5 motive pentru care idolii vor să lucreze cu Baekhyun din EXO

11 2 0
                                    

Articolul il gasiti pe: Kpop Romania.

5 motive pentru care idolii vor să lucreze cu Baekhyun din EXO

Acum că am aflat că Baekhyun din EXO a fost ales liderul grupului SuperM, hai să vedem mai îndeaproape câteva dintre calitățile sale pe care ceilalți idoli din K-pop le apreciază.

1. Abilitatea de a transforma orice melodie într-un hit

Baekhyun a lansat colaborarea intitulată "Rain" împreună cu Soyou din SISTAR. Piesa a câștigat imediat topurile și a fost avut statutul de  "perfect all-kill" . Baekhyun a fost primul artist de la SM Entertainment care a obținut un astfel de statut cu colaborările sale, inclusiv cu „Dream" făcută cu Suzy. „Dream" a fost desemnată „Cea mai bună colaborare" la Mnet Asian Music Awards 2016 și a câștigat premii la Melon Music Awards și Golden Disc Awards.

De asemenea, colaborarea"YOUNG" cu rapper-ul Loco, din 2018, a urcat imediat în clasamentele real-time și a realizat și recorduri în clasamentele Billboard.


2. Firea lui simpatică, cu care face atmosferă în orice show/emisiune.

Idolul este cel responsabil cu atmosfera bună din trupa sa. El a fost, de asemenea, lăudat pentru talentul său în show-ul SBS „Master Key." Regizorul a povestit: „În timp ce alegeam jucătorii, m-am gândit că Baekhyun din EXO are un avantaj pentru programe de divertisment. Mi-a plăcut atitudinea lui degajată și stilul foarte confortabil, abordabil. De când l-am văzut, am putut vedea că este foarte dedicat. Datorită personalității sale deschise, este extrem de compatibil cu orice altă celebritate care este invitată la spectacol. Din punctul meu de vedere, în calitate de cineva care face un spectacol, nu pot fi decât recunoscător. Sunt foarte recunoscător pentru etica de lucru a lui Baekhyun din EXO și vreau să continui să lucrez cu el."

3. Vocea lui unică

Succesul lui Baekhyun în aceste colaborări a fost din cauza vocii sale. Are o voce unică care poate proiecta o varietate de emoții și se poate armoniza cu orice cântăreț cu care colaborează. Cu toate acestea, atunci când are nevoie să schimbe emoțiile în piese, ușoarele sale variații îi permit partenerei sale feminine să strălucească în mod natural.

4. Versatilitatea și atitudinea lui de „spune da" (de a accepta provocările noi)

Baekhyun este cunoscut pentru capacitatea sa de a se adapta la orice gen. Acest lucru poate fi dovedit prin lucrările sale cu EXO și subunitatea sa, EXO-CBX. De asemenea, a făcut alte colaborări, precum „The Day" împreună cu K.Will pentru SM STATION, precum și cântând într-o producție inspirată de filmul clasic „Singin' in the Rain" cu Frank Sinatra.

5. Prezența sa intensă de pe scenă

Unul dintre motivele pentru care Baekhyun este un idol de top este capacitatea sa de a evolua excelent pe  scenă și de a lucra simultan și cu camerele de filmat. A lucra cu Baekhyune ste o lecție despre ceea ce înseamnă să performezi pe scenă și în lucrul cu camerele de fotografiat, experiențe total diferite pe care le stăpânește foarte bine.

III. Exo-L FamilyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum