaczył właśnie go - z małym kwiatkiem w ręku i nieśmiałym uśmiechem.
Miał na sobie czarne spodenki i tego samego koloru koszulkę z krótkim rękawem.
Chciał już coś powiedzieć, ale wyższy chłopak, zabrał pierwszy głos.
— Chciałem przyjść szybciej, ale mama doradziła, że z kwiatkiem będzie ładniej wyglądało.
I tyle mu wystarczało by parsknąć śmiechem i podejść bliżej swojego, wrednego obiektu westchnień. Jeongguk przyciągnął go bliżej siebie i przytulił, mając swoje usta na wysokości jego ucha.
— Jeżeli to nie problem, to dalej chcę budzić się obok ciebie i trzymać twoje małe dłonie w swoich. — Szepnął, przy czym ucałował go skroń. Jimin się rozpływał, ale nie miał odwagi się odezwać. Wolał posłuchać, co ma mu jeszcze do powiedzenia.
— Nikt nie chce mówić tak wcześnie o wielkiej miłości, ale pozwól, że tylko ci powiem o tym, jak mi na tobie zależy i nie chce byś myślał inaczej.
I bardzo możliwe, że resztę dnia przeleżeli w swoich objęciach i co jakiś czas skradali sobie słodkie pocałunki.
I jeszcze bardziej możliwe było to, że rozmawiali o uczuciach i pierwszy raz od początku ich związku, wiedzieli na czym stoją.
➸
@pvrkjm — hej, obaj możemy być idiotami w/@jeongguk 💞
♡956[AUTOR POSTA ZABLOKOWAŁ MOŻLIWOŚĆ DODAWANIA KOMENTARZY]
CZYTASZ
let me leave a comment || INSTAGRAM KPOP
Teen Fictiondużo kłótni, dodawania zdjęć, niepotrzebnych komentarzy i nowych par. jeżeli nie lubicie łączenia grup z kpopu, to możecie to ominąć. main ship: jikook @bezstresowo 2019 © 1 MIEJSCE - #GOT7