ᴊᴇᴅᴇɴ ➸

668 56 23
                                    

Mały sześcioletni chłopczyk szedł sobie chodnikiem, a wzrok trzymał na różowej chmurce w jego łapkach. Tak zahipnotyzowany słodyczą całkowicie nie zauważył kiedy chłopiec z deskorolką był coraz bliżej niego. Ośmiolatek nie zdążył wyhamować przed chłopcem który wszedł mu pod koła i wpadł na niego.

Deskorolka wpadła na ścianę jedną z kamienic, a starszy chłopiec sam wywrócił się na bruneta. Zdenerwowany otrzepał swoje kolana i wstał.

-Patrz jak leziesz! - Burknął i poszedł w stronę deskorolki parę metrów dalej.

Mniejszy chłopiec kiedy otworzył swoje oczka wstał do siadu i skrzyżował swoje nóżki by usiąść po turecku. Z jego małych czekoladowych oczek zaczęły wypływać łezki a sam zaczął cichutko szlochać. Zdezorientowany ośmiolatek patrzył na zapłakanego chłopca i odrzucił na bok plany pójścia po deskorolkę.

Podszedł do mniejszego i przykucnął przy nim kładąc dłoń na ramieniu. chciał być dla niego niemiły, ale nie chciał go doprowadzić do płaczu.

-Hej, mały..N-Nie płacz.. - Mówił. - Boli cię coś?

-T-Tak.. N-nóżka.. - wychlipał. - i-i.. m..moja w-wata c-cukrow-wa.. 

Kim zdjął swoją bandanę i jak bandaż pośpiesznie owinął kolanko mniejszego próbując choć trochę zatamować krwawienie. W jego oczach zebrały się łzy bezsilności kiedy to sześciolatek tym razem rozpłakał się na dobre.

-J-Już.. wszystko w porządku, nie płacz. - Pomógł mu wstać z posadzki. - Już dobrze, shhh..

Ośmiolatek pomógł brunetowi i po chwili obaj siedzieli na deskorolce starszego. Objął go ramionami kołysząc i cichutko nucił jakąś uspokajającą melodię. Kiedy ciemnooki chłopczyk z króliczym uzębieniem przestał płakać spojrzał na twarz ładnego chłopca.

-Już dobrze? - Młodszy skinął głową.

Wstali z deskorolki i otrzepali się z piachu.

-Odprowadzić cię do domu?

-T-Tak..poproszę..uh..

-Taehyung.

-Poproszę, Taehyung. Jungkook.

-Żaden problem, Jungkook. - Uśmiechnął się w kwadratowym uśmiechu.

Chwycił do lewej ręki deskorolkę, a prawą rączkę złapał za nadgarstek młodszego.

Nie chciał go wziąć za rękę.

Przecież to takie pedalskie.

A przecież Taehyung nie jest gejem.

Give Me a Kiss. kth&jjgOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz