"Neden olacak para için o bütün şirketi almak istedi!"
"Lisa ben kesin olarak bir şey bilmiyorum bana senin aileni öldüren intihar eden insanlar dediler ben senin ailen olduğunu anladım daha sonra trafik kazası diye kapattılar lisa ben bunları bilmeme rağmen senin peşinden koştum ama sen ? Sen benden kaçtın neden? Neden kaçtın benden?!"
Yüksek çıkan sesi ile irkildim
"Ben... zorunda hissettim yoksa sen beni suçlarsın zannettim-"
Başımı eğdim yüzüne bakamıyordum
"Suçlamak mı ? Lisa beni tek başıma bıraktın sen gittin ve beni yalnız bıraktın sen kaçmak istedin bunlardan kurtulmak istedin gözün kapalı beni bırakıp gittin, sen..."
"Ben ne? Ben ne? Ben sanki kendimi bilmiyorum jungkook ailem ve ailen gözümün önünde öldürüldü ve ben ifade versem bile yaşıma baktılar yalan söylüyor dediler beni ezdiler ben ne yapacağımı bilemedim?!"
Gözümden akan yaşa engel olamadım ve dizlerim titremeye başladı onları kontrol edemiyordum birden yere çöktüm ve kulağıma gelen sesler yüzünden kulaklarımı kapadım
'Lisa kızım buradayız haydi gel!!'
'Anne?'
'Sen kaç yaşındasın?'
'Altı'
'Sen ne dediğinin farkında değilsin senin suçladığın kişi babanın şirket ortağı sen onu katil olarak suçlayamazsın bu kız yalan söylüyor'
'Hayır durun yalan değil benim ailemi o öldürdü'
Kahkahalar beynimde kopuyordu o adamın ailemizi öldürdükten sonraki kahkahası
'Merhaba senin adın ne?'
'Benim adım ... tavşan evet sen bana tavşan de'
'O zaman sen de bana kedi de'
Ve bir karartı daha sonra başka eski anılarım
'Kızım bunlar bizim şirket ortaklarımız bu senin arkadaşının babası ve annesi, ama ui seong nerde kaldı ?'
'Gelir birazdan hayatım'
'Anladım, babacım benim tavşan arkadaşım bana oyuncak hediye etti '
'Tamam siz oyun oynayın arka odada hadi'
'Peki baba'
"Lisa lisa! Kendine gel! Lisa!"
"Ha ne ? "
"Bu travma neden oldu korna sesi duymadım hiç?"
"Jungkook bir nefes almama izin ver off"
"İyi misin şimdi"
"Evet "
Ve telefonum çaldı
Telefonu elime aldım ve açtım ve hala yerdeydim'Alo lisa ben hastaneye geldim kaçıncı kat?'
'Üç sağda ilk oda'
'Tamam sağol bay'
'Bay bay'
"Kimdi arayan?"
"Jimin tae nin başında durması için çağırdım "
"İyi yapmışsın bir de onun başında mı duracaktın?"
"Sanane jungkook sen neden karışıyorsun ayrıca bu kaçıncı ?"
"Lisa itiraf ettim daha ne istiyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lovely Smile ~TAMAMLANDI
FanfictionGülüşüne hayran kaldım ben kim bilir belki ruhu beni öldürür ❤Lizkook❤ Ödev mazeret