Buna tuturor! ❤️
Cum va mai simtiti?
Ma gandeam ca incepand de pe 10 iulie sa revin din nou aici pe wattpad si sa postez zilnic, cum faceam inainte.
Dupa cum stiti am in lucru deja doua carti: "Psycho but sweet" si "Lost on the moon", la care am adaugat noua carte "The only one", nume care nu stiu daca va ramane sau nu, daaaro sa las descrierea cartii mai jos daca va intereseaza.
Am observat ca "Lost on the moon" nu e prea apreciata, insa imi voi da silinta sa o termin.
"Psycho but sweet" continua ca si pana acum, cu aprecieri multe si va multumesc pentru sustinere.
Va multumesc mult si pentru voturile cartilor vechi, pe care ma gandesc sa le editez candva.
Topul aprecierilor:
1. Esti kpop daca...
2.Choke me daddy
3.Say yes my love .Si ultimul loc e ocupat de cartea dedicata Hunlisa, pe care o voi sterge.
"The only one" —DescriereBaekhyun traieste in cea mai frumoasa lume la care ar putea visa cineva. O casa, un serviciu bine platit, un sot minunat si iubitor si fericire permenta. Asta pana cand, afla ca defapt toate erau doar in mintea lui.
Baekhyun afla despre infidelitatea sotului sau si astfel decide sa il dea afara din apartamenul lor.
Incercand sa il uite, Baekhyun realizeaza ca defapt toata viata lui era legata doar de cat de fericit era in casnicia cu Chanyeol. Era singurul care echilibra balanta in viata lui."Unde este barbatul de care m-am indragostit?"
"Inca te mai iubesc."
"Vreau sa divortez."
Urmareste doar in "The only one."