Gözümü açtıklarında karşımda maskeli bir adam vardı yanlarında da onun arkasını savunan başka adamlar
Ellerimi kıpırdatmaya çalıştım ama bağlıydı bir sandalyede bağlı bir şekilde bana ne yapacaklarını düşünüyordum
Adam bana yaklaştı ve maskesini indirdi geçmişime hatta aklıma kazınan surat bu suratı unutamazdım o benim kabusum o benim ailemin ve jungkook ailesinin katili ama buna kimse inanmadı para bastırıp susturdular önce itiraz ettim her yıl ölümle burun buruna geldim bunu geçtim çünkü ben zaten kendim de ölmek istemiştim ama sonra bana ikinci ailem olan arkadaşlarımın fotoğraflarını attılar beni onlarla tehtid ettiler
Bunu yapmalarına izin veremezdim bu yüzden boyun eğdimKarşımda duran şerefsiz gülümsüyordu bu gülümseme her kabusumda vardı
Tekrar duymak korkutsa da bir şey yapamıyordum ki
Yanımda jungkook olmasını diledim daha yeni karşılaştık evet hatta onunla güzel bir gece için daha çok yeniydik ama o benim geçmişimdi onu görmesemde onu beynimde hep yaşatmıştım ismimizi bilmesek bile onu özlemiştim çünkü o benim geçmişimdi ben ona bağlıydım"Merhaba Lisa beni özledin mi?"
"Hayır zaten her gece görüyorum"
"Demek rüyalarına giriyorum öyle mi aslında sen de benim rüyalarıma giriyorsun"
"Ama sen benim kabuslarıma giriyorsun yoksa ben de mi senin kabusun oluyorum ha? Yoksa polise her şeyi söylememden mi korkuyorsun?!"
"Hayır hayır asla ben senden korkmam ki çünkü sen bunu yapamazsın!"
"Neden? neden yapamazmışım sen beni çok küçümsüyorsun!"
"Hayır ondan değil güzelim sadece arkadaşlarının ölmesini istemezsin diye dedim"
"Onlara dokunmayacaksın onlar benim diğer ailem!"
Gözümde biriken damlaları akıtmamalıydım yoksa güçsüz kalırdım
"Tamam sen kurallara uyarsan ben bir şey yapmam güzelim"
"Bana güzelim deme!!"
"Ama çok güzelsin hatta burada tek başımıza kaldığımızda belki-"
"Kapa çeneni asla olmayacak böyle bir şey şerefsiz benden ne istiyorsun söyle?!"
"Sadece susmanı"
O sakince konuşuyor beni deli ediyordu
"Ailemden ne istedin onun ailesinden ne istedin pislik!!"
"Sadece paraya ihtiyacım vardı ve şirketi ben almak istedim eğer ölmeselerdi o zaman bunu yapamazdım değil mi güzelim?"
"Sus bencil köpek umarım ölümün benim elimden olur sen, öldürmekten başka bir şey istemedim bu hayattan!!"
"Ama neden ki sana iyi davrandım para verdim para her şeyi alırdı"
"Ailemi geri getirebilir misin ? Onların güzel kahkahalarını geri getirebilir misin beni mutlu edebilir misin? Bunları yapamazsın çünkü bunlar para ile alınmıyor !!!"
"Haklısın Lisa bu doğru aslında ben de jungkook un annesini öldürürken pişman olmuştum çünkü onu seviyordum biliyor musun eun ra yı seviyordum ama o pislik (jungkook un babası) onu benden aldı ve ben delirdim ve belki de güzel çocuklarımız olacaktı"
"Sen delirmişsin !! evli bir kadınla hayal mi kurdun?"
"Hayır o benim lise arkadaşımdı hatta hepimiz lise arkadaşıydık ben her şeyi hak ediyordum lisa o kadını o şirketi her şeyi ben hak ettim ama onlar bunları benden aldılar ve senin baban da hep o pisliği savundu ben tek kaldım tek başıma kaldım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lovely Smile ~TAMAMLANDI
FanficGülüşüne hayran kaldım ben kim bilir belki ruhu beni öldürür ❤Lizkook❤ Ödev mazeret