Gece bittiğinde eşyalarımı toplamış gidecekken dirseğime biri dokundu dokunan kişiye döndüm bu jaehyun du
"Lisa seni eve ben bırakayım mı?"
"Yok teşekkürler ama beni götürecek birisi var"
"Peki o zaman belki okulda görüşürüz olur mu?"
"Tabiki olur"
Ona gülümsedim o da ban gülümsedi
Ve aramıza jungkook öksürerek giriş yaptı"Bölüyorum ama artık gidin"
"Tamam biz sohbet ediyorduk sadece"
"Size ne yaptığınızı sormadım jaehyun evimden gidin artık dedim değil mi eski sevgilim"
"Evet hadi jaehyun sen de yürü"
"Bir dakika siz sevgili miydiniz?"
"Evet ne var bunda?"
"Eski sevgililerin bu şekilde konuşması biraz garip değil mi?"
"Evet gençler bence de garip"
Diye araya giren ui seong oldu
Ellerim titremeye başladı Tanrım lütfen dayanma gücü ver"Jaehyun sen git artık evlat ailen aradı"
"Siz ailemi nereden tanıyorsunuz?"
"Sana git dedim değil mi evlat"
Bakışları sertleşince jaehyun bana görüşürüz dedi ve gitti
"Senin ne işin var burada?"
"Ben de onu söylemek için konuşacaktım ben buraya sizin şu gario ilişkinizden dolayı geldim"
"Bu seni neden ilgilendiriyor?"
Dedim
"Çünkü oğlumun sevgilisisin Lisa güzelim"
Jungkook un gerginleşen yüz hatları belli oluyordu
"Lisa bu aralar acı çektin mi?"
"Evet neden sordun ?"
"Hisseleri vermezsen daha çok çekersin güzelim"
"Sana onları vermeyeceğim onlar ailemden kalan tek şey"
"Ama jungkook gözü kapalı verdi hem de senin için ama sen onun için bunu yapmıyorsun galiba jungkook seni severken sen onu sevmiyorsun?"
"Ne diyorsun sen ya?"
"Lisa bu doğru mu?"
"Jungkook saçmalıyor sen de buna inanıyor musun ayrıca sen benden ayrıldın aptal sen ayrılsan bile ben seni yine seveceğim"
"Büyük konuşma Lisa jungkook hastanedeyken sen neredeydin dur tahmin edeyim taeyong mu?
Evet peki jungkook kıskancından kaç çocuğu dövdü dur sayalım
Ailem dediğin sehun
Arkadaşım dediğin taehyung
Proje ödev arkadaşın taeyong
Ve büyük ihtimalle şimdi jaehyun
Vav gerçekten seni sevdiğini göstermiş baya kanıtlamış yani ama sen , sen ne yaptın?""Sen neyden bahsediyorsun ya sen benim jungkook a olan sevgimi mi test ediyorsun? Ben jungkook u kendimden daha çok sevdim sevmek için birini dövmek mi gerekiyor kusura bakma ama ben sevdiğim insan için birini dövemem ya da sevgimden kıskançlığımdan sevdiğimi öldüremem ben senin gibi değilim!!"
" Evet değilsin güzelim ama sen jungkook u sevmiyorsun bu belli oluyor güzelim senden ayrılacağım dediğinde neden tepki vermedin?"
"Sen kör oldun herhalde ben o bana bunu diyince yıkıldım ağlamaktan uyuyamadım ya sen ne saçmalıyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lovely Smile ~TAMAMLANDI
FanficGülüşüne hayran kaldım ben kim bilir belki ruhu beni öldürür ❤Lizkook❤ Ödev mazeret